JM - A múlt és jelen

1.8K 142 0
                                    



Jungkooknak, viszonylag hamar sikerült leráznia kedves barátunkat, de egy pillanatig se akartam tovább maradni. Amíg a mosdóba voltam, elkezdtem ostorozni magam, hogy mit tettem megint, és még rosszabb volt az, ami a fejembe járt. Ezzel tönkre tehetem a bandát. Nem is tévedtem nagyon... 

Jungkook ezután az éjszaka után elkezdett féltékenykedni. Hozzáteszem teljesen alaptalanul, mert mindenkit úgy kezeltem, mintha testvérem lenne, még Taet is. Az interjúk alatt, rendszeresen gyilkos tekintettel bámulta a többieket, ha hozzámértek, vagy engem, ha valakire rátettem a kezem. Egyre jobban pletykáltak a Jikook jelenségről. Megjelentek olyan zavarba ejtő kifejezések, mint a Jeonalous vagy a Satellite Jeon. Ez, pedig már nem csak Jungkookot, hanem engem is zavart. Persze, próbáltam neki azt mutatni, hogy ez rendben van. Ne foglalkozzon vele...

Ennek ellenére, már minden héten legalább két estét együtt töltöttünk. Ekkor alakultak át teljesen az érzéseim. Szerettem addig is a kis makneat, de a rendszeres csókjai, ölelése és a csodás mosolya végleg elcsavarta a fejem, és menthetetlenül beleszerelmesedtem. Még nem álltam készen, hogy beadjam a derekam. Hiszen az elejétől úgy terveztem, hogy én fogom őt megdugni. Nehéz volt elfogadni, hogy lány leszek. A férfi büszkeségem, keményen ellenállt a testi vágyamnak. Egyébként is túl sok lett volna neki, ha újabb szintet léptünk volna. Tudtam, hogy Tokióba is, ezért vitt... De kizárt, hogy önként terpesszek neki! Ez, még nem egy lejátszott meccs Kookie! 

Tokió mesés volt. Tökéletes napot töltöttünk együtt. Olyanok voltunk, mint egy pár, ami miatt egész nap pillangók repkedtek a gyomromba. Jungkook nagyon kitett magáért. Még bulizni is voltunk. Az alkohol hatására minden fenntartásom elengedtem, és megtörtént köztünk az utolsó lépés is. 

Jungkook az alkohol hatására kicsit agresszívabb és erőszakosabb lett velem, ami teljesen felhúzott. Ledobott az ágyra és letépte rólam a ruhákat. Szinte nyögnöm kellett, attól, ahogy megfeszült rajtam az anyag, majd elengedve magát, reccsenve szakadt le rólam. Mikor fedetlenül feküdtem előtte, egy pillanatra megállt. Úgy mért végig, ahogy egy hetero férfi soha nem tenné. Testem simogatta tekintete, majd ajkaival, már meredező farkamra hajolt. Tövig bekapott és keményen szopni kezdett. Hangom betöltötte a szobát. Nagyon kívántam. Lehunyt szemmel élveztem azt a gyönyört, amit Kook okozott, amikor hirtelen egy meleg, síkos ujjat éreztem ánuszomnál. Képtelen voltam másra figyelni, csak a szájára, ahogy újra körül ölelnek nedves ajkai, és fel le csúszkálnak rajtam. Mikor hirtelen abbahagyta a szopást, a kielégületlenség miatt idegesen kaptam rá a szemem. Felemelkedett, és vörös, gyönyörre éhes farkára húzta az óvszert. Szemünk találkozott. 

- Vigyázok rád! Hiszen szeretlek! - simogatta meg nagy kezével arcom. Olyan apró vagyok, hozzá képest. Szavai egyből megnyugtattak, de ahogy lábaim közé helyezkedett, és megéreztem kemény makkját, egyből belém fagyott a levegő. Nem, én erre képtelen vagyok! Ne tedd ezt velem! Jungkook nagyon lassan hatolt belém. Éreztem, ahogy fokozatosan kitölt, és pillanatról pillanatra, egyre nagyobb fájdalmat okoz. Mikor tövig bennem volt, próbáltam nem nyögni a fájdalomtól. Hála az égnek nem mozdult, hanem kezébe vette kielégülésre éhező férfiasságom és finoman simogatni kezdte.  A nedvességtől könnyedén csúsztak rajta ujjai. Szerettem azt a finom hosszantartó gyönyört, amit ezzel okozott. Teljesen megfeledkeztem, bennem feszülő, lüktető farkáról. Ekkor csípőjét finoman megmozdította. Nem okozott fájdalmat, inkább kissé felszabadított az érzés, hogy bennem van, mozog, és nem is olyan rossz,  mint amilyennek képzeltem. Egyre sűrűbb sóhajok hagyták el ajkaimat. Hiába volt túl finom az érintése, igaz lassan, de ezzel is a csúcsra tudott volna juttatni. Ekkor azonban olyan erős gyönyör hullám indult útnak bennem, hogy felkellett sikkantanom. Jungkook elmosolyodott felettem, majd tartva a szöget lökött rajtam. Azt a kurva élet! Jungkook nem kegyelmezett, erősebb és gyorsabb tempóra váltott.

Csak szex?Where stories live. Discover now