JK - A múlt és a jelen

2.6K 178 0
                                    



A turné alatt sajnos ritkán adódott lehetőségünk együtt lenni, emiatt kicsit megkönnyebbült a lelkem, de a testem nehezen viselte. Rá kellett jönnöm, hogy nagyon féltékeny típus vagyok, ha valaki Jiminhez nyúlt, már égtem is a haragomtól. Ő az enyém! Mondta egy hang a fejemben. Ez a hang késztetett arra, hogy érzéseimet kifejezzem a test beszédemmel. Mivel folyton egymáson lógtunk, egyre jobban pletykáltak rólunk. Rettegtem, hogy valamikor vagy valahol lebukunk. Ezért szabályokat kellett magunknak állítanunk. 

A legfontosabb szabályunk az volt, hogy munkába csak barátok voltunk. Ez azt jelentette, hogy a színfalak mögött vagy amikor forgatási szünet van, soha nem közeledtünk egymáshoz. Persze a fanservicet kivéve, de azt előre megbeszéltük, hogy legyen ideje a másiknak felkészülni.  

Először csak havi egy alkalommal látogatott meg Jimin. Ez az ő ötlete volt, mert sajnos továbbra se tudtam elfogadni, hogy milyen perverz vagyok. Sajnos, ezek az alkalmak kevesek voltak. Mikor már eltelt két hét, felrúgva a szabályokat, elkezdtünk rögtönzött fanservicet is bele vinni a koncertekbe. Ez oda vezetett, hogy az öltözőben egymásnak estünk pár koncert után. Így a havi alkalmakból, inkább két hetente lett.  Mondanám, hogy ez elégnek bizonyult, de a testem még többet követelt és Jimin is vágyott rám. Így végül minden helyszínen az utolsó koncert estét együtt töltöttük, de még nem állt készen, hogy beadja nekem a derekát. Pedig én annyira megdugnám már. Ő mondta, hogy ez csak szex. Akkor miért nem akarja? 

Eldöntöttem, hogy születésnapi ajándéként elviszem Tokióba, ahol csak mi ketten leszünk és akkor nem lesz kifogása. Tökéletes napot töltöttünk együtt. Kicsit olyan volt, mintha egy pár lettünk volna, de valamiért ez egyáltalán nem zavart. Még bulizni is voltunk, amire nem is emlékszem mikor volt utoljára lehetőség. Minden tökéletes volt. Kellően becsípett az én szexi ördögöm, aki folyton rosszra csábított. Haza felé, már a liftbe nekem akart esni. Alig tudtam lefogni, ami kissé felizgatott és fel is idegesített. Nem szerettem volna az ő felelőtlensége miatt lebukni. Betuszkoltam a szobába és az ágyra dobtam. Szinte letéptem róla a ruhákat. Láttam, hogy erőszakosságom őt is felhúzta. Még nem tudta mire készülök, de ahogy végig néztem vággyal teli szinte remegő testén tudtam, hogy nem fog ellenkezni. Lábai közé térdeltem és számba vettem kőkemény farkát. Szinte rögtön kibuggyant előváladéka. Miközben szoptam óvatosan elővettem a sikosítót, meg az óvszert. Napok óta őrlődőm magamba, hogy milyen helytelen, amire készülök, ráadásul a belegyezése nélkül. De, mint mindig a testi vágyam nyert ebben a vitában is, a józan eszem helyett. Bekentem az egyik ujjam és nagyon óvatosan belecsúsztattam formás fenekébe. Jimin teste megfeszült, így nem mozdultam, csak a számmal kényeztettem óvatosan, még nem akartam, hogy elsüljön. Annyira forró és szűk volt belül. Annyira vártam, hogy én legyek odabent. Mikor kicsit ellazult, elkezdtem lassan mozgatni azt az egy ujjat. Nem nagyon reagált, ezért betoltam a másodikat. Ismét megfeszült, ismét vártam. Ezt játszottuk, amíg elég tágnak nem éreztem. Ekkor felemelkedtem, és felhúztam az óvszert eres, nedves farkamra, ami csak úgy szomjazta Jimin fenekét. Most először néztem rá, eddig féltem a szemébe nézni. Félt. Egy pillanatra elbizonytalanodtam. Miért teszem ezt vele? Annyira beteg vagyok!  Szemem végig futtattam a tökéletes, izmos testén. Hevesen kapkodta a levegőt. Öle fénylett az élvezet nedveitől. Innen már nem fordulhatok vissza. Megsimogattam a csodás arcát. – Vigyázok rád! Hiszen szeretlek! – csúszott ki a számon, amiért felpofoztam volna magam. Még a végén félreérti. Lassan, fokozatosan bele csúsztam, végig tartva a szemkontaktust. Szemeiben annyi minden volt ebben a pillanatban, hogy nem tudtam volna elfordítani a fejem, ha akartam volna sem, csak megbűvölten néztem a sötét íriszeket. Mikor már tövig benne voltam, arca megfeszült. Eddig nem volt neki a legjobb, ezért nem mozdultam. Inkább lenyúltam kettőnk közé és finoman simogattam a farkát. Azt akartam, hogy ő is azt érezze, amit én. Mert már attól, hogy csak benne voltam, teljesen elöntött a vágy és az élvezet. Meghallottam a kis sóhajait és lassan elkezdtem mozogni, de nem hagytam abba a simogatását. Próbáltam megtalálni a megfelelő szöget, hogy még jobban élvezze. Nagyon kellett koncentrálnom, hogy ne élvezzek el. Földöntúli érzéseket éltem át, és neki is ezt akartam nyújtani. Hirtelen akkorát nyögött, mint még soha. Tudtam megtaláltam, amit kerestem. Elvesztettem a fejem, és gyors erős lökésekkel céloztam meg azt a pontot. Jimin nagyon hálás társ volt. Fejét hátra vetve nyögte nevem szüntelenül, én pedig rohamtempóban közelítettem a csúcs felé. Éreztem, hogy ettől is függő leszek az biztos, mint szinte mindentől, amit vele csináltam. Nagyon rosszhatással vagy rám Jiminie. Ezt minden nap akarom. Csodás látvány volt, ahogy alattam vergődött és nyögött. Csapzott homlokára rátapadtak a nedves tincsek. Ajkát már szinte véresre harapta. Arról nem is beszélbe, hogy a nevem nyögte megállás nélkül. Ó igen! Jimin az enyém vagy! Mikor elélvezett, belül teljesen összerándult. A lélegzetem elakadt és végig söpört rajtam az orgazmus. Lihegve dőltem rá. Úgy éreztem magam, mintha a menyországban lennék. – Hát ez kurva jó volt! – suttogtam rekedten. Mikor nem kaptam választ felemelkedtem és megtámasztottam kezem Jimin feje mellett. Csak fürkészett szemeivel. Szemöldökét kicsit összeráncolta. Arca pedig ki volt pirulva. Nem tudtam, hogy a zavartól, az élvezettől vagy... – Mi az?

Csak szex?Where stories live. Discover now