11.Bölüm:"Yeni Kölelerimiz"

1.3K 67 12
                                    

11.Bölüm:"Yeni Kölelerimiz"

Bölüm şarkısı:Rihanna-Cry

media:Deniz'in ağlarken ki hali(içimyanariçimkanar)

Suçu kimde aramalıyım?

Hiç umut vermediğim halde bana aşık olan deniz'de mi?

Onun  bana karşı duyguları olduğunu bildiğim halde en yakın arkadaş olarak kalmamızı isteyen kendimde mi?

------------------------------

"Deniz?"

"Deniz?"

"Deeeeniz?" en sonunda bağırarak seslenmemin sonucu bana dönen denize en masum bakışlarımdan birini yolladım ama o bunu kabul etmeyip yüzünü başka tarafa çevirdi. Çocuğum senin sorunun ne ?

O sırada ilke yanımıza gelip,

"Anlaşılan bu sorunu çözmek de bana kaldı değil mi?" dedi her ikimize de ayrı ayrı bakarak.

Ben olumlu anlamda kafamı salladım ama deniz bu tarafa bakmadı bile.Tekrar soruyorum çocuğum senin sorunun ne?

İlke Deniz'in önüne geçip kulağına fısıldayarak birşeyler söyledi.Bu arada şuan evdeyiz ve kamptan döneli 3 gün olacak ama hala Deniz'le aramızdaki buzları eritebilmiş değilim.

İlke konuşmasını bitirdikten sonra deniz bana bakıp gülümsedi. İşte merak edilecek bir konu daha ne dedi şimdi bu buna?

"Ne fısıldaşıyorsunuz siz?" dedim tek kaşımı kaldırarak.

Deniz hiç deyip omuz silkti. Ardından İlke de ona destek olmak amacıyla aynı haraketleri tekrarlarladı. Canım  siz hayırdır?

İlke'ye dönüp ne oluyor gibisinden bir bakış attım. O da bana aynı ifadele kafasını eğdi bu demek oluyor ki herşey onun kontrolünde.

Bir beş dakika öyle boş boş oturduktan sonra ilke hızla ayağa kalkıp "Gidiyoruz." dedi.Hayır ne diye o kadar hızlı kalkıyorsun ki kalp bu kalp..

Deniz yüz ifadesini bozmadan "Nereye?"

İlke'de ona karşılık büyük bir gülümsemeyle beraber "Bowling" dedi.

"Aslında güzel fikir." dedim

İlke dolabımın önüne geçerek "Hemen Kayra'yı arıyorsun o da geliyor." dedi.

Deniz'de o saniye içinde bağırarak "Ne." dedi.Haklı çocuk şimdi ama İlke'nin aklında kesin bir fikir vardır diye birşey demedim. 

İlke gülümsemesini bozmadan Deniz'e yaklaşıp kulağına bir şey fısıladı. Hayır ne fısıldıyorsun çocuğun kulağına ayıp toplum içindeyiz.

Birde benim ne kadar meraklı biri olduğumu düşünürsek kesinlikle ayıp.

Deniz ilke çekildikten sonra gülümseyip ayağa kalkarak "Arabayı hazırlıyorum." dedi.Gel de merak etme.

Deniz aptal bir gülümsemeyle odadan çıktıktan sonra hızla İlke'ye yaklaşıp "Ona ne dedin?" dedim.

Tabii ilke beni takmadan askılıktan iki üç tane elbise çıkardı.

"Bowlinge gidiyoruz." dedim ardındanda kafamı sallayarak devam ettim "Elbise olmaz."

O da gülümseyerek ama normal bir gülümseme değil dikkat çekerim "Biliyorum." dedi.Kesin bu işin içinde bir iş var.

Bende o sırada yatağa oturup kayra'ya mesaj attım tabi o mesajın ona gönderilmesiyle beni aradı . Çocuk zengin bir kre.s.s.s.

Telefonu açar açmaz "Deniz'le gitmek zorundamıyız?" dedi.

Okul Radyosu ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin