3. New York

3.1K 205 3
                                    

Na zastávce jsem čekala zhruba 3 hodiny. Potom jsem nastoupila na autobus přímo do New Yorku. Cesta trvala asi tak 3 hodiny. Celou dobu jsem čekala, že mi bude zvonit mobil a na displeji bude napsáno Jereme. Nevím jestli bych mu to zvedla nebo položila.
Když jsem konečně byla v New Yorku, zářivým pohledem jsem sledovala každou budovu. Vždy jsem chtěla do New Yorku.
V centru jsem vystoupila a chvíli jsem jen tupě zírala kolem sebe a obdivovala vše co bylo kolem mě. Teď ale nastal problém. Kde bydlí Steve?  Naproti jsem vydělá kavárnu s terasou na které byly lavičky se stoly. Přešla jsem silnici a sedla si ke stolku v rohu. Vytáhla jsem laptop a začala zjišťovat jeho polohu.

„Dobrý den. Co si dáte? " lehce jsem nadskočila a usmála se na číšníci, která čekala na mou objednávku.
„Hmm jedno latté. "
„Dobře." otočila se a odešla.

Začal mi pípat laptop. Podívala jsem se a tam už mi to hlásilo polohu.

„Bingo." usmála jsem se a vyfotila si obrazovku na mobil.

Po zhruba minutě mi přinesli latté. Rychle jsem to do sebe kopla, zaplatila a odešla.
Nasedla jsem na autobus a svezla se co nejdál to šlo. Když jsem vystoupila, znovu jsem se podívala na mobil kde jsem. Šla jsem rovně a při tom jsem stále zírala na mobil. Najednou mi oznámil, že jsem na místě. Podívala jsem se před sebe. Předemnou stála velká bytovka. Mohla mít tak 10 pater. Vstoupila jsem dveřmi do chodby. Začala jsem stoupat po schodech, rozhlížela se po cedulkách na dveřích a hledala jeho jméno. Už jsem byla v 5. patře a začala se bát, že to jméno nespatřím. Prošla jsem další patro a chystala se jít do dalšího. Vyšla jsem jeden schod, ale hned jsem se zastavila. Otočila jsem se a znovu se podívala na dveře v pravo. Steve Rogers. Našla jsem ho. Řekla jsem si v duchu. Stoupla jsem si před dveře a už se chystala zaklepat. Ale co na to řekne? Nepošle mě pryč? Začala jsem panikařit. Koukala jsem na dveře a pořád váhala. Najednou jsem slyšela zaklepání. Ani jsem si neuvědomila, že jsem to byla já. Teď jen čekat.

AVENGERS: Sestra Kapitána AmerikyKde žijí příběhy. Začni objevovat