Setelah hari itu , Hoseok jarang kelihatan . Hati Hosook serba tak kena , adakah Hoseok marah dengannya ataupun dia cuba untuk mengelak dari berjumpa dengannya . Walaupun hanya seminggu , tetapi dia sudah merindui pelukan hangat Hoseok .
"Dia bukan appa saya...."
Air mata jernih menitis di tangan Hosook yang merangkul lengan Hoseok . Hosook terkaku apabila melihat Hoseok yang tiba-tiba menjadi seorang namja yang lemah . Hoseok yang tidak pernah dilihatnya .
"Apa maksud awak ?" soal Hosook ingin tahu dan bersimpati terhadap Hoseok .
"Dulu saya rapat dengan dia , kami ibarat isi dengan kuku . Tapi semenjak 10 tahun lepas , dia kahwin dengan sorang yeoja . Semuanya berubah , keluarga saya , hidup saya , maruah saya , hak saya semuanya dirampas ...."
"Sudahlah.... saya taknak tambahkan masalah awak . Lagipun saya dah biasa dengan hidup saya sekarang ni.... lepas adanya awak" pipi mulus Hosook diusap lembut besertakan senyuman manisnya yang tidak pernah lekang di bibir .
--
Kata-kata Hoseok masih lagi melekat di fikiran Hosook . Dimana dia ? Sedangkan seminggu lalu Hoseok berkata bahawa dialah yang mengubah hidupnya .
Setelah habis pembedahan keatas seorang ahjumma , dia menghabiskan harinya dengan melangkah lemah untuk pulang ke rumah . Pintu hadapan hospital terbuka apabila Hosook melangkah menghampirinya . Sekarang dia hanya perlu menunggu keretanya bergerak sendiri datang kepadanya . Jikalah dia mempunyai kuasa untuk menggerakkan sesuatu , mungkin dia akan membawa kereta tanpa menekan enjin dan mungkin juga menggerakkan hati Hoseok untuk bertemu dengannya . Mustahil betul .
Tiba-tiba sahaja jantungnya berdegup kencang setelah mendengar bunyi tembakan . Kini dia berada di dalam pelukan seseorang . Pelukan hangat yang amat dirinduinya . Kalau diikutkan setiap hari dia mahu ditembak , barulah dia dapat bertemu dengan kekasih hatinya .
Dari pandangan Hosook , dia dapat melihat betapa risaunya raut wajah Hoseok yang sedang memeluknya itu . Nyawanya sekali lagi diselamatkan oleh Hoseok . Waiting for you anpanman~
Setelah seminggu tidak berjumpa , mata mereka bertemu . Mata yang dirinduinya , pelukan yang dirinduinya . Jika boleh diputarkan masa , dia mahu mengurung Hoseok di dalam biliknya . Barulah semua ini tidak akan terjadi .
--
"Awak pergi mana ? Kenapa awak tinggalkan saya ?" lagi sekali mata mereka bertemu . Masing-masing melepaskan rindu .
"Saya tak tinggalkan awak , saya takkan tinggalkan awak.... cuma saya ada hal yang perlu diselesaikan" Hoseok menakap pipi Hosook cuba untuk menyenangkan hatinya .
Tanpa disedari Hosook memegang tangan Hoseok dan merapatkan lagi pipinya di tapak tangan Hoseok . Dihirup bau Hoseok , semakin hilang rasa rindu yang selama ini menyelubungi jiwanya .
"You miss me ?"
Hosook mengangguk kecil masih lagi merasai sentuhan hangat Hoseok . Lalu Hoseok membawa Hosook ke dalam dakapannya . Dicium ubun-ubun Hosook dengan penuh kasih sayang . Pergerakannya kemudian ke leher Hosook .
"I miss you too" cuping telinga Hosook disakat olehnya dengan menggigit lembut .
"Lepas ni takkan ada siapa-siapa lagi yang akan cuba sakitkan awak" lagi sekali dia membisik di telinga Hosook .
--
"Saya taknak bakal menantu kamu ganggu ketenteraman keluarga saya" ujar Mr Chairman kepada Mr Jeon .
"Sejak bila pula tuan ambil berat tentang keluarga sendiri ? Setahu saya , kalau bakal pewaris keluarga tuan mati pun tuan tak kesah ?" sindir Mr Jeon .
YOU ARE READING
TOUCH | JHS
Fanfiction+Kalau dapat doktor saiz bra 36D macam awak ni saya sanggup sakit setiap hari+ "Saya rela berhenti kerja dari jaga lawyer pervert macam awak" "Saya takkan sentuh awak selagi awak tak bersedia" "Jangan libatkan hubungan kita dalam kes ni" Started ;...