ГТСелин
Аз реших да се прибера сама а и не ми се сидеше през лятната ваканция там, нямах с кой да си говоря а и като знам че сестричката ми не е тук ми става гадно трябваше да уча да в Теагу обаче проблема беше че трябваше и Габи да учи с мен но тя все още учеше в училище но и това ще стане някак си ще го измисля. Сега съм в самолета и пътувам за Теагу най-накрая ще видя Чим,приятелите ми и дане забравя малката ми сестра както и гаджето и бях много щастлива когато Шуга я попита да ли тя иска да е неговото момиче чак брат ми заплака а до сега не сме го виждали да плаче. Вече бях планирала всичко искам да прикарам повечето време със сестра си както и с Джимин, но имахме и домашни да пишем затова аз реших след като кацна да отида в моето любимо кафене и да ги напиша там и след това да се прибера, Куки дори и не знае че съм заминала ни му оставих билежка и се надявам да я е прочел и да ме разбере , както и да е аз все още пътувах че даже ми стана скучно извадих телефона и слушалките и си пуснах музика и веднага заспах от скука!
ГТДжимин
От както замина моето цвете не съм излизал от вкъщи е освен за университета даже мислех днес да отида в любимото ми кафене, исках да видя Селин на всяка цена но тя не е тук защо трябва винаги да е далеч от мен този път не съм я наранил даже говорих и с брат и, само трябва да спечеля доверието му обратно и всичко ще се нареди по-старому толкова много се радвам че съм на седмото небе. За малко да забравя радвам се че Шуга хьонг най-сетне си призна чувставата пред Габи и пред цялото летище не го беше планирал така но какво да се прави. Вече беше време да се приготвям и да тръгвам към кафенето качихсе в стаята си и започнах да се ровя в гардероба какво да облеча но нищо не си харесах и тогава се появи сестра ми само тя ми липсваше тя влезе без да почука без нищо.
Нати-Оппа за къде се контиш така?
Джимин-Не е твоя работа Нати.
Нати-Напротив, на ли знаеш че мога да кажа на омма и аппа за теб и Макейла.
Джимин-Само да си им казала.
Нати-Тогава. Избирай или да им кажа или аз да ти помогна с избора на дрехи.
Джимин-Оф... Добре, но ня а да им казваш става ли?
Нати-Имаш думата ми оппа.
Добре че се съгласих иначе щеше да стане мазало а както нашите са скарани с нейните родители, а и не исках проблеми затова ще си мълча както и сестра ми позволих и тя да ми избере дрехи защото никога не съм прекарвал време с нея даже тя не е виждала и Селин но това ще се промени ще ги запозная още щом моето момиче се върне!
ГТСелин
Вече бях в Теагу пристигнах тъкмо на време тук нищо не е се променило много ми липсваше, преди половин бях пристигнала и реших да посетя моето любимо кафене затова си извиках такси и повреме на пътуването си мислех за Джимин не можех да спа за миг да мисля за него, докато съм си мислела вече бях пред кафето аз платих на шофьора и излязох от таксито бях си взела един среден куфар пълен с дрехи и обувки и също така си взех и лаптопа.
Аз влязох вътре и седнах на една маса с изглед към парка който не беше много далеч от вкъщи,аз тъкмо дойдох и сервитьорът дойда с една напитка във ръка аз се зачудих и му казах.
Селин-Извенете това не съм го поръчала аз.
Сервитьорът- Това е от един господин, и каза че не е нужно да плащате той ще плати цялата сметка.
Селин-Д-добре.
Той остави напитката а аз се зачудих кой ли може да е бил никой не знае че съм тук е може би брат ми ако е прочел билежката, аз си извадих нещата и започнах лека по-лека да си пиша домашните и поне време телефона ми звънна извадих го от малката раничка която взех със себе си и погледнах кой ми звънни и това е... Брат ми. Сега я втасах-Буквалко може би не знам зависи какво ще ми каже той, аз веднага му вдигнах без да се бавя повече.
Разговор със Куки!
Селин:Здраве...- и тук той ме прекъсна.
Куки:КАК МОЖЕ ДА НЕ МИ КАЖЕШ КЪДЕ СИ?КАКВО ПО ДЯВОЛИТЕ ПРАВИШ В ТЕАГУ?
Селин:Написах ти бележка.
наме:КАКВА БЕЛЕЖКА? А намерих я. Извинявай.
Селин:Няма нищо. Извинен си.
Куки-Благодаря ти. Разбирам защо си в Теагу.
Селин:Наистина ли?
Куки:Мхм.
Селин:Е... Ще може ли да остана за цялото лято?
Куки:До средата на Август месец да се върнеш в Бусан.
Селин:Добре.
Куки:По-късно ще ти се обадя отново,но на лаптопа.
Селин:Добре, чао!
Куки:Чао!
Край на разговора!
Най-сетне затворих радвам се че Джънгкук ме разбра защо се върнах тук все още имах да пиша но ми омръзна. Попиши още малко!-Това и щях да направя сега трябваше да пиша по математика задачи бях малко трудни но поне реших половината.
~ 1 час по- късно ~
Най-накрая вече бях готова и вече трябваше да си ходя аз станах от стола и си прибрах учебниците изправих се и видях едно момче да отива към сервитьора. Сигурно си плаща сметката!-Възможно но момчето приличаше много на Джимин аз отидох при сервитьора също за да си платя сметката когато се приближих и видях че това момче е Джимин той си плати неговата сметка и сега остана моята обче той ме спря.
Джимин-Пребири си парите аз ще платя.
Аз само му се усмихнах и ги прибрах той плати и моята и след това се запътихме към вратата,излязохме и вървяхме към къщата където е малката ми сестра обаче все още се чудех кой ме е почерпил и реших да питам Чим.
Селин-Джимине.
Чимчим-Кажи мила.
Селин-Докато бях все още в кафенето сервит...- и тук той ме прекъсна.
Чимчим-Сервитьора ти е донесъл кафе нали?
Селин-Да,как позна?
Чимчим-Защото аз го поръчах за теб.- той се усмихна и аз също усмихнах. По пътя нищо повече не си казахме след около пет мин. вече бяхме пред нас той си махна ръката от моята и проговори.
Чимчим-Е... аз съм до тук.
Селин-Защо не дойдеш вътре?
Чимчим-Не искам да създавам проблеми,а и МинГаби сигурно учи.
Селин-Споко,а и тя много радко учи през ваканциите само чете книги и нищо повече.
Чимчим-Добре.
Селин-Това значили че ще останеш?
Чимчим-Да!
Аз бутнах дръжката надолу но се оказа че е заключено обаче имаше и добра страна преди да заминем с Куки в Бусан аз си взех резервният ключ и така потърсих ключа и го намерих и отклюх. Влязохме вътре събухме се и се съблакохме си якетата и отидеохме в хола но тям нямаше никой,е къщата беше празна обаче се чудех къде е МинГаби много се притеснявам за нея може да е навсякъде!
ГТДжимин
Аз я хванах за ръка и я поведох към стаята и. Тя отвори,а аз започнах да я целувам нежно. Аз я бутнах лекичко на леглото и започнах да я целувам по врата и да смуча ключицата и. Тя си стенеше тихо под мен,аз пъхнах ръката си под блузата и ръцете ми почнаха да шарят по гърба и.
Джимин-Много ми липсваше миличка!-казвайки измежду цвлувките.
Селин-И-и ти на мен много ми липсваше!-каза продължавайки да стене.
Аз и махнах сутиена и и блузата и,започвах масажирам едната и гърда а другата я целувах. Слязох към корвмчето и, започнах да го целувам,направих и смучки, махнах полата и. Аз я погледнах.
Джимин-Не се бой, ще бъда нежен!- казвайки шепнейки и продължавайки да я целува.
Премахнах бикините и и я погледнах за последно преди да и причиня болка. Тя беше на път да се разплаче, аз погалих лицето и и избързах сълзите и.
Джимин-Какво има миличка?
Селин-С-страх ме е... Няма да ти хареса и ще ме зарежеш.
Джимин- Ти си най-нежното същество което съм срещал! И за нищо на света няма да те зарежа! Това ти е първият път нормално е да не правиш нищо.- казвайки да я успокой и я целува нежно.
И двамата се усмихнахме след това аз вкарах два пръста в нея,а тя извика от болка аз плавно и внимателно ги задвижих. Тя се отпусна и започна да стене след няколко тласъка тя свърши върху пеъстите ми.
Джимин-Мила сега ще заболи малко,но после ше ти мине.
Тя само кимна аз навлязох банво в нея,после нямах милост към нея и започнах по-бързо.
Селин-По-бързо... Моля те... -Казвайки из между стенанията си.
Джимин-Каквото каже моята принцеса!-Казвайки едвам поемайки въздух.
Неутрал:
И двамата стенеха а Джимин не спираше да изпълнява заръките от своята любима. Но Селин получи оргазъм и тя се отказа и след нея и Джимин. И двамата се бяха уморили и решиха да приключват. Джимин тупна до нея и я придърпа към себе си!!!
Реалност
Джимин-Обичам те зайче.
Селин-И аз теб меченце.
ГТМинГаби
Добре че излязох с Нати на разходка обаче как мога да съм толкова тъпа само аз съм с къси дрехи а Нати с малка по дълги дрехи но какво да се прави сега ще вървя така, а и без това трябваше да се прибирам реших да покана и Нати всеипак бях сама в цялата къщата.
МинГаби-Нати искаш ли да останеш за прес ваканцията у нас?
Нати-Но аз не искам да ти преча.
Мингаби- Споко, а ѝ никой няма у нас. Само аз и ти ще сме ако се съгласиш и те пуснат.
Нати-Ще ме пуснат, а и брат ми излезе тъи че.
МинГаби-Добре,ако трябва ще чакам.
Нати-Не,ще им звънна още сега.
Аз само кимнах с глава а Нати отиде да говори по телефона а аз отидох и седнах на една пейка докато я чакаш,след около половин час тя дойде. Таз жена с гаджето ли е говорила?-Боже мой що са подсъзнание имам 😂не исдържах и се засмях обаче тихичко и Нати ме потупа по гърба и да си призная удря доста здраво.
МинГаби-Ще ми счупиш гърба.
Нати-Хаха...
МинГаби-Не е никак смешно. Е какво стана?
Нати-Добре,ставай и да отиваме да си взема багажа.
МинГаби-Супер. Да тръгваме.
И така аз станах от пейката и отидохме до Нати за да си вземи дрехи щях да и дам и от мойте но както иска тя,след около половин час ходене стигнахме влязохме вътре аз отидох в хола защото тя ми каза така а Нати отиде горв до нейната стая не идвам за първи път тук чух някакви стъпки идващи от коридора аз стоях и не мърдах а стъпките ставаха все по силни този път аз станах обърнах се с лице към приближаващите стъпки и кой да видя това беше господин Парк(бащата на Джимин и Нати) както и госпожа Парк (майта на Джимин и Нати) те ме видяха и дойдоха при мен а аз седнах отновона дивана.
Г-жа Парк- Здравей МинГаби.
МинГаби-Здравейте г-жо и господин Парк.
Г-дин Парк- Как си днес?
МинГаби-Добре съм, а вие как сте?Как е Джимин?
Г-жа Парк-Благодаря и ние сме добре. Чим е добре. Как са брат ти и сестра ти?
МинГаби-Добре са,благодаря че попитах те.
Г-дин Парк-Радваме се. А ти кой чакаш?
МинГаби-Аз чак...- и тук едно извънземно реши да ме прекъсне.
Нати-Тя чака мен аппа.
Нати отиде и прегърна родителите си аз не съм виждала мойте отодавна но се чухме преди 7 дена и много се радвам. Те бяха много заети понеже майка ми работи като шефка на голяма модна агенция а баща ми работеше като треньор по баскетбол което много ме радва.
Нати-Омма, аппа ние тръгваме.
Г-жа Парк- Добре,ако има нещо ни се обади.
Г-дин Парк-Какво да кажем на брат ти?
Нати-Добре мамо. Кажете му че съм у една приятелка и тва е.
Родителите и само кимнаха и тръгнахне към нас вървях ме и след 20мин. вече бяхме у нас аз си извадих ключа и отключих влезохме вътре събухме се и се съблякохме решихме да отидем в хола пуснахме си телевизора изведнъж отгладняхме аз отидох да направя вечвря, сготвих оризови топки както омма ги правеше и после направих и десерт,десерта който направих е шоколадов пудинг точно както аппа го правеше. Занесох всичко това с поднос до хола и седнахме да вечеряме аз умирах от глад както и Нати,тя ме погледна беше доста странно и затова я попитах какво има.
МинГаби-Какво е станало?
Нати-Не знаех че готвиш толкова вкусно.
МинГаби-Благодаря. Хайде сега да ядем.
Тя само кимна и продължихне да ядем аз вече бях готова със вечерята а Нати все още ядеше но тя се придаде не можела повече да яде натъпкала се е нашта,аз и Нати оправихме холната маса и измихме чиниите и след това отидохме отново в хола този път да слушаме музика аз пуснах YouTube и си избрахме песен слушахме на Джин EPIPHANY да ви кажа често малко се натъжих но продължих с танците опражнявахме се понеже щяхме да ходим на световно по хип-хоп танци а с тази песен винаги загрявах ме а после пуснах ме Fake Love за да си опражняваме гласовете поже освен че ще танцуваме и ще пеем, но изведнъж се чу някакъв шум отгоре аз намалих малко и с Нати се изпогкедахме аз бях уплашена до смърт а тя само се стресна аз седнах на динава предложих на Нати да се обадим на Брат и но тя отказа и тогава се паникцосах до такава степен че щях да изпадна в кризистна ситуация. Нати се за пъти към стълбите и аз я последвах не исках да остана сама долу качихме се на 2 етаж аз останах близо до стълбите а Нати се отправи към звуците безстрашно!
Аз се върнах обратно в хола и се свих на топка и след малко идва и Нати.
Нати-Ако знаеш какво видях и чух,ще се побъркаш.
МинГаби-Какво стана?
Нати-Изправи се и тогава ще ти кажа.
Аз се изправих и гушнах една от възглавниците.
МинГаби-Е...какво видя и чу?
Нати-Отидох до на сестра ти стаята отворих леко и видях как брат ми и сестра ти как се натискат.
Аз само я гледаш като някоя гръмната не можех да повярвам боже на какво е била свидетелка ужас ще сънувам кошмари. Но сега се питам как по дяволите кака ми се е прибрала ако е заради ваканцията поне да ми се беше обадила.
МинГаби-А-аз мисля да си лягаме.
Нати-Права си, а и ти преживя толкова много.
Аз и Нати се запътихме към моята стая Нати отвори вратата ние влязохме а тя я затвори,аз си легнах на леглото а тя легна на моят надуваем душек.
Нати-Лека нощ Габчо,ако има нещо ме събуди.
МинГаби-Добре. Лека нощ Нати!Здравейте надявам се да ви харесва тази глава. А и за първи път пиша смут,ако може да ми кажете как се е получил защото цяла седмица го мъча. Искам да изкажа големи благодарности към ParkCelin благодаря ти за всичко. sevieremieva надявам се изненадата да ти е харесала.
Тази глава е с 2586. Утре е възможно да почна 10 глава. Лека нощ ,обичам ви 😍💘😘!
YOU ARE READING
True Love 😍💖😄
Teen FictionМин Габи е обиквенно момиче което не вярва в любовта. Тя е била ранена много пъти и затова тя реши да не вярва в тези глупости. Тя се връща в родният и град Теагу при новото си семейство. Но след 1-2 год. тя среща любовта на живота си! Мин Йон-Ги е...