•Yeryüzünde örtündükçe güzelleşen tek varlık kadındır...
»Cennete giren hiç kimse dünyaya geri dönmek istemez,yeryüzünde olan her şey orada vardır. Ancak şehid böyle değil. O,mazhar olduğu ikramlar sebebiyle yeryüzüne dönüp on kere şehit olmayı temenni eder.(Hz. Muhammed AS)
»Allah'a karşı sorumluluk bilincinde olanları dost edin.(Hz. Ömer RA)
»Adalet,halkın dirliği ve düzeni;idarecilerin ise,süsü ve güzelliğidir."(Hz.Ali RA)
»Çocuğa kötü söz söylemen,onu kardeşine ve sana aynı şekilde konuşmaya cesaretlendirir. (İmam-ı Şafii)
»Meşhur olmak sevdasıyla yanıp tutuşana,doğruluk nasip olmaz.(İbrahim bin Edhem)
» Nefsini suçlayan kusurunu görür. Kusurunu itiraf eden,bağışlanma diler. Bağışlanma dileyen Allah'a sığınır. Allah'a sığınan şeytanın şerrinden kurtulur. Kusurunu görmemek,o kusurdan daha büyük bir kusurdur. Ve kusurunu görse,o kusur kusurluktan çıkar. İtiraf etse affa müstahak(layık) olur.(Bediüzzaman Said Nursi)
»Mümin güneş gibidir. Sararıp, solarak batar ama doğduğunda(ahirette) göz kamaştırır.(Ebubekir Şibli)
» Bir kimsenin ilmi Allah-u Teala'nın yasaklarından men etmiyorsa,o kimse büyük tehlikededir.(İmam-ı Ebu Hanife)
» Allah(CC) size dünyayı,onunla ahireti arayasınız diye vermiştir. Ona meyledesiniz diye değil!(Hz. Osman RA)
» İnsanların en âcizi,insanlardan kardeş edinemeyendir;ondan daha âciziyse kardeş edindikten sonra onu yitirendir.(Hz. Ali RA)
» İnsan iki insanın yüzünü unutmaz;ihtiyaç anında yanında olanı,zor zamanda yalnız bırakanı. (Hz.Hüseyin RA)