18 глава

50 4 8
                                    

ГТМинГаби~Продължението
Това беше Али онази гаднярка е дошла в дома ми... Аз се изправих окото ме болеше и то много тъкмо да кажа нещо и Али ме удари... Аз бях супер слаба нямах сили да се боря те ме удрашя и риташе аз виках от болка дори имаше много кръв.
Али-Това е за дето ми отне Шуга*шамар* това е за дето нахлу в стаята ми*шамар* а това е че каза на брат ми *ритник*.
Шуга дойде до нея и я бутна на земята аз седях на земята не можех да стана... Чу се вратата да се отваря през нея нахлуха брат ми,сестра ми и мойте приятелки те ме гледахе уплашено и притеснено... Изведнъж ми пречерня затворих очи и това беше нищо друго не помнех!
ГТЛори
Тъкмо дойдохме и се чуха силни викове от болка веднага се затичахме в стаята от която идваха виковете... Когато влязохме видяхме Габи на земята а Шуга беше до нея бях супер бясна нонсега трябваше да се погрижим за нея... Онази Али седеше на земята но се изправи и дойде до Шуга тя го изправи и го целуна Шуга я отблъсна... Тя се разплака и си тръгна Шуга се наведе и взе Габи на ръце Куки го гледаше на кръв личеше си омразата в очите му... Криси взе един малък сак и сложи в него дрехи и всичко необходимо на Габи аз и подготвих храна за да може да хапне когато се събуди.
              ~В болницата~

Вече бяхме в болницата Габи веднага я приеха всички бяхме притеснени Шуга се побъркваше но това е по негова вина... Всички чакахме лекаря да излезе от стаята и да ни каже какво става с Габи... Доктора излезе от стаята където е Габи беше притеснен но и спокоен той дойде при нас.
Куки-Докторе как е сестра ми?
Доктора-Тя ще се оправи... Няма опасност за живота... Имам добри и лоши новини.
Всички го гледахме като гръмнати.
Всички-Какви са те?
Доктора-С коя да почна първо?
Тина-С добрата.
Доктора-Добре... Добрата е че можете да я видите.
Лори-Коя е лошата?
Доктора-Лошата е че Габи имс амнезия... Може да ви бърка имената на всички... Но трябва да се грижите за нея.
Всички седяхме и го гледахме учудено лекаря си тръгна и сега трябваше да се раберем кой ше влезне пръв.
Лори-Ъм... Кой ще влезне пръв?
Куки-Аз... После Селин и така докато стигнем до изневеряча.
Куки погледна към Шуга със страшни очи а Шуга се стрсна обаче не мога да си обясна защо той и изневерил с Али?... Джъгкук влезе при Габи а ние стояхме пред стаята и го чакахме!
ГТКуки
Аз влязох вътре за видя малката си сестричка моного се притесних за нея... Влязох вътре и я видях да гледа през прозореца аз се доближ до нея тя не ме очакваше и подскочи... Беше като заейче малко сладко и невинно зайче тя ме прегърна а аз отвърнах на прегръдката след това се отделихме и седнах до нея.
Куки-По-добре ли си Габчо?
МинГаби-Ами... Горе-долу... Всичко ме боли... Ти как си оппа?
Куки-Много притеснен но бива... Бързо оздравяване.
МинГаби-Благодаря ти оппа... Защо сте тук? А аз защо съм тук?
Куки-Защото се притесняваме за теб миличка... Ти си тук по вина на онази Али.
МинГаби-Али? Коя е тази Али?
Куки-Сега не е времето да ти кажа... Когато си по-добре ще ти кажа.
МинГаби-Добре... Къде е онни?
Куки-Тя е вън с другите.
МинГаби-Ок... Кога ще мога да си дойда у нас?
Куки-И аз не знам сестричке...
МинГаби-Дано да е скоро иначе ще полудея.
Тя се засмя както и аз тя искаше да си дойде у дома личеше и.
Куки-Спокойно ще си дойдош.
МинГаби-Супер.
Куки-Аз ще излизам... Ще кажа на Селин да влезне.
МинГаби-Не... Извикай ги всички.
Куки-Наистина ли?
Гледах я объркано.
МинГаби-Дам.
Тя се усмихна.
Куки-Добре... Ще ги извикам.
Усмихнах и се аз излязох от стаята извилах и другите всички влязоха... Щом я видяха се усмихнаха веднага Лори,Криси и Тина се затичаха към нея и я гушнаха.
Куки-Момичета оставете я да диша.
Всички други се засмяхме те се махнаха от нея и седнаха до нея.
Куки-Селин твой ред е.
Селин отиде до нея тя седна и я гушна отделихе се от нея.
Селин-С-сестричке.
Тя заплака Чим отиде до нея за да я успокой.
МинГаби-О-онни.
Габи също заплака Шуга отиде от другата страна за да я успокой аз го наблюдавах.
Селин-Щ-ще се оправиш... Д-дръж се сестричке.
МинГаби-Не плачи онни... Ти си силна... Знам го... Ако ти спреш да плачеш и аз ще спра.
Селин спря да плаче.
Селин-Спрях сега и ти спри... Ти също си силна... Моля те спри да плачеш.
МинГаби-Д-добре.
Габи си избърса сълзичките.
Селин-Така е по-добре.
И двете се усмихнаха това зарадва мен и другите.
Селин-Сега кой е наред?
Криси-Айде аз съм.
Габи се засмя а Криси се усмихна тя отиди до Габи и седна на стола до нея другите седнахме на дивана.
Криси-Габи ще се оправиш... Няма да те оставим тук... Ти ще се справиш.
МинГаби-Знам... Но все пак ви дължа големи благодарности че сте до мен... А и от мен няма да се оттървете толкоз лесно.
Всички се засмяхме Шуга излегдаше тъжен извиках го на вън да погорим.
Куки-След малко идвам Габчо.
МинГаби-Добре оппа.
Усмихмах и се излязохме с Шуга навън той ходеше с наведена глава.
Куки-Шуга кво ти има?
Шуга-Джънгкук аз много съжалявам за всичко не сиках да стане така.
Личеше си че съжалява за всичко знаех го защото и при Чим беше така.
Куки-Защо го направи?
Шуга-Али ми каза че ако не слъсам със сестра ти... Ще накара Тао да я изнасили и после да я вземе в САЩ за да я тормози... Аз нячх избор исках да и ударя шамар но тя ме целуна... И така се стигна до тук аз съм виновен за всичко... Не трябваше да става така.
Той се самосъжаляваше аз не можех така да го гледам затова го прегърнах след това се отделихме.
Куки-Знам че не го направи нарочно... И аз съжалявам че те ударих просто исках да защитя сестра си... Винаги съм ги защитавал и двете... И затова реагирах така... Надявам се да ми простиш.
Шуга-Естествено че ти прощавам maknae... Та ти си ми приятел... Трябва да се подкрепяме... А ти на мен прощаваш ли ми?
Той ме гледаше с надежда в очите.
Куки-Много ясно че ти прощавам приятелю... А сега да влезнем при другите.
Той само кимна и влязохме при останалите влязох ме и видяхме Криси и Габи да си говорят още а другите чакаша.
Куки-Тук сме... Криси вече трябваше Лори да е наред.
Криси-Съжалявам но се заприказвахме се.
Куки-Няма нищо... Но сега е Лори.
Криси стана и седна Лори на нейното място.
МинГаби- Как се стигна до тук?
Лори-Дъгла история Габи... Сега не му е времето за това... Сега трябва да си почиваш.
МинГаби-Добре... Дано да не съм еи притеснила достатъчно.
Габи се натъжи но Лори я гушна.
Лори-Всичко е наред... Не си ни притеснила... Не се притеснявай... Ние сме до теб.
Габи се усмихна това докара и до моята усмивка.
Лори-Ся кой е?
Тина-Аз съм.
Лори-Ок.
Лори стана и седна моето момиче Тина.
Тина-Габчо скучно ли ти е бе душко?
МинГаби-И питаш... Много ми е скучно.
Тина-И на мен... Нямам търпение да се възстановиш.
МинГаби-И аз... Писна ми да седя тук.
Тина-Ще търпиш.
Тина и Габи се засмяха а аз и другите ги гледахме и така минаха всички без Шуга... Той остана последен беше нервен и притеснен личеше му.
Сияна-Хайде Шуга ти си.
Шуга-Добре.
Шуга стана и отиде до Габи доктора ни каза да излезем но ние не исках ме той ни остави и си тръгна.
Шуга-З-здравей Габи.
МинГаби-Ъм... Здравей и на теб.
Шуга-С-съжалявам за всичко което ти направих... Надявам се да ми простиш.
Габи се натъжи Шуга я видя и я прегърна беше и тежко и се разплака стана ми гадно но знам че Йонги ще я успокой... И така и стана тя се успокой.
МинГаби-Няма нищо... Но не помня какво е станало и как дойдох тук... И за защо съм тук?
Шуга-Ще ти разкажем когато се възтановиш... Благодаря ти че ми прости.
МинГаби-Няма нищо... Сега може ли да си почина?
Всички-Да!
Всички освен Сияна и Шуга излязохме Габи заспа а те останаха!

Хора надявам се книгата да ви харесва... Знам че не ме бива с писането но ще хо преживея... Благодаря ви за подкрепа и помоща... До скоро... Обичам ви😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💎💎💎💎💎💎💎💎💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗!!!

True Love 😍💖😄Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang