16 глава

50 5 30
                                    

ГТМинГаби(Продължение)
След като си включих телефона реших да пиша на Шуга...
My_baby_girl💝-Благодаря ти че ме изпрати
My_baby_boy💙-Няма защо. Какво правиш?
My_baby_girl💝- Нищо... Ти?
My_baby_boy💙-Ще излизам.
My_baby_girl💝-Добре... Пази се.
My_baby_boy💙-Добре... Чао... Обичам те бебчо😘😘😘
My_baby_girl💝-Чао... И аз те обичам мечо😻😻😻
*seen*
Аз изключих телефона си и се запитах с кой ще излиза... Само ме моля да не е с момиче... Реших и аз да излезна... И не няма да следа гаджето си... Аз не съм луда да за го следа... Аз станах и отидох до гардероба си за да избера дрехи... След няколко прегледа си избрах дрехи.

(С тези дрехи😍😍😍)Сега ми остана да си направя косата реших да си я сплетя на две плитки

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

(С тези дрехи😍😍😍)
Сега ми остана да си направя косата реших да си я сплетя на две плитки... Понеже не нося грим(изобщо) реших да си сложа само гланц и нищо друго... Взех си една малка раничка и си слоших в нея телефона който беше зареден... Портмоне и шише с вода... Аз слязох долу при брат ми и сестра ми.
МинГаби-Онни... Оппа.
Куки и Селин-Да?
МинГаби-Искате ли да отидем у Хоби?
Куки-Добре.
Селин-Аз ще се облека.
МинГаби-Онни така си добре... Няма нужда.
Селин-Добре.
Аз изгасих телевизора и отидох да се убия... Бати ми каза да си облека нещо но на мен ми беше топло но той е голям инат... За тва си взех коженото яке за да не ми кара и точно така стана той не .и скара... Та обухме се и излязохме от нас и се запътихме към Хоби.
~ След 1 и половина ~
Най-накрая стигнахме пред къщата на Джейхоулп много се вълнувах... Слязох от колата и видях една огромна къща нямах думи да я опиша затова я снимах.

 Слязох от колата и видях една огромна къща нямах думи да я опиша затова я снимах

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Беше адски огромна нямах търпение да влезна вътре... Аз отидох до вратата и тъкмо щях да звънна на звъца но Хоби излезе... Аз веднага го прегърнах а брат ми казваше да го пусна но аз не исках но трябваше... За тва го пуснах.
Хоби-Кво седите тука? Айде влизайте.
Аз и Селин се засмяхме и влязохме вътре... Отвътре беше по-голяма бях с отворена уста... Изведнъж чух някакъв лигав глас този глас и от километри можех да го позная... Аз се обърнах и кой да видя Али идише ми да я удавя някъде.
Али-Ооо МинГаби.
МинГаби-Здравей и на теб Али.
Али-Как си?
МинГаби-Не е твоя работа.
Хоби-Али сестро защо кво ти става?
Али-Нищо... Аз се качвам горе... Имам си гост.
Хоби-Хубу... Ама внимавай кво праиш... Ясно!?
Али-Да да... Споко we брат ми.
Хоби-Само да съм чул един вик ще те накажа докато не завършиш ясен ли съм!?
Али-Да оппа.
Али се качи горе а аз останах при другите Хоби и другите си говореха нещо а на мен ми стана скучко.
МинГаби-Хоби хьонг къде е стаята на Али?
Хоби-На вторият етаж... Втората стая в дясно.
МинГаби-Благодаря ти.
Хоби-Няма защо.
Аз се качих на вторият етаж но се изгубух чу се лек вик... Реших да отида и да провера намерих стаята от където идваше шумът... Влязох вътре и кой да видя Шуга и Али те се натискаха аз не можех да повярвам какво ми се случва... Обаче Шуга ме видя и отблъсна Али.
Али-Ти кво правиш тук?
МинГаби-А-ами аз чух викове... И реших че идват от банята... Но те са идвали от твоята стаята.
Аз само ги гледах като препариран заек не можех да си обясна ситуацията.
Али-Пхаха... Ти си била много тъпа... Не знам защо Шуга се е хванал с теб... Та ти си една 5год. пикла която и сама не може да се справя.
МинГаби-Мога... Просто съм страхлива... И срамежлива... А ти си курва която ме дразни още от детската градина... Ти си гаднярка... Също като Виктория.
Бях супер бясна.
Шуга-Мила аз мога да обясня.
МинГаби-И как? Защо го направи? Ти ме предаде... А уж ме обичаше... Но май и ти си като Тао... Мразя те Мин Йонги... Вече не искам да те виждам!
Шуга-Габи чакай.
Тъкмо щях да излезна от стаята когато Шуга ме хвана за ръката.
МинГаби-Пусни ме.
Шуга-Няма... Изслушай ме моля те.
МинГаби-Няма да те слушам... Ти ме излъга... Ти ме прредаде.
Шуга-Габи моля те изслушай ме.
МинГаби-Не... Не искам да те слушам.
Аз се измъкнах от хватката му.
МинГаби-Сбогом Мин Йонги.
Шуга-Габи спри моля те... Не го прави.
Аз тръгнах надолу като вече почнах да плача с цяло гърло.
Хоби-Какво стана?
Селин-Габи защо плачеш?
Куки-Какво е станало?
Хоби-Ела седни... Ще ти донеса вода.
Аз седнах на креслото а Хоби отиде да ми донесе вода... След малко се върна с вода и шоколад за мен беше странно но не ми пука.
Хоби-Заповядай.
МинГаби-Б-б-благодаря ти-едвам говорех през сълзи.
Куки-Какво е стнало?
МинГаби-Шуга се натискаше с Али-продължаваш да плача.
Селин-Кво? Шуга ти е изневерил?
МинГаби-Д-да.
Куки-Ужас.
Хоби-Аз ще отида да си поговоря с нея.
МинГаби-Недей Хоби.
Куки-Трябва... Тя трябва да си заслужи наказанието.
Хоби-Той е прав.
Селин-Хайде Габчо да си ходим... Трябва ти почивка.
МинГаби-Добре онни.

True Love 😍💖😄Où les histoires vivent. Découvrez maintenant