- Naruto... Chciałabym z Tobą o czymś porozmawiać - Zaczęła Matka
- Hmm? O czym takim? - Zapytał
- Może cię to zaskoczyć, ale 10 października, dwanaście lat temu nie urodziłeś się tylko ty... - Zrobiła krótką przerwę - Tego dnia urodziłam trójkę dzieci... Ciebie, twoją siostrę, Naruko i twojego brata, Menmę - Powiedziała patrząc na twarz syna
- Dziękuję, że mi to powiedziałaś mamo, ale ja już to wiem - Powiedział czym zdziwił matkę
- Wiesz? Skąd? - Pytała
- Zacznijmy od początku. Jak już ci mówiłem udało mi się porozumieć z Kyuubim. Mimo iż nie jesteśmy jakimiś najlepszymi przyjaciółmi to złapaliśmy wspólny język i zostaliśmy parterami. To on nauczył mnie wszystkiego, dzięki niemu tak naprawdę wciąż żyje. Opowiedział mi kim są moi rodzice, dlaczego nie żyją i że nie jestem jedynym nosicielem Kyuubiego... Nie wiem gdzie dokładnie jest Naruko i Menma, ale mam co do tego podejrzenia. Jednakże zanim zacznę muszę ci coś powiedzieć... - Zrobił dłuższą przerwę i zawahał się.. W końcu powiedział - Mamo jestem demonem...
- Demonem? - Nie zrozumiała
- Tak demonem i to nie pierwszym lepszym, w przyszłości mam objąc tron Króla demonów... Lecz zanim wyjawię ci szczegóły muszę cię nauczyć trochę geografii. Świat jest podzielony na kilka kontynentów. Aktualnie znajdujemy się na ludzkim kontynencie, który mimo iż jest jednym z mniejszych jest najsilniejszy ze wszystkich. Natomiast są też inne kontynenty, które dzielą poszczególne rasy. Między innymi kontynent demonów. Drugi największy kontynent na świecie. Żyją tam właśnie Demony, olbrzymy, cyklopy i różnej maści potwory. Rządzi nimi Król demonów, który zasiada w czyścu wydając rozkazy stamtąd. Britaniia to z kolei największy kontynent, zamieszkiwana jest przez Anioły, Anioły służą największemu Bóstwu, która zasiada na tronie w niebie. W Brytanii żyje wiele różnych istot między innymi Anioły, wróżki i chochliki. Ostatnim z odkrytych kontynentów jest smocze imperium. Jeżeli ktoś opowiadał ci legendy o walkach rycerzy z tymi istotami. To te legendy są prawdą. Smoki to bardzo majestatyczne i honorowe stworzenia, jednakże są zbytnio zaopatrzone w potęgę i mają obsesje na punkcie czystości krwi. Uważają one, że mieszanie się smoków z innymi rasami jest nie dopuszczalne gdyż dla nich to plama na honorze. Według smoczego króla, Smoka Acnologii żadna rasa nie zasługuję by na swoich terenach mieć smoczą krew jednocześnie twierdząc, że takie kreatury jak mieszańce nie mają prawa żyć na smoczym terenie. Co to ma do mojego rodzeństwa zapytasz? Ma to, że według informacji, które zebrałem wychodzi na to że istnieje anielica z czarnymi skrzydłami, czerwonymi włosami i niebieskimi oczami, oraz z charakterystycznymi bliznami na policzkach. Anielica ta została jako niemowlę boże błogosławieństwo przez co z ludzkiego niemowlęcia została ona Czarnoskrzydłą anielicą. Oczywiście oznacza to, że Naruko będzie także następczynią tronu Brytanii. Natomiast dowiedziałem się także, że król smoków Acnologia nauczył ludzkie dziecko posługiwać się jego magią by ten mógł zasiąść na tronie. Skoro smoki nie tolerują innych ras to dlaczego smoczy król przekazał swoją moc dziecku? Gdyż drugiemu smokowi nie da się przekazać magii. Każdy smok rodzi się z magią, czy to z większą, czy to z mniejszą. Jednakże każdy smok ją posiada i jako iż pełnego naczynia nie da się nic już dolać, smokowi innej magii przekazać się nie da. Więc jedyną opcją był człowiek. Jednakże Król wiedział, że gdyby przekazał moc dorosłemu ten obrócił by się przeciwko niemu, natomiast gdy dziedzicem byłoby dziecko od małego mógłby wpajać mu lojalność królestwu i aktualnemu królowi. Dziecko te nigdy jednak nie zostało pokazane królestwu i nigdy nie wyszło poza teren pałacu królewskiego. Więc nie mogę mieć pewności czy to Menma lecz ostatnimi czasy mówi się, że następca jest bardzo podobny do następcy tronu kraju demonów czyli mnie.
- Moje dzieci... co się z nimi dzieje? - Zapytała sama siebie
- Mogę Cię zapewnić, że jak na razie nie grozi im żadne niebezpieczeństwo, Naruko jest chroniona błogosławieństwem a Menma jest pod ochroną smoczego króla.
- Naruto, obiecaj mi coś - Powiedziała Matka
- Co mam Ci obiecać? - Zapytał z ciekawością
- Co by się nie stało, znajdź swoje rodzeństwo
- Postaram się, mamo - Uśmiechnął się promiennie
CZYTASZ
Demon W Ludzkiej Skórze
FanfictionŻycie nie zawsze jest piękne i tego właśnie doświadczył młody Uzumaki-Namikaze. Jaką drogę obejmie? Z kim będzie dążył do lepszego jutra? Zapraszam Do czytania :) **SAGA ,,ORYGINALNY DEMON,, - 14 593k SŁÓW**