10 глава

51 10 21
                                    

ГТНати
Аз станах по-рано от Габи и реших да направя закуска след вчерашното фияско МинГаби доста се шокира и уплаши едвам заспа а колкото до брат ми и сестра и с тях ще си поговоря по-късно. Слязох долу в кухнята и се чудех какво да направя за закуска чудех се и после ми хрумна да и направя гофрети със шиколад ако няма шоколад на гофретите ще ме убие. Та така започнах да забърквам сместа докато не се чуха стъпки когато се обърнах видях че това е брат реших да го отбягвам но той се е оказал голям инат.
Джимин-Добро утро Нато.
Боже мразя да ми казва така. Дръж се Нати,просто се отпусни по течението!-Така и ще направя.
Нати-Добро да е Чим.
Джимин-Какво правиш?
Нати-Закуска.
Джимин-Ммм... Звучи ми вкусно 😋.
Нати-Да,но тя е за Габи и мен.
Джимин-Ами за мен и Селин?
Нати-Ще има и за вас глупчо.
Джимин-Добре. Не ми казвай глупчо.
Нати-А ти не ми казвай нато.
Джимин-Ще видим😏.
Нати-Защо Габи не ми беше сестра?
Джимин-Тя си има по-голям брат и по-голяма сестра.
Нати-Знам го отлично. Просто ти все ме обиждаш и не прекарваш време с мен. Ок,разбирам че си имаш гадже което е яко, но не може ли поне един ден да ми обърнеш малко внимание?
Джимин-Ще ти реванширам. Обещавам ти.
Нати-Дай да видим.
Джимин-Ок. Искаш ли помощ?
Нати-Не,мога и сама!
Джимин-Аз пък ще ти помогна.
Брат ми се доближи до мен и все купата със сместа от мен.
Джимин-Ти направи смената,аз ще оправя сместа.
Нати-Добре бате.
Дори и да се караме аз си го обичам а сега да се заема със тази сметана тя няма да се направи сама 😂,взех продуктите за сметаната и започнах да я правя тя св прави по-дълго време и и трябва повече внимание.
~ След 3 часа ~
Най-накрая съм готова със смената дано Джимин се е справил със сместа иначе той ще прави нова смес обърнах се да видя до къде е стигнал брат ми и се оказа че е чакал мен аз седа и го гледам като гръмната.
Джимин-Е... Готова ли си със сметаната?
Нати-Д-да готова съм. А ги кога ги направи?
Джимин-Сестричке никой не е толкова добър колкото мен.
Нати-Има. Джин готви по-добре.
Джимин-Но в момента не говорим за него а за мен.
Нати-Добре де,само казвам. Боже Господи човек не може да каже нещо.
Джимин-Хаха, а сега дай сметаната на мен.
Тъкмо Джимин да я вземе и някой го прекъсна и това беше кака Селин ах как се радвам че тя го гушна, знам че казах Джимин да ми обръща внимание но той си има и гадже а и аз го подкрепям но сега се радвам че дойде и го прегърна много съм и благодарна че се събуди.
Селин-Добро утро Нати.
Ето това е нещо друго!-Така си е поне Селин не ми казва Нато, ужасно е него харесвам този прякор или там квот е поне Селин ми казва Нати а не Нато а сега да се на закуската поне брат ми помогна със сместа и ги направи а сега трябва да ги окръся взех смената и шарените пръчици и започнах да ги украсявам беше ми много забавно докато брат ми не ме прекъсна.
Джимин-Нато, готояали си?
Нати-Ей... Аз какво ти казах?
Джимин-А да вярно... Бях забравил.
Нати-Да готова съм... Ще отида да занеса и на Габи.
Джимин-Добре.
Аз всех таблата и се качих горе при Габи вече бях стигнала стаята и отворих я и влязих вътре и видях Габи да плаче на сън аз отидох при нея и започнах да я галя а тяа викаше"Не Шуга не ме изоставяй" а аз и казвам "Спокойно той ням ща да те изостави" и така тя спря да плаче аз започнах да я будя но тя не се събужаше и рвших да извикам.
Нати-МИНГАБИ СТАВАЙ,ШУГА Е ТУК!
МинГаби-Къде?
Нати-Най-сетне стана. Добро утро 😊.
МинГаби-Добро да е 😒. Казвай къде е Шуга.
Нати-Защо се интеренсуваш токова много от Шуга?
МинГаби-Ами...
Следва продължение...

Хора надявам се да ви хареса... Сори че не писах през това време имах супер много работа и просто не можах... Вече ще пиша по-често дори ако трябва да бъда я час аз свйпак ще пиша! 😍😍💙💙😘😘

True Love 😍💖😄Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang