27. Návrat

1.7K 134 6
                                    

Potom, co jsem se rozloučila s Heimdallem, jsme se vrátili na Zem. Objevili jsme se opět na louce.

„Promiň. Ale blíž „přistát " nemůžu. Tony by mě sežral. "
„Proč? " zeptala jsem se.

Ukázal na zem pod námi. Kolem nás se objevil vypálený kruh.

„Prý mu ničím trávník. " řekl a dal se do chůze.

Uchechtla jsem se a vydala se za ním. U dveří už stál Steve. Vyšel proti nám a ponořil mě do jeho pevného objetí. Byla jsem trochu překvapená. Objetí jsem opětovala.

„Tak jak bylo? " zeptal se.
„Jo dobrý. "
„Pojď dovnitř. " pokynul a já vešla dovnitř.

Šli jsme do velké místnosti,ve které byl gauč s krbem a stolem. Řekla jsem mu, že si jdu odnést batoh. Když jsem se vrátila do kuchyně, u stolu už seděli všichni. Zastavila jsem se a čekala, jestli si mě někdo všimne.

„Ahoj." pozdravil mě Peter.
„Ahoj." oplatila jsem.

S tím se na mě všichni podívali. Zamířila jsem ke své židli. Peter se na mě hezky usmál. Úsměv jsem mu opětovala.

„Tak co? Jaký to tam bylo? " přerušila nás Wanda.
„No... bylo to tam hezký. "

Zavládlo ticho.

„To je všechno? " zeptal se Stark.
„Já nevím co vám mám o tom říkat. "
„No třeba jak to tam vypadá, jací jsou tam lidé, a podobně. " navrhla Natasha.
„Vypadá to tam jako u nás, ale tak v 19 století. No a lidi tam jsou hodní.. " pak jsem si vzpomněla na Ódina, Sif a Lokiho.. co dodat.
„A zjistili jste tam teda, co máš v krvi? " zeptal se Steve.
„Jo, ale pořádně jsem to nepochopila. „Mám v sobě nějaký ké.. kézium? Nebo něco takovýho. "
„Kérium." opravil mě Thor.
„Jo. To jsem měla na mysli. Myslím, že by bylo lepší, kdyby vám to vysvětlil Thor.

Thor jim to celé vysvětlil a já se mezi tím najedla. Když zakončil svou řeč, všichni vypadli trochu vyděšeně. Všichni na mě upřeli zrak.

„Co je? " zeptala jsem se.
„Nic. Až na to, že se možná někdo pokusí zabít. " namítl Steve.
„Nevyšiluj. Dokážu se o sebe postarat. "
„No to je dobře, ale přeci jen, nechoď nikam sama. "
„Steve. To není nutný. "
„Jistota je jistota. " prohlásil Clint.

Za chvíli se všichni rozešli. Já zamířila do svého pokoje. Když jsem se otočila, Thor se v koutku bavil se Stevem a Starkem. Stark a Steve se tvářili zaraženě. Thor se tvářil hodně vážně. Nechala jsem to být a zamířila do pokoje.

Pohled Thora

Čekal jsem až všichni odejdou. Hlavně Clare. Když už všichni byli skoro pryč, zatáhl jsem Steva a Starka do rohu. Koukali překvapeně.
„Co je? " zeptal se Stark.
„Clare není v takovém bezpečí, v jakém si myslí. " řekl jsem.
„Jak to myslíš? " zeptal se nervózně Steve.
„Když jsme byli v Asgardu, můj bratr Loki byl samozřejmě ve vězení. Bohužel ten den, kdy jsme se měli vrátit, si ho otec zavolal. Clare ho ale potkala na chodbě. Heimdall říkal, že viděl jeho myšlenky. Láká ho síla v Clare. Má v plánu ji získat. Přece je ve vězení, ale pro jistotu ji mějte stále u sebe. "
„Dobře. Děkuji. " poděkoval Steve.
„Musím se vrátit. Zatím sbohem. " rozloučil jsem se.

AVENGERS: Sestra Kapitána AmerikyKde žijí příběhy. Začni objevovat