Anyeong!

1K 38 2
                                    

Salam Malaysia baru semuanya! Hihi apa khabar? Hari demi hari tak sedar pula cerita ini dah mencecah 36K orang baca. Thankyou korang! Korang paling awesome! Walaupun saya tahu karya saya tidaklah begitu menarik dan boleh dikatakan biasa biasa saja. Tapi, oleh kerana adanya korang yang membaca cerita ni, saya rasa dihargai sangat sangat. Terima kasih!

Korang bukan sekadar pembaca, malah korang ialah penghibur dan juga keluarga.

Setiap kali saya tengok vote & readers meningkat, saya rasa nak melompat keluar tingkap waktu tu jugak! Kalau saya tengah ceret beret, ceret beret tu terus lega bila korang sudi baca cerita saya ni. Dahsyat, kan?

Well i said before, you guys are my family.

Saya teringin nak tahu, korang rate cerita saya ini ? / 10 bintang ya? Kalau masih belum 10 bintang, well i guess i need to learn more hihi. So komenlah banyak-banyak & rate cerita AENT ni :)

For your information, i planned to write another story. I started to write that story from last year, but until now i don't get the perfect time to publish it yet hehe.

So basically the title of my story is Kedua.

Kedua ni kisah tentang seorang remaja yang benci akan diri dia sendiri sebab dark past dia. Tapi selepas itu, setiap kali dia pandang mata orang lain, dia akan ternampak kehidupan hitam putih. Kehidupan hitam putih tu menunjukkan dark past orang tu. Jadi dari situ la dia terfikir yang ramai lagi orang lain ada dark past lebih teruk daripada dia punya. So end up dia bangkit, cuba untuk sayang diri dia, dan percaya semua orang berhak dapat peluang KEDUA.

Ceh ada fantasi sikit gituw.

Idea untuk tulis cerita ni datang waktu saya tengah duduk termenung atas jamban. Dan pada waktu tu, saya ada berangan nak buat readers squad. *Itu pun kalau ada yang sudi kekeke^^

Saya berangan kalau cerita Kedua saya ni gempak macam SQML - broleecomel  , saya teringin nak chat, lepak sama sama dengan readers cerita Kedua. And i'll call the readers as 'TheOnes'.

Sebab tajuk buku ; Kedua.
Nama readers ; Yang Pertama

Okay ke?

Tapi tu la, angan-angan je.

Hehe untuk cerita Kedua ini, saya tak paksa sesiapa pun nak baca. If you are interested with teen probs, so come and read. If you are not interested, its okay then :)

Hee just want you guys to know update about me. Sekian setelah lama tak update hehe. Thankyou semua!

Selamat malam!

Andai Esok Nafas TerakhirkuWhere stories live. Discover now