JM - A múlt kalandjai III

1.9K 139 2
                                    



Visszafelé a szállásra csendben voltunk, és utána egyből zuhanyt vettünk. Végig azon járt az agyam, hogy mit mondok, ha Jungkook észreveszi az új szívás nyomot... 

Mikor kényelmesen az ágyba helyezkedtem, már kínos volt a csend. Ránéztem a makneara és láttam, hogy egy szál boxerbe állt előttem. Nyeltem egy nagyot és próbáltam nem túl feltűnően végig mérni a testét. Így fog aludni mellettem? Meg fogok halni...

- Minden rendben? – kérdezte felhúzva csábosan a szemöldökét. Jaj... ne tedd ezt velem. Jungkook képes volt pillanatok alatt belőlem is rajongót csinálni, ezzel a kihívó viselkedésével, félmeztelenül.

- Te... póló nélkül alszol? –. csúszott ki a számon. Hangom olyan vékony volt, mint egy kislánynak. Remek. Tiszta zavarba vagyok.

- Figyelj, ha nem lennék tekintettel rád, akkor meztelenül aludnék! –mosolygott, azzal az ellenállhatatlan mosolyával. Pillangók röpködtek a gyomromba tőle. Ennyit a nyugalomról, amit Taetól kaptam... Hát, ha ilyen mocskosan játszunk öcsi, ilyet én is tudok. Szó nélkül levettem a felsőm és felé hajítottam. Elégedetten néztem, ahogy megbámult. Arcán két kis piros folt jelent meg, ami jobb kedvre derített. Így már nem olyan vicces, ugye?

- Akkor én is leveszem. –mondtam, hátha felébresztem a bámulásból. Semmi reakció.– Nagyon meleg van... - tettem hozzá, amikor semmit nem reagált. Mintha a falnak beszélnék. Ennyire bejönnék neki? De ma direkt kínoztam a próbák alatt, és semmi. Most meg, csak egy kis meztelenkedés lesokkolja?

- Ha nem zavarna téged, a nadrágom is levenném. – mondta hirtelen megtalálva hangját, majd kérdően nézett rám. Egyenesen a szemembe nézett. Mintha kiakarta volna olvasni az érzéseimet. Próbáltam teljesen közönyös maradni, de szerintem a fülemig elvörösödtem. Bassza meg! Zavar! Mondd már, hogy zavar! A szám egyáltalán nem engedelmeskedett eszemnek, csak a vágyaimra hallgatott.

- Vedd! –meglepődtem mennyire könnyed voltam, pedig belül épp jól elvertem magam. Maradtam volna csendben. Nem bírtam nézni, inkább a könyvembe bambultam, de szemem sarkából így is láttam, hogy nem mozdult. – Na, ne szégyenlősködj. Elforduljak, vagy úgy jobb, ha én is leveszem? – mondtam most már huncut mosollyal, de még nem mertem oda nézni. Ha már megígérte csinálja, látni akarom! Hé, rossz Jimin!

- Igen. – ez most komoly? Na jó, Jungkook. Fogalmad sincs, kivel játszol. Letettem a könyvet, és benyúltam a takaró alá, majd jól láthatóan a földre ejtettem a kis ruhadarabot. Sajnos, ahogy fedetlen lett a testem éreztem, hogy a kicsi Jimin már elkezdett ébredezni. – Mindketten férfiak vagyunk. Láttalak már. Ne csináld. – mosolyodtam el a lehető legártatlanabbul, majd a biztonság kedvéért, ölembe raktam a könyvem, hogy takarjon, ha problémám adódna... Megfordult, és lassan lehúzta alsónadrágját. Én, pedig végig követtem, a finom anyag mozgását a szememmel. Bőre itt is hibátlannak, puhának és mégis feszesnek tűnt. Istenem, de jó segge van. Úgy belemártanám a farkam. Nem volt olyan kerek, mint az enyém, de sok nő megirigyelhetné az övét is. Ahogy megfordult, gyorsan elkaptam róla a szemem, és úgy tettem, mintha olvasnék. Lassan bebújt mellém. Jó messze tőlem. Mosolyognom kellett. Ő okozta magának (és nekem is) a bajt.

- Akkor jó éjt! –motyogta kissé szégyenlősen. Ettől még jobban mosolyognom kellett. Olyan kis aranyos.

- Neked is! - válaszoltam közönyösen. Picit vártam, hogy ne legyen feltűnő, majd összecsuktam a könyvet, és én is kényelembe helyeztem magam. Úgy csináltam, mintha aludnék. Az előző éjszakából tanulva kíváncsi vagyok, mit fog tenni ez az „ártatlan kisfiú". Éreztem, hogy közelebb hajolt. A szívem hevesen kezdett verni. Ráhelyezte puha ajkait az enyémre, amitől ugrott egyet a gyomrom. Finoman csak rajta tartotta, nem mozgatta, de már ettől bizsergett az egész szám. Nagyon nehéz volt megállni, hogy ne csináljak semmit, pedig úgy megízleltem volna, de kitartásomnak meglett a gyümölcse. Lassan elkezdte mozgatni finom ajkait, és végre jobban az enyémre nyomta. Falta párnáimat, mintha finom nassolni való lenne. Esti nasi, perverz Jungkookienak. Eljátszadozott az alsó ajkammal, majd a felsővel. Óvatosan becsúsztatta a nyelvét. Egyre nehezebb volt ellenállnom, de épp, hogy nyelvemhez ért, már ki is húzta, és más területeim ostromolta tovább. Belül úgy vert a szívem, hogy féltem ő is hallotta. Közelebb csúszott, így meztelen mellkasunk összeért. Muszáj volt sóhajtanom. Nagyon vágytam rá. Szinte fizikai fájdalmat okozott már ez a sóvárgás. Ha tudtam volna előre, tegnap se aludtam volna. Végig simított karomon, amire ismét sóhajtottam. Keze alatt a bőröm lángolt. Nem lesz ez így jó. Hamar lefogok bukni, és félek, hogy akkor megijed és leáll. Türtőztetnem kell magam. Jungkook, mintha ellenem játszott volna, a csípőmre tette nagy, meleg kezét, és közelebb húzott, így férfiasságunk egymásnak simult. Aww, igen Jungkookie! Tudod mit akarok, csináld, hadd lendüljek bele én is. Megmozdította a csípőjét, így lassan eltávolodott farkam az övétől, majd újra összesimult. Ismeretlen gyönyör söpört végig rajtam. Felnyögtem halkan, ő is így tett. Megismételte még párszor, és ekkor szakadt el nálam a cérna. Ideje közbe lépnem.

Csak szex?Where stories live. Discover now