21 глава

57 4 10
                                    

ГТМинГаби
Събудих се до някакво момче той спеше доста сладко все едно гледах малко мече всеки момент щях да се разтопя... Гледах го но трябваше да ставам но той ме обхванал здравата не можех да мръдна мислех как да стана но съм се унесла в сън!
ГТШуга
Събудих се до моето момиче бях супер щастлив че си спомни за мен очаквах тя да е станала но тя все още спеше... Бях я прегърнал здравата не исках да я пускам аз само си я гледах и галех косата тя беше супер мека... Тя си спеше сладко като малко мече аз внимателно отпуснах хватката си и станах без да я будя... Слязох долу за да видя дали има някаой буден и имаше само Хоби беше буден отидох в кухнята и видях че той седеше там.
Шуга-Добро утро Хоби.
Усмихнах му се както и той на мен.
Хоби-Добро да е Йонги.
Шуга- Само ти ли си буден?
Хоби-Дам... Другите все още спат.
Шуга-Ясно... А ти защо си станал толкова много рано?
Хоби-Реших да направя закуска... Ами ти?
Шуга-И аз също.
Хоби-Супер... Имам си помощник.
Шуга-Мхм... Ся кво ще направим за закуска?
Аз и Хоби се зачудихме каква да е закуската чудехме се и най-накрая ми хрумна.
Шуга-ДжейХоулп знам каква да е закустката.
Хоби-Каква?
Шуга-Мекици със сирене.
Той ме погледна учудено.
Шуга-Не си ли чувал за такава закуска?
Хоби-За първи път чувам за такава закуска... Как се пригитвя?
Шуга-Ще ти покажа... И аз за първи път я чух преди да се случи това с Габи.
Като я споменах ми стана гадно заради вчера но се усмихнах.
Хоби-Доооообре.
Аз извадих продуктитв от хладилника и започнахме да направим тестото Хоби точеше тестото а аз правех сокът.
                ~ След 1 час ~
Хоби-Вече сме готови.
Шуга-Дам... А сега трябва да събудим другите.
Хоби само поклати глава и тръгна да събужда другите а аз исках да изненадам Габи... Затова взех едни поднос и сложих закуската и на подноса както и сока който бях направил... Тръгнах към стълбите като внимавах да не счупя или разлея нещо!
ГТХоби
След като направихме със хьонг закуската рехиме да събудим другите тръгнах към на Куки стаята влязох вътре и заварих Тина и Куки сгушени да спят... Бяха супер скадки като за снимка са аз се доближ до Куки и реших да го стресна
Хоби-Куки сестра ти я няма.
Аз изпищях  Куки и Тина се събудаха Куки веднага стана и ме подгони.
Куки-Какво е станало с нея бе кретен такъв?
Хоби-Спри да ме гониш идиот такъв... Тя е добре.
Куки се спря както и аз той се беше изморил и много ми беше ядосан а Тина се смееше.
Куки-Хоби това не беше много хубаво.
Някой влезе през вратата а тъкмо щях да кажа нещо.
Ви-Какво е станало? Къде е Габи?
Криси-Тя добре ли е?
Сияна-Какво е станало?
Лори-Къде е Габи?
Нати-Защо викате?
Арем-Габи я няма!
Селин-Къде е Габчо? Брат ни трябва да я намерим!
Джимин-Какво е станало с нея?
Джин-Хора къде е Габи?
Севи-Тя добре ли е?
Хоби-Тя доб...-прекъснаха го.
Шуга-Хова млъкнете... Не викайте!
Куки-С-сестра ми я няма.
Шуга се чудехе защо Куки го каза.
Шуга-Хора... Габи спи... Тя е добре... Може ли да млъкнете?!
Всички- Добре.
Шуга и всички останали излязоха от стаята аз не можах да мръдна имах чувството че Джънкук всеки момент ще ме удари... Но той не ме удари а ме потупа по рамото.
Куки-Слеващият път не викай... А ни събуди като хората.
Хоби-Добре... Сори.
Тина-Няма нищо... Но не ни стряскай така другият път.
Аз само кимнах и излязох от стаята му слязох долу и другите вече се бяха назакусили аз бях гладен но не исках да ям.
Ви-Хьонг защо не закусиш?
Хоби-Ам... Не съм гладен.
Лори-Хоби трябва да закусиш... А и това че си ги уплашил нищо ново за тях не е... Но да беше измислил нещо друго.
Хоби-Знам... И наистина много съжалявам.
Всички-Няма нищо!
Все пак седнах да закуся дори Тина и Куки слязоха долу и закуса заедно с мен аз забилязах че Йонги и Габи ги нямаше... Огледах се за тях но ги нямаше чудех се къде са 1-си помослих че са навън... 2-че са на аквапарк или 3-на тяхното място.
Арем-Какво има ДжейХоулп?
Хоби-Ам... Нищо... Притеснявам се за Габи и Шуга.
Сияна-Спокойно... Сигурно са горе... Габи може да спи а Шуга да седи при нея.
Хоби-Възможно е.
Криси-Искате ли да отидем на увеселителпарк?
Джин-Ам... Шуга и Габи ще дойдат ли  нас?
Джимин-До колкото познаваме Шуга той ще каже че си има работа... А Габи ще се съгласи... Тъй че!
Севи-Ако трябва ще ги питам.
Куки-Може... Искаш ли да дойда с теб?
Севи-Неее...Аз да не съм на 2 за да идва някой с мен?
Севи се засмя както и аз все пак си беше смешно.
Севи- Аз отивам да говоря с г-н "зает".
Всички се засмяхме аз почти не паднах от стола!
ГТСеви
Хоби едвам не падна от стола горкият от смях щеше да падне аз се запътих към стълбите а другите или закусваха или правеха нещо друго... Криси имаше добра идея на мен ми се ходи на увеселителпарк само че трябваше да накарам другият ми брат да дойде с нас ама надали поне ще се опитам... Аз вече бях пред вартата направо влязох но трябваше да почукам това щях да хо запомня за цял живот беше ужасно.
Шуга-Какво правиш тук Севи?!
Севи-А-ами... Ъм... Д-дойдох да ви питам дали искате да.дойдете с нас на увеселителпарк?
Едвам го казах стаписах се а Габи се беше изчервила до уснови вече я съжалвям че е с брат ми та тя дори не беше закусила горката ми тя.
Шуга-Не искаме... Ще седим тук!
Севи-Д-добре... Г-Габи трябва да закусиш.
МинГаби-Д-добре.
Аз излязох от стаята и се затичах към кухнята бях задъхана трябваше да изпратя някой друг но вече аз отидох ще се опитам да го забравя.
Ви-Сестричке какво стана?
Севи-Ам... Нищо.
Селин-Ще идват ли с нас?
Севи-Не... Йонги не иска... Дори и Габи не пуска с нас.
Натъжих се Арем явно видя и дойде до мен и ме прегърна.
Арем-Спокойно... Ще я вземем с нас... Няма да я оставим с брат ти.
Севи-Д-добре.
Аз му се усмихнах както и той отделихме от прегърдката и си изтрих сълзите сега трябваше да се приготвим и да накараме Шуга да пусни Габи с нас!
ГТШуга
Бях занесъл на Габи закуска за да хапне тя вече беше станала аз седнах на леглото като оставих подноса на бюрото и.
Шуга-Добро утро принцесо моя.
Аз и се усмихнах а тя си търкаше очочките беше супер много сладка.
МинГаби-Добро утро Йонги.
Поне меи каза Йонги но се чудя дали си е спомнила че сме заедно трябваше да я питам.
Шуга-Ъм... Габи.
МинГаби-Кажи.
Шуга-С-спомняш ли си че сме заедно?
Почесах се нерво зад вратът и вътрешни си ударих шамар по челото бях супер притеснен какво ще каже тя.
МинГаби-Ами... Ъм... Не... Не си спомням дали сме били заедно или не... Но много бих искала да сме заедно но ти винаги си зает и няма как... А и аз съм по-малка от теб.
Ето това беше удар подкръста беше ужасно как може да кажа че е по-малка от мен... Е само с две години но не ми пука. Накарай я да си спомни че сте заедно иначе няма да си спомни че сте заедно!-Съгласих се с подсъзнанието си ще я накарам да си спомни за нас.
Шуга-Добре... Искаш ли да си спомниш че сме заедно? И ти си само с две години по-малка от мен... И не ми пука какво мислят другите... Пука ми за теб.
Тя ме гледаше ту объркано ту изненадано.
МинГаби-А-ами... Ъм... Добре... Но как?
Шуга-Ще видиш... Само трябва да ми имаш доверие.
МинГаби-Дооообре.
Усетих че я хнава страх от мен затова тя се изправи и се запъти към вратата но аз я спрях хванах я за ръката и я обърнах към себе си... Тя ме гледаше уплашено но аз и се усмихнах доста первезно а тя евтем се уплаши от мен.
МинГаби-Т-ти м-ме п-плашиш... И т-то м-много.
Шуга-Не се страхувай от мен мила.
Тя не каза нищо опита се да ми се измъкне но аз я хванах като булка и я остаеих на леглото бях отгоре и а тя горката трепереше от под мен.
МинГаби-М-моля те о-остави ме... Н-не го п-прави.
Аз нищо не казах а направо атакувах устните и целувах я нежно но и жадно тя обви нежно и плахо ръцете си около вратът ми аз слязох долу към вратът и правех и смучки но тя ме отблъсна аз я гледах изненадано но го очаквах.
МинГаби-С-съжалявам... Н-но не м-мога.
Тя излезе от стаята а аз легнах на нейто легло бях се усмихнал до уши бях щаслив реших и аз слезна долу... Слязох долу и тя беше в кухнята подноса и беше на масата явно си хо е взела тя закусваше едвам ядеше... Аз седнах до нея а тя не ме погледна направи ми впечатление че бяхме само аз и тя което беше добре... Хем ще довърша започнатото.
Шуга-Защо едвам едвам се храниш?
МинГаби-З-защото аз така искам.
Шуга-Сега ще си повишаваме и тон?!
Тя само си закусваше без нищо да каже аз взех палачинката и я насочих към устата и.
МинГаби-Н-не искам да ме храниш.
Шуга-Ще те храня... Трябва да ме слушаш!
МинГаби-Аз не съм длъжна да те слушам.
Шуга-Ще видим.
Тя се назакуси и се качи горе а аз я последвах защото нямаше да оставя нещата така ще я направя моя ако трябва... Качих се горе а тя беше само бо бельо ето това щях да го помня цял живот тя не ме забиляза но щом се обърна ме видя и се беше измервила.
МинГаби-Защо си тук?!
Шуга-Дойдох да довърша започнатото.
МинГаби-Не! Няма да стане!
Шуга-Трябва да стане на моято скъпа.
Тя си взе дрехи и тъкмо щеше да отиде в банята но аз я спрях Шуга-Къде си мислеш че отиваш красавице?
МинГаби-До тъй наречената баня... Не е твоя работа!
Аз нищо не казах а я дръпнах до себе си.
Шуга-Няма никъде да ходиш... Ще дтойш тук до мен.
Тя нищо не каза а се измъкна от хватката ми а аз отново я хванах но този път по-здраво тя се бореше но не успя и се прищедаде.
МинГаби-П-пусни ме моля те.
Шуга-Няма... Сега ще видиш на кой пренадлежиш.
Тя си замълча аз и взех дрехите от ръцете но тя не ги пускаше дърпаше ги.
Шуга-Пусни ги.
МинГаби-Н-не!
Шуга-Моля те пусни ги.
Тя ги пусна и отново се опита да избяга но не успя аз я хванах като булка и я поставих на леглото като пак бях отгоре и... Тя трепереше под мен беше толкова много слаба че не се съпротивляваше.
МинГаби-О-оставиме на мира!
Шуга-Не!
МинГаби-З-защо го п-правиш Йонги?!
Шуга-Защото съм шибано лудо влюбен в теб!
МинГаби-Н-не е в-вярно!
Аз нищо не казах а направо атакувах устните и този път я целувах грубо и жадно исках я само за себе си... Не бих я дал на никой тя е само моя тя бавно обви ръцете си около вратът ми а аз продължих със заниманието си но слязох надолу към вратът и правех и смучки а тя стеше тихо но си запуши устата с ръка.
Шуга-Махни си ръката... Не е нужно да я запушваш... Искам да чуя твойте стения мила.
Тя си махна ръцете и аз продължих да и правя смучки а тя си стенеше тихо но можех да я чуя аз слязох към ключицатата направих и там смучки... А тя не спираше да стенеше

~ Следва продължение ~

True Love 😍💖😄Where stories live. Discover now