בפרק יש המשך ממה שקרה בין גימין והוסוק.
נקודת מבט של גימין:
השפתיים שלו כל כך רכות וחמות!
זה הנשיקה הכי טובה שהייתה לי אי פעם.
התנשקנו כמה דקות עד שנגמר לנו האוויר ונתקנו את הנשיקה.
הסתכלנו אחד על השני והתנשפנו.
התחלתי להסמיק ואני די בטוח שהייתי נראה כמו עגבנייה כרגע.
הסתכלתי לצד והסמקתי וראיתי שהוא מסתכל עליי ומחייך.
"אני מחבב אותך..." אמר לי לפתע.
ישר סובבתי את מבטי אליו וראיתי שהוא מסתכל על אצבעותיו ומשחק איתן.
לא ידעתי איך להגיב, הכרנו רק היום ואנחנו כבר התנשקנו והוא כבר גילה לי סוד כל כך שמור שלו... אני לא יגיד שאני לא מחבב אותו גם, כיף לי להיות איתו הוא חמוד מצחיק וחייכן וזה כל מה שאני הכרתי עליו רק הבוקר!
"ג-גם אני אותך... א-אבל הכרנו רק היום" אמרתי בגמגום והסתכלתי לצד.
"אני יודע הדברים קצת היו מהירים מדי אבל אנחנו יכולים להכיר להיות חברים טובים נתקרב ונראה לאן זה ילך" אמר בטוח בעצמו.
"אוקיי בוא ננסה" עניתי לו בחיוך.
..............."למה סתם שיקרת לי ואמרת שאתה מחבב אותי ושניקח את הדברים לאט?!" שאלתי את הוסוק בזמן שבכיתי עליו.
"שיקרתי לך?! אני ממש לא שיקרתי גימין! אמרתי אך ורק את האמת! אני מחבב אותך מאוד עם לא הייתי, לא הייתי מנשק אותך" אמר לי בקול גבוה והרים את ראשי אליו בעזרת אצבעותיו והסתכל עמוק בעיניי.
"עם אתה מחבב אותי למה לעזאזל נישקת את טאהיונג?!" שאלתי אותו בצעקה והבכי התחיל להתגבר לאט לאט שנזכרתי באיך הוא וטאהיונג פשוט התנשקו לנו מול הפנים בלי בושה.
הוא תפס בפניי וניגב את דמעותיי "אני וטאהיונג מתנשקים כל הזמן זה הרגל ישן שלנו זה הכל. הייתי הנשיקה הראשונה שלו ומאז אנחנו מתנשקים כל הזמן אבל אך ורק בתור חברים הכי טובים או אחים" אמר לי ברוגע בזמן שלא עזב את לחיי והסתכל עמוק לתוך עיניי.
הסתכלתי עליו והרגשתי את הצורך הזה לנשק אותו אך פחדתי לעשות את זה, הרי אנחנו לא במערכת יחסים אני לא יכול פשוט להתנפל עליו בנשיקה... אך בכל זאת עשיתי את זה פשוט התנפלתי עליו בנשיקה והוא היה מופתע אך ישר אחריי זה זרם איתי.
הנשיקה הייתה עם כל כך הרבה תשוקה ואהבה.
אני והוסוק לא ניתקנו את שפתינו לשנייה, להפך היא נהייתה אגרסיבית מרגע לרגע.
לא רציתי להתנתק משפתיו יש לו טעם כל כך טעים, לא באלי להפרד מהטעם הזה לעולם!
אך לצעריי מתישהו חייב להגמר לנו האוויר והיינו צריכים לנתק את הנשיקה...
הוסוק התנשף והסתכל עליי בקצת הרבה הלם ממה שעשיתי.
התנשפתי גם אני והסתכלתי למעלה על פניו בפרצוף תמים.
"ו-וואו" אמר הוסוק בזמן שהסתכל עליי בהלם.
לא ידעתי מה להגיד, התביישתי שעשיתי את זה למרות שאני לא מתחרט שעשיתי את זה.
השפתיים שלו, אני כל כך זקוק להן ואני אפילו לא מבין למה!
הכרתי אותו פאקינג היום וכבר התנשקנו פעמיים! איך אפשר להתאהב במישהו ביום הראשון שאתה פוגש אותו?!
"א-אתה לא רצית לקחת את הדברים לאט...?" שאל הוסוק באיטיות בזמן שלא הסתכל עליי.
חשבתי לרגע,
אני מפחד לקחת את הדברים מהר אך אני חייב לנשק אותו בכל רגע נתון...
אני אוהב אותו והבנתי את זה ביום אחד!
הגעתי להחלטה...
....................
YOU ARE READING
ההחלטה הנכונה. vkook story✅
Romance{finished🔚} גונגקוק- ילד מבית טוב, הורים אוהבים ונחמדים. תמיד אוהב לעזור ולכן הוא מתנדב בבית החולים שבבוסאן. מה יקרה כשיגלה שהכל היה שקר? טאהיונג- ילד פגיע עם עבר קשה מאחוריו. המטופל שגונגקוק יצטרך לטפל בו. מה יקרה שהשניים יגלו שהם מכירים מהעבר? שה...