JK - A másik végén

2.2K 140 25
                                    


Tegnapi sérülésem után, Jimin egész nap a nyomomba van, és folyton félreérthetően viselkedik. Persze úgy tesz, mintha én lennék a perverz, aki mindenben a szexet látja. Hazug! Pontosan tudom, hogy ő is úgy vágyik rám, ahogy én is rá. A sérülésem okozta kiszolgáltatottságban ott volt mellettem, megmentett, kiállt értem, és gondoskodott rólam. Én pedig rádöbbentem, hogy nem csak a testébe vagyok szerelmes, hanem az egész lényébe.Biztos vagyok benne, hogy ez csak valami hormon túltengés lehet. Mélyről jövő sóhaj tör fel az ajkaim közül. 

Még Londonban vagyunk, és a koncert vége után, ismét kényszer pihenő vár rám. Az ágyon csücsülve próbálok túllendülni az érzelmi mélypontomon. Gondolataimból Jimin finom illata, és gyengéd érintése rángat ki, ahogy meleg ujjacskája arcom élével játszik. Kérdően nézek a szeretetteljes barna szemekbe.

- Azt kérdeztem, hogy mikor fürödtél utoljára? - mondja felegyenesedve, és mellkasa előtt összefonja karját. Csak átugrott, hogy engem kínozzon. Nem, igazából azért jött, hogy hozzon nekem enni, mert az orvos szerint, minél kevesebbet erőltetem a lábam, annál gyorsabban meggyógyul. Így a koncerteket kivéve, az ágyhoz vagyok szögelve. Kérdése miatt zavarba jövök. Sajnos, nem igazán tudom, a fürdést se, így megoldani. Nem bírok olyan sokáig állni. Egy két percig még rendben vagyok, de a fájdalom minden ránehezedő pillanattal erősödik. Tíz perc után pedig már üvölteni tudnék.

- Még a balesett előtt... - ismerem be végül fejem lehajtva. Kár lenne tagadni. Én is érzem, hogy büdös vagyok, de nem tudok ellene tenni.

- Jézus Kook! De azóta lenyomtunk két koncertet, menj el most. Már bűzlesz! - húzódik fintorra pisze orrocskája, ami igazán aranyossá teszi. Érzem, hogy arcom elönti a pír. Ha valamit ilyet az ember nem szeret hallani senkitől, nem hogy a szerelmétől. Miket beszélek! Ez csak valami hormon probléma lehet.

- Hidd el, elmennék, de sajnos nem bírok sokáig állni. Lüktet, és a kötésre is vigyáznom kell. - mutatok a lábamra. Jimin elgondolkodva mér végig, majd durcásan az ablak felé fordítja a tekintetét.

- Vetkőzz! - parancsol rám, amitől még jobban zavarba jövök.

- Nem kell segítened... én majd valahogy megoldom. - suttogom a szavakat, de épp, hogy befejezem már érzem is, hogy pólóm aljára fog kicsi, meleg kezével, és felfelé húzza a ruhadarabot. Az érzéstől megremeg testem, és már kis Kook tisztelegni is kezd Jiminnek.

- Ne hisztizz! Ez nekem is pont olyan kellemetlen, mint neked. De, így nem vonzod az Armykat hanem elijeszted... - mondja hasonló vörös arccal, mint az enyém. Mérgesen leütöm a kezét magamról. Nem hiányzik, hogy felizguljak. Már pedig az a gondolat, hogy ő vetkőztet nagyon is felizgat. Tudok én magamtól is vetkőzni. Mikor felsőm lekerül, nem kerüli el figyelmem, hogy egy pillanatig elidőzik a tekintete rajtam. Túl régóta csináljuk, ahhoz, hogy ne tudjam mennyire rajong az izmos felsőtestemért, és mennyire imádja a kockás hasam. Lassan felállok, és övem kicsatolva letolom az alsóm. Ahogy nadrágom csatja koppan a földön, szinte riadtan fordul el, hogy ne lássa más kívánatos porcikám. Vágyik rám, és én is rá. Nem tudom ezt, hogy hozzuk össze anélkül, hogy ne lenne belőle baj.

- Talán... Taet kéne inkább megkérnem. Nem szeretném, ha a barátságunk rovására menne...  - mondom halkan, de ahogy hallom a saját hangom, már meg is bánom. Jimin ugyanis megdermed, majd mérgesen rám néz ismét. Egyenesen a szemembe mélyeszti fényesen izzó sötét szemeit.

- Senki sem nyúlhat hozzád rajtam kívül! - mondja fenyegetően, miközben megszünteti a köztünk lévő távolságot. Bennem megfagy a levegő, és hitetlenkedve várom a végkifejletet. Ez a két nap ugyanis megtanított, hogy nem minden az aminek tűnik. Jimin mindig direkt közelít felém kétértelmű viselkedéssel. És igen, erőltetett higgadtságomnak meg is lesz a gyümölcse, mert csak mellém áll, és vállára teszi a karom, majd betámogat a fürdőbe. - Végig támaszkodj rám. - mondja a zuhanykabinba állva.

Csak szex?Where stories live. Discover now