Jólesett érezni az illatát, felpezsdítette a vérem, újra és újra éreztem a puha ajkait a számon. Szégyelltem magam, de csak átmeneti állapotnak gondoltam. Csak valaki, aki hozzám ért, de rosszabb lett, mert Jimin egyre szexibb lett. Nőiesen szexibb. Egyre frusztrálóbb volt mellette lenni, de kellett az érintése, és ő adta is őket. Egyre többet, egyre közelebb bújt hozzám. Odáig fajult, hogy olykor-olykor már a színpadon is felállt rá. Mikor megkezdtük a Wings túrát tudtam, hogy elvesztem. Napi háromszor maszturbáltam, de nem lett jobb. Elég volt csak a vállamra tennie a kezét már bizseregtem. Az első fellépés sorozat után, úgy döntöttünk bulizunk egyet, és én kicsit jobban felöntöttem a garatra. A többiek kitalálták, hogy játszunk ügyességi játékot, és aki veszít az büntetést kap. Felírtuk a büntetéseinket és bedobtuk egy tálba, majd a végén a vesztesnek kellett húzni. Mivel nem voltam józan nyilván én vesztettem. Húztam, lassan szétnyitottam a cetlit és pánikba estem, mert már tudtam mi lesz.
- Csókold meg az általad választott tagot. – majd kiugrottam a bőrömből félelmemben és örömömben. Jimin! Csak az ő neve lebegett a szemem elött. Felnéztem a lapomból. Mindenki röhögött és már lökdösték felém Taet, de nekem eszem ágába se volt a legjobb barátomat megcsókolni. Ránéztem Jiminre, aki furcsa mindent tudó mosollyal mélyedt szemeimbe, és már ott is termett előttem. – Jimint választom. – mondtam halkan. Hangom rekedtes volt az izgalomtól. – Ha már nagyon muszáj... – néztem idegesen. Igazából erre vágytam a legkevésbé. Még jobban fogom utána kívánni, és itt vannak a többiek is, szóval úgy kéne tennem, mintha nem élvezném. – De akkor már csináljuk rendesen. – kaptam el a kezét és magamhoz rántottam. Ideje se volt gondolkozni. Rátapasztottam a számat és hevesen elkezdtem csókolni az ő telt ajkait. Testem beleremegett, de éreztem az övé is. Átkaroltam a derekát és egymásnak nyomtam a csípönket. Jimin belenyögött a csókba, amitől még inkább megjött a kedvem. Átdugtam a nyelvem, majd éreztem, ahogy óvatosan ő is viszonozza és közben a hajamba túr. A szívem majd kiugrott a helyéről. Annyira vágytam a beteljesülésre, annyira szerettem volna már egy rendeset élvezni, ami után nincs üresség bennem. Éreztem, hogy a levegő kezd elfogyni, ami nagyon elszomorított, mert tudtam, hogy itt vége és utána, majd mérges lesz, amiért megerőszakoltam a számmal. Lehet le is buziz, de nem érdekelt. Túl részeg voltam. Lelassítottam a csókot, majd finoman húzódtam el tőle. Nem nézett a szemembe. Arca ki volt pirulva és hevesen vette a levegőt. Az ajkai, pedig pirosak és duzzadtak voltak. Miattam. Óvatosan megérintette őket és lassan rám nézett. A szemei most is úgy csillogtak, mint akkor este. Talán ő is épp olyan kiéhezett, mint én?
- Jungkook, ez azért kicsit túlzás volt. – szólalt meg egy hang kiszakítva engem a boldogságból.
- Bocs, ki voltam éhezve... - rántottam meg a vállam. Magamra viszont nagyon haragudtam, amiért ennyire beteg és perverz vagyok. Jimin az este további részében került, amit meg is értettem. Másnap pedig megint úgy tett, mintha semmi nem történt volna, amiért hálás voltam neki és azért is, hogy éjszaka ilyen meseszerűt maszturbálhattam az érzésekre, amiket kiváltott belőlem.
Sajnos az emlékek hamar fakultak és én megint ott tartottam, hogy nem volt elég a maszturbálás. Épp, ezért töltött el akkora örömmel, hogy Jiminnel kerültem egy szobába a túra egyik állomásán. Zavartan pakolgatott hátat fordítva nekem. A falnak dőltem, és sóhajtottam egyet.
- Talán valami gond van? – kérdezte, mikor már kezdett kínos lenni a csend.
- Csak egy ágy van... - mondtam a franciaágyra mutatva.
- Igen, de kétszemélyes. – vont vállat. Persze, ez nem jelent neki gondot. Ő nincs úgy kiéhezve, mint én. – Vagy talán félsz, hogy rád mászok? – kacagott. Én is próbálok. Kényelembe helyezte magát az ágyon és elkezdett olvasni. Olyan aranyos szemüvegbe.
- Te mikor voltál utoljára nővel? – kérdeztem mellé vetődve az ágyra. Lassan pillantott fel rám.
- Úgy rendesen? – vette le szemüvegét.
- Aham.
- A debütálásunk elött és kicsit utána. Nehéz volt megszakítani vele a kapcsolatot. – mosolygott. – Aranyos lány volt.
- És nem rendesen? – kérdeztem elgondolkodva.
- Talán két éve, három. Egy buliba lekaptam egy kis csajt, de akkor még nem voltunk ilyen nagyon híresek. – kacagott. – És te?
- Én a debütálás után még titokban jártam az egyik osztálytársammal. – emlékeztettem.
- Áh, igen, akiről a fotó is készült. – bólogatott.
- Vele még lefeküdtem, de ennyi. Annyira nagy balhé volt belőle, hogy utána nem mertem. – ráztam a fejem.
- Miért kérdezted? – nézett a szemembe.
- Csak mostanában gondjaim vannak. – kerültem a tekintetét.
- Nem áll fel? – kérdezte nyersen. Mire én nevettem, bárcsak inkább ne...
- Inkább az, hogy mindenre feláll. – sóhajtottam.
- Hát, könnyíts magadon akkor... - intett a kezével és már vette is vissza a szemüvegét. Ő lezárta a beszélgetést, de én még folytatni akartam, hát ha azzal jobb lesz.
- Azt teszem. Folyton, amikor csak egyedül maradok, de olyan, mintha felületi sebkezelés lenne. Kanos vagyok nagyon. – néztem könyörgő szemekkel az övébe. Jimin nagyot nyelt. Mintha értette volna, mit akarok, de tudtam, hogy nem.
- Ezzel, mind így vagyunk. – küldött felém egy fájdalmas mosolyt. Éreztem rajta, hogy nem akar többet beszélgetni, ezért befordultam és hagytam, hogy elnyomjon az álom.
Mikor felébredtem Jimin szorosan ölelt, a farkam kőkeményen állt és Jimin combjának feszült. Próbáltam eltolni magamtól, de csak azt értem el, hogy megéreztem az ő kőkemény farkát a lábamnál. Bassza meg! Önkéntelenül mozdítottam meg a csípőm. Éreztem, ahogy a farkam neki dörgölőzik Jimin lábának. Jézus, már ez annyival jobb volt, mintha én csinálnám. Elvesztettem a fejem és egyre gyorsuló mozdulatokkal újra és újra hozzá simultam. Konkrétan megdugtam a lábát. Elkezdett ő is sóhajtozni. Ekkor vettem észre, hogy ahogy mozgok őt is izgatom. Tökéletes volt! Még a hangja is adott egy kis plusz izgalmat. Nem kellett sok lökés, a kiéhezettség és a másik meleg test hatása gyorsan a csúcsra repített. Jimin hátra vetette a fejét és szabaddá vált előttem a nyaka. Úgy fordítottam a lábam, hogy most még jobban az ő férfiasságát kínozza. Azok a hangok. Próbáltam jól az emlékeimbe vésni későbbre, és lassan ráhajoltam a nagyon finomnak tűnő nyakára. Nem csókoltam meg, csak ráleheltem, de már elveszett ettől is.
- Ahh, méég! – nyögte annyira tisztán, hogy megijedtem, talán ébren van, de nem még mindig mélyen aludt. Így nem vártam többet, rátapadtam a selymes bőrű nyakára. Igen nagyon finom volt, nem tévedtem. Baszki, ez a srác majdnem tökéletes. Egyetlen hibája, hogy nem lány.-gondoltam. Próbáltam kizárni a zavaró gondolatokat és csak arra figyelni, hogy minél nagyobb élvezetet okozzak drága barátomnak. – Ah, Jungkookie! – az agyam eldobtam és teljesen lefagytam. Jimin álmában az én nevem nyögte. A farkam rögtön vigyázban állt.
- Nem bírom... - nyögtem halkan a nyakába, és újra kezdtem az előbbi játékunkat. Szinte egyszerre élveztünk el. Lehunyt szemmel döntöttem hátra a fejem. Mit tettem basszus! De a testemen olyan nyugalom lett úrrá, amit már rég nem éreztem. Jimin szorítása enyhült. Próbáltam tettetni, hogy alszom. Éreztem, hogy felül! Káromkodott, majd eltűnt a mosdóba. Legszívesebben kacagtam volna rajta, de én nagyon komolyan aludtam. Muszáj volt, mert féltem, hogy lebukok.
YOU ARE READING
Csak szex?
Fanfiction(Jikook)(Befejezett) Bts Jimin és Bts Jungkook nagyon frusztráltak. Rengeteg a stressz egy Idol életében. A teljesítési kényszer, a megfelelni vágyás, és persze a szeretet hiány. Mind küzdenek vele. Hiányoznak a barátaik, a családjuk, és persze a ro...