KADIN VE ŞAHSİYET

7.4K 218 97
                                    

BURADA Kİ YAZILARIN ÇOĞU 'NİSANUR' ADLI DERGİDEN ALINTIDIR.
BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM :)
......

El cami olan,istediği zaman istediği yerde ve istediği şekilde cinni ve insi bir araya toplayan rabbimize hamd-u senalar olsun! İnsani ilişkileri en güzel boyutta sürdüren,toplum sal huzuru dert edinip inşa ve muhafazasına ilişkin çaba sarfeden peygamberimize salat-u selamlar olsun..

Binlerce yıllık tarihlerinin üstüne sünger çektiklerini iddia ederek,son yüzyıllarda bir dizi devrim geçiren batının kadına biçtiği role bakalım. Tarihi süreç sonucunda modernizme ulaşarak günümüzde dünyaya medeniyet ve insaniyet pazarlayan batının kadını ne hale düşürdüğünü  görelim.Batı,kadın serüveninde;geçmişte ona hiçbir değer vermeyerek kullanırken ,bugünün renkli dünyasında aynı metodu kullanamayacığını anlamış olacak ki yeni sloganlar üreterek eşitlik,özgürlük,kadın hakları söylemlerini güya ona değer verdiğini ilan ederek daha feci kullanmaya başlamıştır. Maalesef sömürülen kadın da bu söylemlere kanarak,dört elle sarılmış ve gelinen noktada artık kadın;siyasetin,kültürün şehvetperestlerin vazgeçilmez figürü haline gelmiştir.

Bunun sonuçlarını,tarihi süreci ve gelinen noktayı düşünmeyenler veya bunu önemsemeyenler pekâlâ anlayamazlar. Ancak insanlığın kurtuluşu için çırpınan müslümanlar vahametin farkındadırlar.
  Yanı sıra bu konuda çalışma yapan uzman sosyolog ve psikologlarda yayınladıkları verilerle,modernizmin kadını sürüklediği felaketi gözler önüne sermektedirler. İstatiki veriler her geçen gün kadının modern dünyanın eğlencesi olarak yok edildiğini,sömürüldüğünü,kullanılıp atılan bir metadan daha aşağılık bir konuma düşürüldüğünü ortaya koymaktadır. Özellikle batıda özgürleştirilen,eşitlenen kadın!

barlarda,(afedersiniz)pavyonlarda,sokaklarda,açgözlü şehvetperestlerin göz zevkine hitap edilebileceği her alanda istihdam edildi. Artık kadın güzelliği oranında,kasaplarda satılan bir et durumuna düşürüldü. Çünkü kadın artık özgürdü,az bir pahaya herhangi bir reyon da sergilenebilirdi. Bunu. sonucunda aile kurumu çöktü,sadakatsizlik,güvensizlik had safhaya vardı. Kadın;şahsiyeti,bilgisi,kültürüyle değil ahlaksızlığı,fiziği,kendini sergilemede ki maharetiyle değer ifade etti.

Batının modernizm ile ulaştığı bu rezalet,bütün dünyaya yayıldı. Sosyal dokuları yerle bir olan batı, yüce rabbimizin "Şehvetlerine uyanlar ise sizin büyük bir sapıklığa düşmenizi isterler."(nisa/27) ayeti doğrultusunda islam alemini ve müslüman kadını ifsada başlamış. İslami şahsiyetini koruyan kadınlar müstesna,maalesef islam coğrafyasında ki kadınlar da bu tuzağa düşmüş ve ifsat yolunda hızla ilerlemişler.

ALLAH BİZİ ELİNDEN VE DİLİNDEN EMİN OLANLARDAN,İLMİ AMEL EDENLERDEN EYLESİN. AMİN VELHAMDULİLLAHİ RABBİL ALEMİN.
...
Görüş ve şikayetlerinizi bekliyorum. Umarım beğenirsiniz. Sürç-ü lisan ettiysek affola belki biraz ağır oldu diye düşünebilirsiniz ama inanın dünyanın halini anlatan tek cümleler onlar ve artık açık açık konuşulması gerek. Allah'a emanet olun. :)

•NİSANUR•(cennet kadınları)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin