12.Bölüm:“Kesinlikle yanlış anladın.”
Bölüm şarkısı:Bruno Mars - Just The Way You Are
Media:Bölümden bir sahne :D
Not:Lütfen yorum atın ♥Gerçekten düşüncelerinizi duymaya ihtiyacım var :D
"İlke bana portakal suyu sık."
"Tamam." dedi biraz duraksayıp kendini zorladığı belli olan bir gülümsemeyle "Efendim."
Gülme isteğimi bastırmaya çalışarak "Hayır vazgeçtim. Çilek suyu yada kayısı suyu mu olsa?" dedim.
İlke' de artık dayanamayıp "Yeteeeer öldürcen mi sen beni?" diyerek bana karşılık verdi..
"Ben seni niye öldüreyim yaa daha 1 hafta kölemsin insan kölesini öldürür mü?” deyip büyük bir kahkaha attım.
Şuan gözünüzde tam bir cadı gibi gözükebilirm hatta belki BOF'daki cadıdan bile kötüyümdür ama kesinlikle İlke bunu hak etti.
Sırf denizle beni sevgili yapabilmek için öyle planlar yapmışlar ki duysaniz sizde hak verirsiniz.
Onun bu halini görünce “Neyse..” dedim biraz duraksayıp “Çok Yoruldun bugünlük tatil yap.” deyip yatağıma yayıldım.Aslında düşünüyorum da benden çok iyi patron olur.
"Şirketin başına ben mi geçsem?"İç sesim buna karşılık büyük bir kahkaha atıp onaylamaz bir şekilde "Şirketi batırırsın." dedi haklı şimdi ne diyim.
İlke büyük bir gülümsemeyle bana dönüp “Ciddisin değil mi?” diyerek yatağıma zıpladı. Acaba tekrar mı düşünsem?
“Tabii..” dedim uzatarak “Yeni sıkılmış kayısı suyunu getirdikten sonra.”“Haaazzaaar. Ben bu mevsimde kayısıyı nereden bulayım.” dedi oflayarak.
Omuz silkip tekrar yatağa gelişi güzel yayıldım.
KAYRA
“Bak şurayı silmemişsin!”
“Şurasıda var!”
“Laaan! Burayı nasıl unutursun?”
“Bırak bırak senden bir halt olmaz.”
En sonunda Deniz elindeki bezi hızla yere fırlatıp karşıma geçti. Bir an yumruk falan atacak sandım ama onda o cesaret yoktur kesin.
Ne var tarzında bir bakış attım.
O da sinir fışkıran gözlerini gözlerime dikip,
“Yemin ederim.”dedi biraz duraksayıp “Seni öldüreceğim.” Hadi canım kam on demek istesemde elinde meyve soyması için verdiğim bıçak var.
Ona onaylamaz bir bakış attıp “No. no. no. Çarpılcan şimdi.” dememle iç sesim atağa geçip “Ne çarpılacak lan çarpılmış zaten çarpılacağı kadar.” dedi nasıl belli oluyo benim iç sesim olduğu.
Deniz Bir kaç derin nefes aldıktan sonra sakinleştiğini belirten derin bir iç çekip,
“Bugünlük bu kadar yeter.” dedi. Sana ne oluyo lan ben ne dersem o olacak demek istesemde cidden bugünlük bu kadar yeterdi.
Çocuğun temizlemediği bir tek tuvalet kaldı. Mutafağı bile temizlettim.
Aslında bu kadar dayanmasına bile şaşırıyorum. Çocuğun ciddi ciddi takıntıları var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okul Radyosu ღ
RomansaBir radyo düşünün;Sunucusu belli olan,düzenli aralıklarla yayın yapan ve şarkılar çalan. Şimdi bu düşüncelerinizin hepsinden aynı anda kurtulun. Çünkü; Benim radyom kesinlikle böyle değil. Sunucusu kimse tarafından bilinmeyen, istediğinde yayın yapa...