-פרק 16-

1.5K 143 30
                                    

נקודת מבט גונגקוק:
אני כרגע בדרך לגימין מאחר והוא שלח לי הודעה שהוא צריך אותי.
אולי הוא סוף סוף יספר לי מה קרה בינו להוסוק? ומה קרה בבית חולים שהוא בכה כל כך הרבה.
חניתי את האוטו מול ביתו יצאתי ונעלתי את האוטו.
נכנסתי לבית בלי לדפוק כי בכל זאת זה כמו הבית שלי וראיתי את גימין יושב על הרצפה ובוכה כמו משוגע בזמן שבטלוויזיה משודרת הסדרה בובספוג וכבר הבנתי שמשהו לא בסדר.
גימין רואה בובספוג רק שהוא במצב של כאב שמישהו פגע בו.
מה הוסוק עשה לו?!
ישר רצתי לגימין חיבקתי אותו ככה שראשו נמצא על חזהי והוא ממשיך לבכות "גימין אני פה אל תדאג אתה רוצה לספר לי מה קרה?" שאלתי אותו וליטפתי את ראשו הוא לא ענה רק בכה חזק יותר, הבנתי שאני צריך לתת לו קצת זמן להתפרק ורק אז הוא יוכל לדבר.
גימין בכה משהו כמו 7 דקות בזמן שראשו קבור בחזהי.
לפתע הוא הרים את ראשו בזמן שבכה בכי חלש "א-אוקיי בוא אני א-אגיד לך מה ק-קרה" אמר בזמן שגימגם ומשך באפו.
"א-אני לא בטוח שמותר לי לספר לך את זה אבל אני בכל זאת אספר..." אמר בזמן שניגב את דמעותיו עם גב כפות ידיו "ה-הוסוק סיפר לי שהוא היה בבית חולים 7 וחצי שנים בערך... ובשנה הרביעית שלו הוא היה אמור לעזוב אך מישהו בבית חולים א-אנס אותו במשך 3 וחצי שנים נוספות.
פגשנו את הבן אדם הזה באותו יום שאני והוא ירדנו להביא לכם קפה והוא ניסה להטריד את הוסוק שוב אז אני והוסוק אמרנו לו שאנחנו חברים...
אחריי זה הוא ניסה להטריד גם אותי אך הוסוק עצר אותו, אחריי זה הוא סיפר לי מי זה הבן אדם הזה ומפה לשם התנשקנו." ישר הסתכלתי עליו מופתע כי גימין הוא בן אדם מאוד שמרן, הוא לא מתנשק עם בן אדם גם אחריי 4 דייטים או 3 שנים הכירות.
"החלטנו לקחת את זה לאט וקודם להכיר אחד את השני.
אחריי כל היום הזה הלכתי חצי שעה לפניי שהלכנו לבן אדם הזה והחלטתי לנסות להתחבר אליו ולגרום לו להודות בזה שהוא עשה את זה כך שאני אוכל ללכת למשטרה במקום הוסוק ושיעצרו אותו הצלחתי להשיג את המספר שלו ולאט לאט התקרבנו, לא בקטע שאתה חושב אלה התוכנית שלי התחילה לעבוד אבל כנראה שהוסוק גילה שאני מדבר איתו וחשב שאני בוגד בו ושאני לא חבר אמיתי שלו... ומי פה לשם זה מה שקרה" אמר גימין ולא הסתכל לי בעיניים במשך כל ההסבר אלה שיחק באצבעותיו ולפעמים הרים את מבטו אליי.
לקח לי רגע לעקל את הכל ולהבין שהוסוק סתם חושב על גימין כבוגד.
"גימין, אולי תבוא איתי להוסוק ונסביר לו את כל זה? הוא חייב להבין שאתה עשית את זה לטובתו." אמרתי לו בזמן שהושטתי את ידי וליטפתי את ראשו.
"ל-לא אל תספר לו כלום, הוא לא רוצה ל-לראות אותי..." אמר בקול חלש ופגוע והשפיל את מבטו לרצפה.
דבר אחד מעצבן אותי בגימין זה שהוא כל הזמן מאמין למה שאומרים לו והוא לא מבין שיש פעמים שאנשים כועסים הם אומרים דברים מכעס ולא תמיד מתכוונים לזה.
"הוא כן, קשה לו והוא צריך אותך" אמרתי לו מנסה להסביר לו כמה הוסוק זקוק לו "ה-הוא לא, אתה משקר" אמר גימין בקול חלש והיה נשמע כאילו הוא עומד לבכות שוב.
"גימין.. הוסוק לא יכול לדבר" אמרתי לו יודע שזה מה שיגרום לו לבוא, שהוא יבין כמה הוסוק פגוע וזקוק למי שהוא אוהב.
הוא ישר הרים את ראשו במהירות שפחדתי שישבור את צווארו "מה זאת אומרת?! מה קרה לו?" שאל אותי בלחץ ובמהירות "נשבר לו הלסת... הוא לא יאכל לדבר הרבה מאוד זמן ואנחנו גם לא יודעים איך הוא יצליח לאכול... הוא צריך אותך שם" אמרתי לו דואג להוסוק ומנסה לשכנע אותו לבוא "אוקיי אני אבוא" אמר בהינהון.
'ישששששששש' צעקתי בראשי
"מעולה מחר על הבוקר אנחנו הולכים אני רוצה שהוא יקום הוא ישר יראה אותך" אמרתי לו "סבבה, אתה נשאר לישון פה?" שאל אותי בזמן שקם לקנח את האף "כן, שנאכל לצאת מוקדם על הבוקר" אמרתי לו וקמתי הולך לחדר שלי ולוקח בגדים מהארון.
אז כן, יש לי חדר בבית של גימין מאחר ואני ישן פה כמעט מחצית מהשבוע שלי.

ההחלטה הנכונה.  vkook story✅Where stories live. Discover now