17 глава

40 4 5
                                    

ГТКуки
КАК МОЖЕ ТОЙ ДА И ИЗНЕВЕРИ С АЛИ? БОЖЕ ЩЕ ГО УБИЯ... Чуха се стъпки идващи от стълбите Габи се уплаши но не го показа... Али и Шига дойдоха Али беше щастлива а Шуга не... Аз отидох при Шуга и зпочнах да го удрям дори го ритах... Габи обаче дойде и ни оттърва не исках да гоноставям жив не може той д асе държи гадно със сестра ми а тя да го защитава... Шуга се приближи до Габи хвана я за китката и я отведе извън хола!
ГтШуга
Слязох долу за да се изеиня на моята любима но Али ме последва даже най-нахално ме хвана за ръка... Когато бяхме в хола водях Габи моето цветенце тя плачеше стана ми гадно... Одскубнах се от Али и отидох до Габи тъкмо щях да кажа нещо когато брат и ме удари и ме риташе в корема... След това Габи дойде и ни оттърва аз се изправих хванах Габи за ръка и отидохме в салона далеч от другите... Тя се съпротивляваше но се примири.
МинГаби-К-какво искаш от мен?
Шуга-Искам да си те върна... Много съжалявам за това което сторих.
МинГаби-Т-ти ме нарани... Ти се натискаше с моят враг.
Тя почна да плаче а аз я прегърнах а тя ми отвърна но ме избута.
Шуга-Габи аз те обичам.
МинГаби-Л-лъжеш ме... Ти ме използва само да си с Али... Ти си гадняр.
Шуга-Габи това не е вярно... Ти си единствена за мен.Тя просто ми се натискаше.Искам само теб.Обещавам ти че няма да почледна друга в очите...А и да бях с Али нямаше да я даря с обичта коята те дарявам теб... Никога не бих те оставил нито бих те дал на някой друго момче... Аз наистина много съжалявам Габи... Обичам те МинГаби!
Тя само.ме гледаше не можеше да повярва какво и казах но тя ще се върне при мен дано.
МинГаби-Н-не ти вярвам... Т-ти винаги си обичал Али... Тя е единствена за теб... А аз бях твоята играчка... Защо го направи Шуга? Аз те обичсм но ти мр нарани... Никога няма да ти простя тази постъпка.
Шуга-Габи чакай.
Тя се отдалечи от мен тя одите в хола както и аз... Тя беше там Али я гледаше на кръв как искам това да не се беше случвало... Али е виновна тя е виновната че загубих моята единствена детска любов... Аз обичам Габи тя е единствена за мен това сърце принадлежи на Габи и само на нея на никоя друга!
ГТМинГаби
Аз не нога да повярвам какво ми каза той наистина ли ме обича или ди играе с мен!? Мамка му защо все на мен ми се случа сами нещастие!? Не може ли поне веднъж да си имам нормално гадже!? Реших да се върна при брат ми,сестра ми и онни за да има кажа че ще си тръгвам.
МинГаби-Онни,оппа аз ще си тръгвам.
Хоби-Искате ли да ви изпратя?
Куки-Не... Няма нужда хьонг.
Селин-Ще се правим.
Хоби-Ако има нещо ми се обади... Разбира ли Джънгкук?
Куки-Да хьонг.
ДжейХоулп ни изпрати до вратата а Али ме гледаше на кръв аз и метмах един поглед гласящ "ще те убия... Той не е за теб!" а тя си върна погледа върху моето гад... Какви дрънкам та аз скъсах с него да прави квот си иска със неговият живот... Шуга ме гледаше влюбено този поглед ми стопли сърцето но аз бях доста нарена и не знаех дали ще му птостя... Аз му петнах поглед който гласящ "Отивай при невото гадже"... Той не спря да ме гледа аз вече не гледах него а си гледах пътя за да не се блъсна във вратата.
~ След час и половина ~
Вече си бяхме у нас аз се качих горе е стаята си а брат ми и сестра ми бяха долу и вечеряха... Аз не бях гладна и затова не вечерях мислех си какво се случи днес бях супер наранена от най-близкият ми човек именно моето бившо гадже... Не исках така да му казвам но той ме нарани сега ще си го получи искам да разбере че го обичам истински... Включих ди телефона и кво да видя имам нови съобщения от Шуга чудех се да ли да му отговоря и най-накрая реших да видя кво иска от мен.
My_sweet_GF😍-Какво искаш Йонги?
My_Ex_BF💔-Искам да ти се извиня за това което ти причиних.
My_sweet_GF😍-И за кво ще.ми се извиняваш? Чакай сетих се... Та ти ми изневери Мин Йонги... А аз глупачката ти се доверих че искаш да сме заедно... Но не... Ти през цялото време си искал да си с онази курва Али.
My_Ex_BF💔-Любов моя ислушай ме моля те.
My_sweet_GF😍-Не! Няма да те слушам... Можеш да си будеш с Али... Аз приключих с теб Мин Йонги!
My_Ex_BF💔-Габи моля те не го прави... Обичам те💜💜💜💜!
My_sweet_GF😍 delete. My_Ex_BF💔

Как може така дс постъпи с мен!? Та той даже ми се извинява искам да му простя но той ме нарани... Оффф не знам кво да правя да му простя ли или да не му простя? До утре може и да съм си помислила... Докато си лежах изведнъж влезе някой през прозореца уплаших се мислех си че е Али но не беше тя... Това беше Йонги но какво прави той тук!? Как влезе изобщо!? Погледнах прозореца и се плснях по челото Как можа да остсвиш прозореца отворен!?-Мамка му защо винаги го оставям отворен!? Тва няма значение сега... Исках да разбера защо подяволите Шуга дойде при мен но ми направи впечатление че беше сам.
МинГаби-Къде е гаджето ти Али?
Погледах го объркано и много ядосано.
Шуга-Тя е не ми е гадже.
МинГаби-Да бе да... За кво си тук!?
Шуга-Не бе не... Искам да си те върна... Габи много ми липсваш... Искам пак да сме заедно.
Той беше тъжен личеше му исках да го гушна но не той трябва да си го получи.
МинГаби-Аз пък не искам да сме заедно... Ти страшно много ме нарани Шуга.
Почнах да плача а той дойде до мен и ме гушна... Точно от това имах нужда но не и от него за това го избутах.
Шуга-Габи аз наистина много съжалявам за постъпката си.
МинГаби-Лъжеш ме... Аз ти вярвам Шуга но ти се оказа пълен лъжец и голям гадняр.
Аз продължих да плача.
Шуга-Мила не плачи... Не искам да те гледам как страдаш.
МинГаби-Заради теб страдам... Сърцето ми е  разбито до основи и то заради теб.
През сълзи казах всичко бях много тъжна чу се някакъв трясък тъкмо щях да се обърна когато се озовах на земята... Имаше една черна фигура пред мен фигурата се обърна и кой да видя...

To be continued...

True Love 😍💖😄Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt