1.BÖLÜM:Kayra Demirel

2.7K 127 40
                                    


1.Bölüm - Kayra Demirel



Bölüm şarkısı:  Demi Lovato -This İs Me



1.ALARM: Birazdan kalkarım sus.


2.ALARM: Kalkıyorum bir dakika sus.        


3.ALARM: 5 dakika daha.


4.ALARM: Tamam 1 dakika.


5.ALARM: Tamam kalktım, yeter ki artık ötme... 


Sonunda uyanabildiğim 5. alarmdan sonra normal olmadığımı tescilleyerek yataktan ayaklarımı sarkıtarak oturdum.


Yaklaşık on dakika da tarlası yanmış köylüler gibi oturup halıyı izleyerek sabah yapmam gereken her şeyi yapmış olmanın verdiği rahatlıkla banyoya doğru ağır adımlarla yürümeye başladım.


Tabii buna da artık ne kadar yürümek denirse. Hayattan bıkan bir penguenin bile benden daha asil yürüdüğü bir kesinlikti.


Elimi yüzümü yıkadıktan sonra tekrar odama girip yatağın hemen kenarında duran, yeni ütülendiği belli olan formaları üzerime geçirdim.


Dün aldığım hırkayı üzerime geçirip ayağıma da bende her rengi mevcut olan vanslarım arasından su yeşili olanı giyerek aşağı indim.


Her zaman ki gibi büyükbabam elinde kahve ve gazetesiyle kahvaltının  başına oturmuş sessiz bir şekilde beni bekliyor.


Hayır. Her sabah niye bekliyorsun. Kaç yaşındayım ben. Yalnız kahvaltı yapamıyor muyum? 


Beni gördüğünde yüzünden eksik olmayan gülümsemesiyle


"Günaydın kızım uyandın mı ?"dedi.


Hayır, yok uyanmadım demek istesem de bu ergenlik triplerinin gereksiz olduğunu düşünerek,


"Kalktım dedecim. Sen başlasaydın kahvaltıya her gün beni beklemekten bıkmıyor musun?" diyerek yanağına sulu bir öpücük bıraktım.


O da beni duymazlıktan gelerek gözüyle otur işareti yaptı.


Sessizce karşısına oturduğumda her gün dile getirmekten bıkmadığım konuyu tekrar gündeme getirmeye karar verdim.


Bu kadar büyük masaya ne gerek var. Sadece iki kişiyiz ama ordu doyuracak kadar kahvaltı hazırlıyorlar. 


Okul Radyosu ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin