14. Příprava na rande s Petrem

2.6K 135 3
                                    

Natasha mě odvezla do města. Samozřejmě jak Wanda zjistila, že jdeme nakupovat, nemohla si to nechat ujít.
Jeli jsme do velkého obchodního centra. Zašli jsme do několika malých obchodů. Wanda trvala na tom, abych si prohlédla všechny šaty a na konci zhodnotila, které byly nejhezčí. Mezi tím jsem si koupila i nějaké normální oblečení. Na konci jsme se rozhodovali nad třemi šaty. Jedny byly celé černé, druhé byly taky černé, ale vršek měli třpytivý a sukni bez třpytek. Třetí měli bylí vršek a černou upnutou sukni. Nakonec jsem se rozhodla pro černé šaty. Zatímco jsem si je šla koupit, Wanda s Natashou mi řekli, že si něco musí zařídit. Po koupení šatů jsem čekala na dohodnutém místě. Trvalo jim to nějak moc dlouho. Po asi 15 minutách se vrátili s čtyřmi taškami. Zvedla jsem obočí když jsem vyděla tašky, ale dál jsem se nevyjadřovala.
Když jsme se vrátili, do 19:00 mi zbývaly dvě hodiny. Přesně čas na přípravu. Tašku jsem položila na postel, vzala osušku a zalezla do koupelny. Umyla jsem si těla i vlasy. Samozřejmě jsem se musela i oholit.
Hodila jsem na sebe župan, mokré vlasy zabalila do osušky a vylezla z koupelny. Něco bylo jinak. Na posteli už neležela jedna taška, ale 5. Přešla jsem k posteli a podívala se do nich. Ve dvou z nich byly ty zbývající šaty, mezi kterými jsme váhali. A ve třetí make-up. Přesně jsem věděla kdo v tom měl prsty. Popadla jsem tašky a zamířila do pokoje Wandy. Na její posteli seděla i Natasha. Obě na mě upřeli zrak. Zvedla jsem tašky.
„Čemu nerozumíte na tom, že si nemůžu dovolit všechny. "
„Ale my jsme to neplatili z tvých peněz. Je to z našich. " prohlásila Natasha.
„Ale vždyť to nemůžete. " trvala jsem si na svém.
„Ale to je dárek. Abys byla připravená na další rande. " zachychotala se Wanda.
„Další rande? " zeptala jsem se.
„A ty si myslíš, že to dneškem skončí? A co vlastně plýtváš časem. Musíš se připravit. No tak šup. " naznačila, abych se vrátila.
Zavřela jsem dveře a zašla zpátky do svého pokoje.
Fénem jsem si vyfoukala vlasy a zamotala je do drdolu. Přešla jsem ke stolu se zrcadlem a vysypala make-up z tašky. Zvětšila jsem si řasy, namalovala si linky, stíny, try a vše okolo. Rtěnku jsem měla červenou. Stíny jsem použila třpytivé, odstín hnědé až oranžové. Když jsem byla hotova, přišla řada na vlasy. Vrátila jsem se do koupelny. Kulmou jsem si lehce doladila kudrlinky. Vlasy jsem nechala rozpuštěné. Vrátila jsem se do pokoje a vyndala šaty z tašky. Navlékla jsem si je a vše ještě doladila. Hotovo. Teď už jen čekat.

Černé šaty (rande)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Černé šaty (rande)

Černé se třpytivým vrškem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Černé se třpytivým vrškem

Černé se třpytivým vrškem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Bílé s černou sukní

-----------------------------------------------------------

Omlouvám se, že je tahle kapitola tak krátká, ale kdybych ji nerozdělila, byla by moc dlouhá. Mimochodem všem děkuji za hlasy. Jestli chcete další kapitolu mi prosím napište do komentářů. A napište mi svůj názor na tuhle knihu. Byla bych moc ráda, abych věděla v čem se mám zlepšit. Děkuji
                                              Vaše Zůza ❤

AVENGERS: Sestra Kapitána AmerikyKde žijí příběhy. Začni objevovat