ГТШуга
Аз реших да остана до малко по-късно защото трябваше да уча по История за утрешният тест, аз взех учебникът на Куки и започнах да чета и да планирам за утрешната ни разходка с Габи.
~ След 3 часа ~
Най-накрая свърших с ученето и с плана ми реших да отида да видя да ли Габи спи, качих се по стълбите и търсех неината стая, след няколко опита я намерих аз отворих бавно вратата влязох вътре и затворих вратата и видях моето ангелче да спи на бюрото където е учила а аз си мислех че си е легнала даже ще я снимам зада мога да си я имам.
My girlfriend is sleeping. I love her 😍💓😘💤🐻След като я снимах я качих във всички социални мрежи и изключих телефона си след това. Мисля да я събудя-Съгласих се с подсъзнанието си обаче тя спеше много сладко сеидно гледам малко момичинце да спи но трябваше.
Шуга-Габи моля те стани.
Ами тя не се събуди опитах се още няколко пъти но без успех, и тогава ми хрумна една гинялна идея да я принеса, аз я взех на ръце и я поставих на леглото и после и аз легнах до нея загасих нощната лампа обърнах се към нея и я придърпах към себе си и се отнесох в сън.
Сънят на МинШуга
Аз си отворих очите и видях че Габи я няма аз станах и започнах да търся МинГаби на всякъде из къщата но никъде не я намирам. Обаче една билежка ми грабна окото взех билежката и я прочетох, на нея пишеше:
Шуга не искам вече да сме заедно, аз си имам друг ти само пишеш своята музика и не ми обрищаш внимание затова сбогом и си живей живота!!!
Това доста ме нарани сякаш току-що са ми забили нож в гърба и доста боли, аз не съм виновен че съм затрупан с работа и тя има някакво право обаче искам да си я върна обаче сега трябва да разбера къде е тя за да поговоря с нея. Аз се преоблякох и излязох навън попътя срещнах Джей-Хоулп той беше братовчед на Габи той много я подкрепяше.
Хоби-На къде така?
Йонги-Да търся Габи.
Хоби-Какво е стнало?
Йонги-Да кажем че е нарена в момента и сега се скита някъде, а и също така и аз съм наранен.
Хоби-Как така?
Аз извадих писмото от задният си джоп и му го дадох след като го прочете пусна 2-3 сълзи и аз се просълзих отново но си изтрих сълзите и тогава Хоби ми даде писмото и го върнах на мястото му.
Хоби-А-аз много съжалявам.
Йонги-Няма нищо.
Хоби- Ще ти помогна да я намериш.
Йонги- Наистина ли?
Хоби- Мхм.
Йонги-Супер. Много ти благодаря.
Аз и Хоби тръгнахме да я търсим и по пътя срещнахме Чим и Ар Ем те тичаха но ни забелязаха понеже не ги поздравихме.
Ар Ем-Защо бързате?
Хоби-Ами... случеше нещо ужасно.
Чим-И какво е то?
Джей-Хоулп им разказа всичко и те решиха да ни помогнат аз се съгласих и така тръгнахме и след това се събрахме всички дори брат и сестра и бяха с нас и много се зарадвах. Вече бяхме пред една огромна къща всички влязохме и започнахме да търсим и изведнъж се чу някакъв шум идващ от една стая аз и всички останали влязохме и видяхме Кай да бие Габи, Селин ,Куки и Хоби не можеха да повярват какво вихдат ние спряхме Кай и измъкнахме Габи от този негоднин. Аз и МинГаби се прибрахме у тях аз започнах да я разпитвам дори извадих и писмото тя се разплка аз спрях да викам отидох до нея и я прегърнах обаче тя...
МинГаби-Хайде ставай Йонги ще закъснеем за училище.
Аз веднага се изправих и изпищях и веднага се обърнах да видя дали Габи е до мен но нея я нямаше. Ооо не, това не може да бъде истина!-И дано да не е иначе ще откача тогава аз веднага се оправих и слязох долу проверих навсякъде освен кухнята отидох в кухнята и видях МинГаби да закусва ябълка. Какво облекчение само!-И още как ужасно много се уплаших аз отидох при нея и я прегърнах и след това я целунах нежно а тя отвърна на прегръдката и на целувката бях много щастлив.
МинГаби-Добро утро меченце.
Шуга-Добро утро и на теб бебчо.
Тя се отдели от прегръдката и отиде да се обува както и аз ч днес се беше облякла доста предизвикателно.Е кажете ми как да не я одариш по задника не можах да издържа и я одарих а тя от своя страна издаде тих стон но тя си мисли че не съм го чул, напротив беше достатъчно силно за да го чуя!
VOUS LISEZ
True Love 😍💖😄
Roman pour AdolescentsМин Габи е обиквенно момиче което не вярва в любовта. Тя е била ранена много пъти и затова тя реши да не вярва в тези глупости. Тя се връща в родният и град Теагу при новото си семейство. Но след 1-2 год. тя среща любовта на живота си! Мин Йон-Ги е...