ГТСеви
След като Нати остави Габи у нас тя се върна при мен говорех ме си още доста но едно момче минаваше все по-често все за това мислех дори си мислех че е брат ми Тае но не беше той, Нати щом видя момче че ме гледа тя се обърна към мен ѝ леко ме бутна по рамото аз почервинях цялата а Нати само смееше.
Нати-Това момче май те харесва.
Севи-Не знам, що не питаш него?
Нати-Стана ѝ отиде да го пита. Аз само се шегувах но тя наистина отиде ще я убия само да се върне след малко тя се върна беше се усмихнала до уши а аз само я гледах ѝ чаках да ми каже какво е станало тя седна ѝ започна да ми разказва.
Нати-Няма да повярваш кое момче те гледа.
Севи-Казвай направо.
Нати-Момче което те заглежда е Арем.
Когато каза Арем откачих но не го показах, само я гледах като гръмната как може той да ме харесва не тук трябва да има грешка.
Севи-Н-не трябва да е грешка... Сигурна съм.
Нати-Няма грешка... Той гледа теб*😏*.
Севи-Хубубаво!
Нати само се усмихна до уши аз само я гледах не можех да повярвам че Арем ме харесва.
Нати-Аз ще се прибирам.
Севи-То ѝ аз.
Аз ѝ Нати си тръгнахме от парка тя реши да ме изпрати а ѝ почти на една ѝ съща улица живеех ме, тя живееше на две пресечки от наща къща което ме радваше.
Нати-Ако има нещо ми се обади или пиши... Аз ще бъда на линия винаги а ѝ ще видя дали брат ми е у нас.
Севи-Ок... Ѝ ти на мен... От кога имаш брат?
Нати-Утре ще ти кажа.
Севи-Добре. Чао... Ѝ благодаря че ме изпрати*😊*!
Нати-Няма защо... Чао*😊*!
Нати си тръгна а аз се прибрах влязох вътре ѝ затворих вратата след себе си събух се ѝ си оставих якето на закачалката... След това отидох в хола ѝ там видях Габи ѝ брат ми те не видяха а гледаха нещо.
Севи-Хей.
МинГаби-Онни ти си тук.
Габи се затича към мен тя ме прегърна както ѝ аз нея обаче тя прегръща доста здраво чак въздух не ми стига.
Севи-Габчо... Ако не ме пуснеш... Ще стана на каша
Габи-Сори.
Тя ме пусна ѝ наведи глава ѝ тръгна при Шуга.
Шуга-Севи ако си гладна има спагети ѝ суши.
Севи-Абе ти да не си медиум?
Той само кимна а Габи се смееше дори падна от дивана.
Севи-От играчка става плачка*😂*
Шуга-Не е смешно! Габи добре ли си?
МинГаби-Добре съм.
Севи-Аз отивам да ям.
Габи;Шуга-Добре.
Аз отидох да обядвам седнах на стола ѝ тъкмо да почвам да нападам(😂😂😂) ѝ на звънеца се звънна обаче чух гласа на бати.
Шуга-Аз ще отида.
Той отиде ѝ отвори вратата чух на Йонги гласа ѝ още един глас чудех се кой ли друг ще говори с него обаче странното беше че не е Габи а мъжки глас чудех се ѝ стигнах до извода че това е Куки... Аз вече бях приключила с обяда почистих си масата ѝ се качих горе в стаята ми.
Севи-Аз се качвам горе.
Шуга-Добре.
Без дори да гледам кой е тук се качих в стаята си влязох вътре ѝ отидох до леглото ми легнах ѝ си ровичках на телефона... По едно време ми се ходеше до тоалетната аз излязох от стаята си ѝ отидох до тоалетната... Аз вече бях готова ѝ излязох от тоалетната отидох в стаята си тъкмо влизам ѝ виждам Арем в стаята ми. Какво по дяволите прави той тук? -Гледах го като паднала от Марс той разглеждаше стаята ми аз с плахи крачки се приближих до него.
Севи-К-какво правиш тук?
Арем-Н-нищо... Дойдох да поговорим.
Той ме гледаше сериозно
Севи-Д-добре.
Аз седнах на леглото си а той на един стол.
Арем-Днес да си била в парка с Нати?
Севи-Да, що?
Арем-Питам... Така.
Той стана от стола ѝ дойде до мен аз се изправих той се приближи още малко към мен ѝ ме целуна нежно по устните... Аз се дръпнах от него.
Севи-Какво пра... -ѝ тук ме прекъсна.
Арем-Севи ще бъдеш ли моето момиче?
Аз го гледах като гръмната не знаех какво да му кажа чудех се ѝ взех решение.
Севи-Да!
Арем-Наистина ли?
Севи-ДА!
Арем ме прегърна а аз се вгуших в него!
YOU ARE READING
True Love 😍💖😄
Teen FictionМин Габи е обиквенно момиче което не вярва в любовта. Тя е била ранена много пъти и затова тя реши да не вярва в тези глупости. Тя се връща в родният и град Теагу при новото си семейство. Но след 1-2 год. тя среща любовта на живота си! Мин Йон-Ги е...