"O çok yakışıklı !"
"Keşke daha önceden bizim okula gelseydi"
"Tanrım, pantolonundan bile belli oluyor !"
Etraftaki fısıltıyla söyleseler bile rahatça duyduğum cümleler eşliğinde, peşimden ayrılmayan bedene gözucu bir bakış attım. Okula ilk adımımı attığımdan beri yanımdan ayrılmıyor ve uysal davranıyordu. Ancak ben hala pas vermemekte kararlıydım.
Jimin haklı çıkmıştı. Jungkook nedenini bilmediğim bir şekilde kaydını benim yeni okuluma yazdırmıştı ve şaşırmadan edemiyordum. Onunla hala konuşmadığım için sormak da istemiyordum.
Kızların çoğunluğu Jungkook'a berbat iltifatlarını sunuyor ve benim göz devirmeme sebep oluyorlardı. Ne bulmuşlardı bu çocukta anlamıyorum.
Hiçbir şey konuşmadan sonunda sınıfa girdiğimizde, inek öğrenci diye anılmama rağmen arka sıralardan bir yere oturarak çantamı sırama yerleştirmiştim. Jungkook da gülümseyerek benim yanımda yerini alacağı sırada, ondan önce biri çantasını sıraya koymuş ve Jungkook'a ters bir bakış atmıştı.
"Pardon ama burada ben oturacağım" Gayet yakışıklı diye nitelendirebileceğim çocuk tek kaşınınkaldırmış ve Jungkook'a yaklaşarak kollarını göğsünde birleştirmişti. "Burası benim sıram" Jungkook derin bir mefes vererek bakışlarını bana çevirmişti.
İfadesiz görünmeye çalışıyordum ama o bana böyle garip ve masum bakışlar atıyorken fazlasıyla zorlanıyordum.
"Hadi Taehyung başka yere oturalım biz" Jungkook neredeyse U dönüşü denilen şeyi hayata geçirmişti ve duyduklarımı algılayamıyordum. Bana hakaret edip aşağılayan Jungkook'a ne olmuştu böyle?
"Ben burada oturacağım" Yüzüne bakmadan çantamdan kitabımı çıkarmış ve okuyor gibi yapmaya çalışmıştım.
"Hadi Taehyung" Jungkook kollarını sırama yaslayıp bana doğru eğildiğinde, yüz çizgilerini bu kadar yakından görmek kalbimin çarpma hızını arttırmıştı. Az önce Jungkook'la ukalaca konuşan çocuk kollarını göğsünde birleştirmiş bize sanki garip bir şey görmüş gibi bakıyordu ancak, onu takmayacak derecede yakınımdaki yüze odaklanmıştım.
Yutkunduktan sonra ağzımı açıp bir şey diyecekken zilin çalmasıyla lafım yarım kalmıştı. Jungkook sinirle gözlerimi kapatıp derin bir nefes verdikten sonra geri çekilerek hemen önündeki sıraya oturdu.
Onun bu garip ve değişken tavırlarına hala anlam veremiyorken, az önceki çocuk yanımda yerini almış ve gülümseyerek elini bana uzatmıştı.
"Merhaba ben Bogum. Memnun oldum"
Çocuk kendini kısaca tanıttıktan sonra ben de gülümsemiş ve elini tutmuştum. "Kim Taehyung. Ben de memnun oldum"
El sıkışırken önümdeki sıradan gelen boğaz temizleme sesiyle elimizi çekmiştik. Jungkook kafasını çevirmiş bir bende, bir de Bogum'da ateş saçan gözlerini gezdiriyorken, bense kafamdaki soru işaretleriyle savaşmak zorundaydım.
Gözlerimi kapatarak tüm olanların bir rüya olmasını diledim. Jeon Jungkook beni asla kıskanmazdı. Ucube diye nitelendirdiği kişiyi asla kıskanmazdı. Ancak yaptığı şeyler tam tersini iddia ediyordu.
Okul çıkışı ona mutlaka hesap soracak ve gerçekleri öğrenecektim.Çoğu ficlerin aksine Bogum burda piç değil. Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴡᴇɪʀᴅ ✞ ᴛᴀᴇᴋᴏᴏᴋ ✔
Fanfiction❝ Kim Taehyung, kendisi homofobik olan bir sınıf arkadaşına aşık olur ❞