ГТКуки
Отидох на бързо в студиото ѝ там видях момчетата както ѝ момичетата дори ѝ Севи беше там по принцип тя закъсняваше но този път беше преди мен което си е постижение.
Куки-Здравейте.
Всички-Здравей Джънгкук.
Аз отивах към танцовото студио но някой ме извика обърнах се ѝ видях че това беше сестра ми малката ми сестричка която много ми липсваше.
МинГаби-Оппа, тук е много хубаво. Кога ще идвам по често тук?
Куки-Ъ... Ами...
Е кажете ми как да ѝ кажа че е приета тук в Big Hit?
МинГаби-Ехо... Земята вика Джънгкук.
Куки-А!?... Какво има?
МинГаби-Къде блееш? По питах те кога ще идвам по често тук?
Куки-Ще идваш... Споко... Не се тревожи.
МинГаби-Ама кога?
Куки-Ще разбереш още днес.
МинГаби-Добре.
Аз и сестра ми отидох ме при другите който бяха в танцовото студио вече бяхме в студиото ѝ беше време Габи да научи че е приета в Big Hit, сега единствено чакахме мениджъра да дойде ѝ да ѝ каже най-накрая че е приета при нас.
ХитманБамг-Здевйте момчета ѝ момичета.
Всички-Здравейте.
ХитманБамг-Имам добри новини.
Най-накрая сега сестра ми че е част от Big Hit.
ХитманБамг- Събрах ви всички защото имам да ви казвам нещо.
Всички чакахме даже Шуга хвана Габи за ръка ѝ преплети пръстите ѝм.
ХитманБамг- Готови ли сте да научите?
Всички-Да!
ХитманБанг-МинГаби ще се присъедини към нас.
Всички го гледах ме като гръмнати, след това се осъзнахме ѝ започнах ме да прегръща ме Габи а Габи не знаеше какво да каже не знаеше какво става все още аз ѝ казах какво става а тя взе че се зарадва ѝ започна да подскача като малко дете което ме радваше супер много, сега мениджъра ни трябваше да я питай най-важният въпрос.
ХитманБанг-МинГаби Ви Мин били искала да бъдеш част от нашето голямо к-поп семейство?
Всички чакахме нейният отговор тя се притесняваше но Шуга ѝ хвана ръката ѝ я успокояваше което беше много мило от негова страна.
МинГаби-С-с-съгласна съм!
ХитманБанг-Радвам се... Днес имате почивка но утре ще почвате репетициите.
Всички-Добре.
Всички си отидохме но вечерта не беше приключила за Габи беше приключила но няма да е така, аз ѝ другите ѝ бяхме измислили голямо тържество сега имаме малък проблем сестра ми е с нас а тя трябва да е у нас ще трябва измисля нещо за да я накарам да отиде у нас.
Куки-Ъм... Гъбчо
МинГаби-Да, бати... Какво има?
Куки-Може ли да отидеш у нас замалко?
МинГаби-Добре
Това не го очаквах тя попринцип си е инат но сега се съгласни просто еѝ така? Леле това дете се съгласи просто нямам думи... Та аз ѝ другите отидохме в танцовата зала за да я подготвим за приемането на МинГаби ако се чудете защо не говоря за Ника еми тя ми изневери... Не мога да повярвам че е тръгнала с Чен та той беше със Селин, Севи ѝ най-накрая със МинГаби а сега е с Ника... Преди да се върна Ника дойде в Бусан за да ме види бях супер щастлив но сега не ми пука за нея щом тя иска да бъде с него да бъде аз нищо не мога да ѝ кажа... Сега се радвам за сестра ми тя най-сетне си има гадже ѝ това е супер а колкото до Севи тя е тръгнала със Чим което супер също много се радвам за тях после ще ги прегърна ѝ двете... Залата вече беше готова ѝ сега остана само Габчо да дойде сега трябва да ѝ се обадя за жалост ѝ Ника беше тук няма да ѝ обръщам внимание ѝ тва е.
* Разговор с МинГаби *
-Ало габчо
-Какво има бате?
-Ела в Big Hit
-Защо оппа?
-Трябва да ти кажа нещо
-Кажи ми го сега
-Видях Шуга с друго момиче
Глупак защо трябваше да я лъжеш!?
-ВЕДНАГА ИДВАМ!!!
* Край на разговора *
Това беше лесно но ѝ гадно ще ѝ се извиня сега трябва да дойде вече почнах да се изнервям но я чакаме!
ГТМинГаби
Щом чух че моето мече е с друга веднага затворих телефона на брат ми знам че е ужасно но ще му се извиня той ще ми прости... Сега само трябва да се оправя за да мога да изглеждам по-добре от момичето което се върти около моят Шуга... Взех си душ излязох от банята ѝ почнах да се оправям след 1век*😂* си избрах дрехи
YOU ARE READING
True Love 😍💖😄
Teen FictionМин Габи е обиквенно момиче което не вярва в любовта. Тя е била ранена много пъти и затова тя реши да не вярва в тези глупости. Тя се връща в родният и град Теагу при новото си семейство. Но след 1-2 год. тя среща любовта на живота си! Мин Йон-Ги е...