23 глава

28 3 9
                                    

ГТАли
Вече бях с моето момче супер радостна бях той седи до мен той не беше радостен а сърдит бесен направо.
Шуга-ЗАЩО ГО НАПРАВИ?!КАЗАХ ТИ ЧЕ АЗ ОБИЧАМ САМО ГАБИ... А ТЕБ!
Али-Искам да си само мой! Мразя да те деля с друга.
Шуга-ТА ТИ НИКОГА НЕ СИ МЕ ОБИЧА ИСТИНСКИ... А АЗ ДА! АЗ БЯХ ЛУДО ВЛЮБЕН В ТЕБ... А ТИ МЕ ЗАРЯЗА ЗАРАДИ ТАО! НЯМА ДА СТАНЕ СОРИ!
Аз се стъписах бях и в шок знаех че това е вярно той имаше право но сега само за мен... Ще трябва да се ожени за мен и тва е ще го принудя той е само мой.
Шуга-АЛИ СПРИ КОЛАТА!
Аз спрях колата.
Али-Готово мило.
Шуга слезе от колата и тръгна на някъде този път водеше до моята вила точно така имам си вила отблагодарение на глупавият ми брат Хоби сам си е виновен че ми я купи... Но аз пък искаш вила и до някъде аз съм си виновна чакай малко аз не съм виновна а Хоби да той е виновен а не аз!
ГТДжин
Вече пътувахме към на Куки къщата никой не искаше да се прибира аз и сестра ми решихме да им дойдем на гости само ние двамата решихме да се приберем... Криси отиде в нейната стая и се преоблече както и аз избрах си дрехи и се преоблякох аз слязох долу и сега качах сестра ми да слезе долу... След няма и 10 мин. тя слезе долу беше облечена доста добре.
Джин-Криси искаш ли да отидем у Габи да я видим?
Криси-И питаш... Много ясно че искам!
Тя се усмихна както и аз.
Джин-Доооообре... Тогавс да тръгваме.
Тя се обу и излезе от къщатата беше отишла пред колата ми аз я отключих и влязохме вътре венага тръгнахме към къщатата на Джънкук!
ГТТао
Най-накрая съм с моето момиче време беше да съм с нея радвам се че тя е до мен... Но тя не беше искаше да е с онзи тъпак Мин Йонги аз пък исках д ае само моя и така и че стане щях да я направя да бъде моя само и единствено моя.
Тао-Мила какво искаш да хапнеш?
Забарвих да ви кажаче я взех в моята къща наще ги няма и сега е само за мен и моята принцеса.
МинГаби-Н-не ми к-казвай така... Н-нищо не и-искам!
Тао-Ще говоря както си искам! Ти вече само моя.
МинГаби-Н-не с-съм!
Аз се доблих до нея и я целунах нежно а тя отблъсна.
Тао-Защо ме отблъсна любов моя?
МинГаби-Казах ти че аз не съм твоя... Не искам да имам нищо общо с теб... Аз обичам Шуга... Приеми го!
Не бях виждал тази страна на Габи тя се беше променила и то доста все още я обичам и трябва да и го докажа но как?
ГТАли
Вече бяхме във вилата ми Йонги все още ми се цупи аз пък ще си го направя ьа е само мой а не на оня пикла МинГаби.
Али-Коте какво искаш да правим?
Шуга-Олеле... Ти май не ме разбра а?!
Али-Но Шуга аз те обичам.
Шуга-Не! Ти никога не си ме обичала истински както Габи... Тя ме обича истински!
Али-Майна ти на тая!
Той стана и излезе на вън а аз си помислих че ще ме удари но той просто си излезе навън без да ми казва къде отива той ще се върне знам го!
ГТШуга
От както съм във вилата на оня не спира да ме дразни мазними се и кво ли не писна ми ит нея... Искам при моето момиче тя ми липсва страшно много искам да си я гушна искам тя да е до мен... От толкова много мислене телефона .и звънна извадих го от задният джоп и видях снимка на мен и моето коте аз и вдигнах.
~Разговор с МинГаби~
-Здрвей бебо.(Шуга)
-Здравей Шуга.(Габи)
-Как си мила?(Шуга)
-Зле... Щях да получа инфаркт от Тао(Габи)
-Как ми се искаше да съм при теб.(Шуга)
-Зайо... На Тао вилата е близо до на Али.(Габи)
-Така ли?(Шуга)
-Да... Може да се видим ако искаш.(Габи)
-Искам. Можеш ли сега? (Шуга)
-Ами... Ще се опитам да се измъкна от Тао.(Габи)
-Добре... Ще те чакам на моста.(Шуга)
-Дооообре... До тогава мило.(Габи)
-До тогава зайо.(Шуга)
~Край на разговора~
След разговора подскачах като заек много се радвах че ще се видя с моето момиче сега трябва да се измъкна от оня скучубра... Влязох вътре и видях Али по бельо нищо ново за мен но кво искаше да постигне и аз не знам тя се приближи до мен и започна да ме целува но аз я отблъснах.
Шуга- Не ме докосвай... Аз ще излезна ще се видя с мой приятели.
Али-Добре... Но искам да се върнеш.
Шуга-Ще правя каквото си искам ясно?!
Али-Добре.
Аз се качих горе и се оправих преоблякох се и си оправих косата вече бях готов слязох долу и оня курва гледаше телевизия няма да и казвам че излизам...Аз излязох и затворих вратата силно сигурно се е стреснала но не ми пука вече ходеш към моста радвах се че на оня вилата му е наблизо... Вече бях на моста и чаках Габи беше красиво но не ми харесваше изобщо не ми харесваше чудех се защо тея тъпаци ни разделиха това не ми харесваше изобщо... Видях една фигура да се приближава молех да не а Али или пък Тао исках да е Габи само нея исках никой друг!

True Love 😍💖😄Donde viven las historias. Descúbrelo ahora