ГТШуга
Всички седнахме на земята пред дивана сега от Габи се иска да вика един от нас за да и се представи отново... Според мен ще и е по-лесно да си спомни та пръв беше брат и.
Куки-Аз Джеон Джънг-Кук... Имам си две сестри Селин и МинГаби... Малката ми сестра участва в групата "shut up and dance"... Голямата също... Сега спомнили си за мен?
МинГаби-Да... Спомних за теб Куки.
Габи се усмихна както и Куки.
Ви-Сега е мой ред.
МинГаби-Давай.
Ви-Аз съм Тае... Имам си по-голям брат и по-малка сестра... Брат ми е Мин Йон-Ги а сестра ми е МинСеви... Севи участва в групата "shut up and dance"... Спомнили ли си за мен?
МинГаби-Ти си Ви... Оная с квадратната усмивка.
Тае-Точно така.
Ви се усмихна а Габи си ръкопляскаше че е познала.
Хоби-Мой ред е. Аз съм...-тук Габи го прекъсна.
МинГаби-Ти си слънцето на групата БТС... Нали така?
Всички я гледахме като застреляни.
Хоби-Позна.
Арем-Габи аз кой съм?
МинГаби-Ти си вторият по височина от групата БТС.
Арем-Добре.
Джин-Аз кой съм?
МинГаби-Ти си готвачът.
Всички се засмяха леко.
Джин-Поне с това ме помниш.
Джимин-Габи познай мен.
МинГаби-Ти си Мочи.
Всички и ръкопляскаха.
Джимин-Позна ме... Но как?
МинГаби-Имам играчка кученце... И се стих че се казваше Мочи.
Джимин-Ок.
Сияна-Габи мен помниш ли ме?
МинГаби-Ти не беше ли онова високо момиче което носи очила?
Сияна-Хора тя е медиум.
МинГаби-Значи познах?
Сияна-Дам.
Сияна се усмихна и Габи също.
Севи-Гъбчо а мен помниш ме?
МинГаби-Ти имаше по-големи братя... Единият е с Криси... А другият си няма гадже.
Аз се натажих че не помни че сме заедно... Стана ми супер гадно... Една сълза сълза потече по бузата ми... Габи явно е видяла това и ме гушна... Аз се усмихнах но все още бях тъжен.
МинГаби-Не тажи... Сигурна съм че все някога ще си намериш момиче което да те обича.
Аз изтрих сълзите и я гушнах... Аз всички ни гледаха усмихнати.
МинГаби-Таз познах ли те?
Севи- А?... А да... Позна ме.
Лори-Сега познай мен.
МинГаби-Ъм... Ти си гаджето на Хоби.
Лори и Хоби се зачервиха... Аз Габи им се усмихна и ги гушна.
Лори-Позна мъник.
Криси-Мой ред е да ме познае.
МинГаби-Ти си приятелката на Тае.
Криси-Вярно е.
Тае се изчерви а Криси се усмихна.
Тина-Мой ред е.
МинГаби-Ти си приятелката на брат ми.
Тина-Да... По-точно гадже но и тва става.
Тина се усмихна а Габи се почеса зад вратът.
Селин-Сестричке мен помниш ли ме?
МинГаби-Ъм... Ти си сестра на Куки... И гаджето на бати Джимин... Обаче не помня да си имаш по-малка сестра.
Селин-Позна... И си имам малка сестричка.
Габи се натъжи а Селин и обясни че тя и е малката сестра... Габи се усмихна и продължи да познава... Сега остана само мен да ме познае... Аз се притесних и то доста а тя ме погледна с усмихвка а сърцето ми почна да бие като лудо... Както и нейното все пак бях до нея и чувах нежното и сърчице как бие.
Джимин-Габчо остана ти само това момче да познаеш... Или поне се опитай да си го спомниш.
МинГаби-Добре Мочи.
Джимин-Може и Чим или Джимин да ми казваш.
МинГаби-Добре... Джимине.
Чим се усмихна до уши а аз се притеснявах повече... Габи се чудеше от къде да почне чудеше се и най-накрая прогови.
МинГаби-Ъм... Н-не мога да си те спомня... Съжалям много.
Тук бях съкрошен не знаех как да реагирам обаче Габи реагира много бързо... Разплка се и избяга в стаята си а аз също се разплаках бях тотално съкрошен... Всички ме прегърнаха а аз не спрях да цивря.
Чим-Шуга тя ще си спомни за теб.
Шуга-Не... Няма да си спомни за мен.... Дори и че сме заедно няма да си спомни.-казах го през сълзи.
Куки-Не плачи... Всичко ще се оправи.
Шуга-И как? Като остана една празнина в нейното сърце нали?... Та тя дори не си спомни че сме заедно... На дали ще си спомни за името ми.
Севи-Оппа аз ще говоря с нея.
Шуга-Не... Аз ще говоря с нея.
Всички-Внимавай.
Шуга-Добре.
Джин-Успех.
Чим-Късмет.
Тае-Накарай я да си спомни поне малко за теб.
Куки-Ще успееш.
Хоби-Ние вярваме в теб Йонги.
Арем-Не е времето за провал... Все още имаш шанс... Не го пропилявай в глупости.
Момичетата-Късмет Шуга.
Шуга-Благодаря ви на всички... Ако нещо си спомни за мен ще ви кажа.
Всички-Добре.
Аз станах от мястото си и се запътих към стаята на Габи другите гледаха нещо или играеха... Аз вече бях пред нейната стаята бях готов на всичко само да си спомни за мен... Другите ги позна супер лесно а мен не можа сега ще си спомни за мен за нас наистина толкова много ли искам?... Бях пред вратата и бях тъжен но и бесен не може ей така другите да ги познае а мен не може дори и да ми каже името... Аз отворих вратата без да почукам или нещо подобно влязох вътре и видях Габи на леглото реших да я изненадам... Доближих се до нея и я обърнах към мен а тя се уплаши.
МинГаби-К-какво искаш от мен?
Тя трепереше аз само я гушнах а тя плачеше.
Шуга-Спокойно... Дойдох да те видя... След като каза че не си ме спомнеш ме заболя.
МинГаби-А-аз съжалявам... Н-но наистина не си те спомням.
Шуга-Няма нищо... Не е краят на светът.
За теб е глупако... Трябва да я накараш да си спомни за теб... Иначе връзката ти буквално умира!!!Аз мислех как да и помогна да си спомни за мен и най-накрая ми хрумна.
Шуга-Ъм... Габи-Това мое притеснение хич не ми харесва.
МинГаби-Да?
Шуга-Искаш ли да играем на една игра?
МинГаби-Добре... Каква е тя?
Габи ме погледна уплашено.
Шуга-Спокойно... Не е нищо лошо... Само трябва да ми имаш доворение.
Аз я погледнах с надежда... Тя се съгласи което доведе до моята усмивка.
Шуга-Играта се играе така... Аз казвам А а ти трябва да кажеш стоп... Като кажеш стоп и аз кажа примерно С или друга буква трябва да измисля нещи с нея... Разбра ли?
МинГаби-Да.
Шуга-Почвам.
Тя само кимна.
Шуга-А.
Казвах си на ум цялата азбука и Габи каза.
МинГаби-Стоп.
Бях стигнал до буквата Г.
Шуга-Стигнах до буквата Г.
МинГаби-Добре... Свга какво става?
Аз се доближ до нея и я целунах нежно а тя ме отблъсна погледнах я объркано.
МинГаби-К-какво правиш?
Шуга-Габи... Тази буква знаеш ли какво означава?
МинГаби-Ами... Второто ми име започва с буквата Г... Иначе не.
Шуга-Ще ти кажа какво означава.
МинГаби-Добре.
Шуга- Чувала ли си думата гадже?
МинГаби-Н-не.
Тя се натъжи но аз я гушнах.
Шуга-Спокойно... Ще ти я обясня.
МинГаби-Ок.
Шуга-Това е когато двама души се харесват истински... Примерно ти да харесваш мен и аз теб... Аз ти предложих да станем гаджета на едно летище... А и още от малък те харесвам... Постоянно те гледах когато беше в вашета градина... Надявам се сега да си спомняш поне нещо за мен.
Аз станах и отидох до вратата но една нежна ръка ме хвана за ръката аз се обърнах и видях Габи че ме е хванала аз се учудих.
МинГаби-А-аз искам да останеш при мен.
Шуга-Добре.
Тя ме заведе до нейното легло тя легна както и аз аз я гушнах в гръб но тя се обърна.
МинГаби-А-аз си спомних за теб.
Шуга-Т-така ли?
Бях супер развалнуван.
МинГаби- Д-да... Ти си братът на Тае и Севи... Имаш си приятелка.
Шуга-Точно така... Коя е тя?
МинГаби-А-аз съм
Тя се изчерви изглеждаше много сладко тя ме целуна а аз и отвърнах... Отделих ме се понеже ни свърши въздухът аз и се усмихнах както и тя.
МинГаби-Обичам те Мин Йонги.
Шуга-И аз теб красавице.
Тя заспа както и аз!Здр хора... Надявам се да еи е харесала главата... Сори че много се бавих... Днес се разболях и едвам говорвя... Нз утре с какъв глас ще говоря... 1419... Лека нош обичам ви💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜!!!
DU LIEST GERADE
True Love 😍💖😄
JugendliteraturМин Габи е обиквенно момиче което не вярва в любовта. Тя е била ранена много пъти и затова тя реши да не вярва в тези глупости. Тя се връща в родният и град Теагу при новото си семейство. Но след 1-2 год. тя среща любовта на живота си! Мин Йон-Ги е...