Bölüm 15 :Mesaj
Media:Değişim programıyla gelenler
Bölüm şarkısı :
Lucy Hale - Make You Believe
Herkese merhabaaaa:D
Yeni bölümün geç geldiğinin farkındayım ama önceki bölümde zaten bundan bahsetmiştim.Bazı okuyucularım hikayenin kurgusunun başka yönlere gittiğini söylediler ve kesinlikle hakılılar. Ben olayların akışına kendimi fazla kaptırdım bunun için hepinizden ayrı ayrı özür dilerim. Artık okul radyosu konseptine ağırlık vereceğime emin olabilirsiniz :D
İyi okumalar...
------------------
Okuldaki kişilerin arasından gizliden gizliye süzülerek sonunda yayın odasına gelebildim ve bunun için kendimi ayrıyetten tebrik ediyorum.
O kalabalık ne ya öyle.Okul okul değil sanki ucuzluk pazarı.
İnsan gelmeye üşenir ya ama şimdi onlar da haklı 10 gün devamsızlık mı olur.
Hadi bunun beş günü hasta oldun gelmedin ,iki günü ailevi meseleler desen ,bir günde doğum günü , iki günüde kendimize ayırsak geriye zaman kalmıyo sınıfta kaldın.Sonra bunun üniversitesi var. O bitti mesleği var.
İşte ben bu yüzden favori mesleğimi doktorluk diyorum. Hergün kendine rapor yaz çalışma yat evde, ne rahat valla.
.............
"Herkeze benden merhabaaaa.
Ben okulumuzun biricik radyosu -tabii ki şaka yapıyorum...-
Bugün size ne yazık ki birbirinden özel haberlerim olduğunu söyleyemeyeceğim onun yerine birazcık dedikoduya ne dersiniz? Sanırsam hepinizden evet sesleri duyuyorum aslında bu da şaka çünkü şuan hiçbirinizi duymuyorum...
İlk olarak okulumuza öğrenci değişim programıyla gelen öğrencilerden haberiniz var mı? Tabii ki yok çünkü gelmelerine sanırsam yarım saat var.
Onlara okulca iyi davranacağınızdan eminim.
Ben size onlar hakkında kısaca bir bilgiler vermek istiyorum. (NOT:Aslında gelecek öğrencileri arap yani dubai'den gelen kişiler yapmak istiyordum ama sırfl bu konuda kibar bir şekilde uyarıldığım için yapmayacağım ama gerçekten içimden geçen öyleydi...)
Eveeet. Gelen öğrencilerden ilki İsveç'ten ikincisi Fransa'dan diğer kız olan ise bakın onun hakkında hiçbir fikrim yok ,gelince hep beraber öğreneceğiz. Aralarından birinin şarkı söylediğine dair duyumlar da aldım.Sınıf olarak ise 12-D sınıfındalar ve son olarak tekrar söylüyorum sadece misafirler, onlara iyi davranın.
Diğer bir dedikoduya gelecek olursak yakında okulun spor salonunda yapılacak olan mezuniyet balosu için partner seçimlerinizi düşündünüz mü? Bence şimdiden düşünmeye başlayın çünkü mezuniyete sadece bir ay kaldı!
Son olarak 12- C sınıfından olan Arzu bir daha seni tuvalet köşelerinde görmek istemiyorum. Gerçekten utanç verici...
Eveet bugünlük benden bu kadar. Size son olarak çok anlamlı bir şarkıyla veda ediyorum.
"Lucy Hale- Make You Believe"
Şarkı başladığında yayın odasından çıkarak hızla merdivenlere doğru koşmaya başladım.
Şahsen biri beni bu saatte ,en üst katta görse daha sormadan radyo olduğumu anlar. Niye her zaman canlı yayın yapmadığımı sanıyorsunuz.
Kimse görmeden ikinci kata inip gerisini artık anlamazlar mantığıyla yavaş yavaş inmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Radyosu ღ
RomansaBir radyo düşünün;Sunucusu belli olan,düzenli aralıklarla yayın yapan ve şarkılar çalan. Şimdi bu düşüncelerinizin hepsinden aynı anda kurtulun. Çünkü; Benim radyom kesinlikle böyle değil. Sunucusu kimse tarafından bilinmeyen, istediğinde yayın yapa...