11 глава

78 6 43
                                    

ГТНати;продължение
МинГаби-Ами...
Нати-Хайде де... Кажими... Моляте.
МинГаби-Добре... Ще ти каж...-и тук Габи беше прекъсната от Йонги?
Шуга-Добро утро слънце.
Погледнах към Габи тя се беше изчервила като домат след това погледнах към Шуга а той се приближаваше към Габи а аз не спирах да се чудя какво става тук по дяволите.
Нати-Ъм... Габи... Какво става ту?
МинГаби-А Нати... Ъ... Шуга е мое гад...-и отново беше прекъсната от Йонги.
Шуга-Аз съм нейно гадже... Проблем ли има Нат?
Нати-А... Не... Аз само исках да знам.
Той ме изгледа на кръв но после се успокой, а Габи гледаше земята аз и подадох таблата.
Нати-Габи трябва да закусваш... А и след вчера... Нахрани се и ще се поразходим... Става ли?
МинГаби-Добре... Шуга ти ще дойдеш ли с нас?
Шуга-Не мога мила,днес имам репетиции... Ако искате елате.
МинГаби-Какво ще кажеш Нати... Искаш ли да отидем?
Нати-Ако се нахраниш... Ще отидем😊.
Габи веднага почна да закусва както и аз,Шуга ме извика да говорим за нещо но аз не исках но той настояваше и се съгласих.
Нати-Е... За кво искаш да говорим?
Шуга-Искам да пазих МинГаби... И да се грижеш добре за нея... Не искам да пострада... Ще се грижеш за нея нали?
Нати-Ще я пазя... Та аз съм и НДП... Като сестра ми е... Ще я пазя.
Шуга-Супер... Сега закусете и елата на репетициите.
Нати-Добре.
Шуга-Ще дойда да ви чакам.
Нати-Ами... Ъм... Добре.
Аз и Йонги отидохме при Габи а тя беше готова със закуската си,тя подскаше от радост но когато се обърна тя замръзна на място.
МинГаби-Ам... Аз... Таковата... Готова съм Нати... Ще се оправям.
Аз и Шуга-Добре.
Тя отиде да се оправи а аз вече бях готова Шуга си гледаше телефона а аз слушах музика, трябваше да уча текст на една песен. Изведнъж чух Габи да излиза от банята тя се беше облякла доста удивително, Габи ме помоли да и направя снимка и я снимах беше супер сладка а Шуга я гледаше сейдно не е виждал момиче от години 😂.

My friend is so sweet which this clouds😻😻😻

Аз качих снимката във всички социялни мрежи и тръгнах ме към BIG HIT. Габи беше щастлива че отива там,никога не е ходила там тя само мечтаеше да отиде там. В сега и се сбъдна влязохме вътре и Габи започна да оглежда а аз видях другите от BTS даже и брат ми беше там и то със кака Селин, обаче не останах не забелязана Арем ме видя и се приближи до мен и ме прегърна отделих ме се от прегръдката и започнахме да си говорим.
ГТСеви
Ужас закъснях за репетиция аз веднага хванах едно такси и потеглих към студиото. Та дави се представя. Аз се казвам МинСеви Ви Йонги, на 19год. съм имам си двама братя те са Ким Техьонг и Мин Йонги

Брат ми Ви 👇

Брат ми Шуга👇

Те са по-големи от мен, те също са звезди и то от любимата ми к-поп група BTS бих убила за тях. Нашите родители са суоер богати и държат компанията Big Hit,аз и още 4 момичета сме на репетиции единственото момиче което познавам са Селин,Нати и Ника. Казаха ми че ще имаме ново момиче в групата но обаче не знам коя ще е тя,и така докато обяснявах съм стигнала до студиото аз платих на шофьора и слязох от таксито влязох вътре и видях момчетата и момичетата както и очаквах че и братята ми ще бъдат тук.
Шуга-Ооо... Севи.
Севи-Здр.
Ви-Как си бе сестро?
Севи-Добре.
Шуга-Севи трябва да те запозная с едно момиче.
Севи-Ъ... Добре.
Дано да е новото момиче-Еми дано, Шуга отиде някъде и след 5мин. се връща с някакво момиче.
Шуга-Севи това е моето гадже.
Чакай...Какво?...Гадже ли?-И аз тва се питам.
Севи-Добре.
Шуга-Ще ви запозная... Севи това МинГаби, МинГаби това е сестра ми Севи.
МинГаби-Приятно ми да се запознаем😊.
Севи-И на мен Габи😊.
МинГаби се оказа много мила от колкото очаквах брат ми си е имал гадже а аз чак сега разбирам,еми квот да е обаче се чудя къде е Джъгкук той трябваше да е тук дано да дойде скоро иначе ще почнат без него!

@sevieremieva. Дано ти хареса изненадата... Исках теб да включа в книгата ми и ето... ИЗНЕНАДА😘😘💖💖😻😻

True Love 😍💖😄Onde histórias criam vida. Descubra agora