Taehyung: Vay canına ilk mesajı Jeon Jungkook attı
Artık ne kadar çok gelmemi istiyorsan
Baksana bunun için ilk sen yazmışsın bir de
Görüldü
"Bu neden görüldü atıyor şimdi?" Az önce garip sesler çıkardığım için meraklanıp yanımda biten Jimine kafamı çevirdim. Omuz silkerek bu sefer benim yatağıma serildi. "Karizmatik olma itemleri işte"
Dediğine istemsizce kıkırdarken, ona mesaj atmayı bırakıp telefonu komidine yerleştirdim ve zor da olsa Jimini duvara taraf itmiş ve onun yanına uzanmıştım. "Aslında seninki yine iyi. Yoongi bana görüldü bile atmıyor" Bu sefer kahkaha attığımda, sarı saçları ve büzdüğü dudakları yüzünden onu mıncıklamak istiyordum.
"Ona 'seninki' demeyelim biz. Ben Jungkook'a platonik değilim" Jimin'den 'Hı-hı' gibi sesler çıkarken, son mesaja gitmişti aklım. O kolyenin manevi değeri benim için oldukça kıymetli ve özeldi. Ama Jungkook gibi bir şerefsizin elinde olması anneme saygısızlık yapıyormuşum gibi geliyordu bana.
"Şimdi ne yapacaksın?" Jimin'in kafasını bana çevirdiğini hissetsem de, ben bakışlarımı tavandan ayırmıyordum. Kafam karışıktı. O partide beni neler bekliyordu bilmiyordum ama annem için yapmalıydım.
"O partiye gidiyoruz"
Bu da Tae'yi cehennem yoluna sokan şu kolyeVe, ben bu fice neden günde 2-3 bölüm atıyorum amq
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴇɪʀᴅ ✞ ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ ✔
Fanfiction❝ Kim Taehyung, kendisi homofobik olan bir sınıf arkadaşına aşık olur ❞