19. bölüm :Bu kadar kolay mı?

637 36 24
                                    

Bölüm şarkısı: Zedd- I want you to you know

Media: Kayra

Bölüm-19

"Ne saçmalıyorsun sen ?"

Doğru olmamasını umarak sorduğum soruda Caitlin'in ifadesi daha da ukala bir şekile bürününce yanıldığımı anlamam fazla uzun sürmedi.

"Demek ki herşeyi bilmiyormuşsun."

"Ama bir dakika daha bitmedi. Neydi o çocuğun adı ? Mert mi ? Evet evet mert. Hazar'ın  okul radyosu olduğunu bir de o biliyor."

Düşünüyormuş gibi yaparak parmağını çenesine bir kaç kez vurdu.

"Ve bir saniye hala bitmedi. Şuan büyük ihtimalle tüm okula da yaymıştır."

Daha Hazar'ın gitme şokunu atlatamamışken bir de olaya mert dahil olunca hızla masadan kalktım.

Elif teyzeyi beklemeden cebimden bir yandan telefonumu çıkartarak hızla cafeden dışarı çıktım .

Telefonda hızlı aramada olan Hazar'ın numarasına tıkladığımda numara meşgul yazısını görünce tekrar ve tekrar en az on kez aradım ama hala açmıyordu.

Bir bu eksikti.

Hızla motoruma binip hız sınırını aşmış olmayı umursamayarak soluğu Hazar'ın evinde aldım.

Boş bakışlarla villanın etrafındaki öğrencileri inceleyerek kapıya doğru ilerlemeye başladım.

Ölsen dahi haberin bu kadar çabuk yayılmazdı.

Milletin arasından sıyrılarak sert bir şekilde kapıya vurmaya başladığımda az sonra ne yapacağımı şimdiden tahmin edebiliyordum .

Kapıyı temkinli bir şekilde açan Deniz'i itip hızla eve girerek bir yandan da sağıma dokuma dikkatlice bakıyordum.

"HAZAR!"

Salonu ve Hazar'ın odasına girip onu bulamayınca arkamda beni aynı hizada takip eden ikiliye döndüm.

"Hazar nerde lan!" dedim Denize hitaben.

Ne diyeceğınden tam emin olmadığını belli bir surat ifadesi takınarak "Gitti." dedi.

Dişlerimi sıkarak "Nereye gitti lan. Tek seferde söylesene!" dedim.

"Şimdi Hazar okul radyosuymuş. Bu mert-"

" Kısa kes lan." dedim. Bu sefer nerede olduğunu söylemesini umut ederek.

"Yüksel amca gizli bir şekilde onu buradan çıkardı."

O sırada İlke araya girerek "Nerede oldugunu bilmiyoruz.Ama sen bir sakin ol. Buluruz hemen." diye ekledi.

Elimde olan telefonun ekranını açarak bu sefer Yüksel amcayı  aradım.

Gitme işini erkene almış olamazlardı değil mi? Sadece Hazarı güvenli bir yere götürüyordur kesin.

"Aradığınız numaraya şu anda ulaşılamamaktadır. Lüt-"

Telefonu hızla duvara fırlattığımda bunu yaptıktan bir kaç saniye sonra idrak  edebilmiştim.

Afferim. Kayra iyi halt ettin.Şimdi nasıl ulaşacaksın millete?

Ellerimi hızla başımın etrafına sardığımda biraz daha sakin bir kafaya ihtiyacım olduğunu fark ettim.

Hazar'ın benden bir saattliğine uzaklaşma düşüncesi bile beni çıldırtmaya yeterken şimdi kim bilir kaç sene benden ayrı kalmasına nasıl dayanacaktım.

Okul Radyosu ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin