"I miss you"
Jantung Hosook dengan secara tiba-tiba berdegup dengan begitu pantas . Dia cuba untuk menafikan kenyataan yang Hoseok sudah pun pulih dari hilang ingatannya .
"Apa awak cakap ni ? Saya baru ja jumpa awak 5 min lepas takkan dah rindu ?" dia mula menyucukkan antibiotik walaupun fikirannya begitu bercelaru .
"Kalau dapat doktor bra saiz 36D macam awak ni saya sanggup sakit setiap hari" kata-kata yang keluar dari mulut Hoseok membuatkan Hosook terkejut beruk . Dah kenapa namja ni.
"Yah ! Saya ni doktor awak tau ! Mana hilangnya adab awak ni ?" membulat mata Hosook .
Hoseok membalas dengan ketawa kecil .
"Nak menggatal dengan tunang sendiri pun tak oleh" bibirnya mencebik ke hadapan . Anak matanya berulang alik memandang Hosook yang sudah tercengang .
Hoseok tersenyum sambil mengangkat keningnya sebelah .
--
Perkara pertama yang dilihat Dawon apabila memasuki bilik Hoseok ialah Hosook yang sedang menyusun baju ke dalam beg manakala Hoseok sedang memakai kasut dan bajunya sudah pun bertukar kepada baju kasual .
"Oppa... kenapa tak bagitahu Dawon yang oppa dah boleh balik ? Oppa balik rumah Dawon okay ?" beg yang sudah siap dibungkus itu dirampas oleh Dawon kasar .
"Kau ada rumah ka ?" Hoseok bangun dari katilnya lalu memegang erat tangan Hosook .
Cuak Dawon dibuatnya . Tidak dijangkanya langsung Hoseok akan berkata sedemikian . Kepalanya ibarat dihempap bebola besi .
"Saya lupa nak bagitau awak yang oppa kesayangan awak ni hilang ingatan buat sementara waktu ja"
Lalu mereka berdua meninggalkan Dawon keseorangan .
--
"Kamu semua memang tak boleh diharap ! Aku dah kata jangan cederakan Hoseok !" tengking Mr Chairman kepada Mr Jeon .
"Maaf Mr Chairman . Saya akan pastikan orang bawahan saya untuk buat kerja dengan lebih cepat . Mr Chairman tak perlu risau sebab yang mati tu bukan orang suruhan Mr Chairman" jawab Mr Jeon besertakan senyuman sinis .
"Bodoh ! Benda senang pun tak boleh nak uruskan ! Biar aku yang buat sendiri !" kemudian Mr Chairman meninggalkan Directornim yang terhibur dengan kelakuan Mr Jung yang tidak terkawal itu .
"Orang yang tamak selalu rugi.... aku akan pastikan gelaran kau akan terlepas dekat tangan aku . Wait and see Mr Jung"
--
Sudah masuk seminggu Hoseok tinggal bersama-sama Hosook oleh kerana kondisi badan Hoseok yang masih lagi lemah . Malah dia tidak perlu berulang alik ke hospital untuk mencuci lukanya .
Hosook memasuki biliknya dimana mereka berdua tidur bersama . Walaupun mereka tidur sekatil tetapi Hoseok tetap memegang teguh dengan janjinya terhadap Hosook untuk tidak menyentuhnya berlebih lebihan . Dia membawa peralatan untuk membalut luka Hoseok bersamanya . Dia duduk di sebelah Hoseok yang kelihatan tidur dengan nyenyaknya .
"Awak... bangun" tubuh Hoseok ditolak perlahan .
"Mhmm....."
"Cuci sendiri lah !" benci betul Hosook apabila hendak mencuci luka Hoseok . Langsung tidak memberi kerjasama . Ada kalanya dia terpaksa membuka baju Hoseok sendiri kerana dia yang degil untuk bangun dari tidur .
"Alaaa taknaklah ~" dia memeluk pinggang Hosook sambil memekup mukanya di perut Hosook .
Sepanjang Hosook mencuci luka , Hoseok asyik memandang tepat ke arah matanya . Malu dibuatnya Hosook . Sempat juga dia tersenyum sinis apabila wajah Hosook sudah bertukar menjadi kemerah-merahan .
Hosook dapat merasakan wajah Hoseok semakin hampir dengan wajahnya . Sehinggalah terasa hembusan hangat terkena pada kulit mulusnya . Dia bertindak untuk memandang Hoseok semula walaupun hakikatnya dia hendak sahaja sorokkan mukanya di dalam selimut .
Sehinggalah dia merasakan sesuatu yang lembut melekat dibibirnya . Matanya bertindak untuk tidak melihat apa yang berlaku . Ciuman dibibirnya itu mendatangkan rama-rama di dalam usus besarnya . Ciuman Hoseok begitu gentle sehingga mampu membuatkan Hosook membalas semula . Tangan Hoseok perlahan-lahan menyusur ke pinggang ramping Hosook manakala tangan Hosook kini melingkari leher Hoseok seperti ular .
Tubuh Hosook ditolak hingga terbaring . Kini Hoseok berada di atasnya . Bukan nak bangga atau riak , cepat betul adik Hoseok menerima gerak balas . Dia dapat merasakan adik Hoseok yang besar itu terkena di antara pehanya .
Hoseok meneruskan ciumannya yang dapat mencairkan yeoja di seluruh dunia sehinggalah dia tersedar akan tindakannya itu .
"Mian.... saya tak sengaja...." dia bersedia untuk beralih tubuhnya tetapi Hosook bertindak dengan memegang lengannya .
"You can touch me now"
Tanpa berlengah Hoseok mencium bibir Hosook kemudian lehernya sehingga meninggalkan kesan love bite . Hoseok membuka baju Hosook dengan hanya sekali gerakan . Skirt yang dipakai Hosook kini sudah berada di atas lantai . Sambil dia mencium di kawasan dada Hosook , tangan membuat kerja untuk membuka bra cup D milik Hosook .
"Yup 36D....." katanya di antara nafas .
Sambil dia sibuk mengerjakan 36D milik Hosook , tangan kanannya menyusur ke peha gebus Hosook kemudian diraup lembut seperti tiada hari esok . Hosook mula mengeluarkan bunyi yang diibaratkan melodi indah di telinga Hoseok . Ketika itu , dia tidak memikirkan apa yang akan berlaku antara mereka berdua selelas ini . Di fikirannya hanyalah Hosook . Ahn Hosook .
.
.
.--
Cahaya mentari di pagi hari menyuluh tepat ke arah mata Hoseok membuatkan dia terjaga dari tidur . Seperti biasa Hosook mesti bangun lebih awal untuk membuat sarapan pagi untuk tunangnya . Dia menyarung bathrobe lalu mebuat haluannya ke dapur rumah Hosook .
Kelihatan Hosook yang sedang menyusun roti di atas pinggan . Perlahan-lahan dia mendekati Hosook . Dia masih lagi takut akan reaksi Hosook atas apa yang berlaku semalam .
"Hosook...saya...."
Belum sempat dia berkata apa-apa , Hosook memeluknya dengan erat .
"Gomawo... sebab happykan saya" kata Hosook sambil tersenyum .
--
Hoseok tiba di sebuah restoran dimana dia berjanji untuk bermakan malam bersama Hosook di situ . Dia datang terlebih dahulu kerana Hosook perlu kendalikan pembedahan .
Hampir 3 jam dia menunggu tetapi langsung tidak nampak kelibat Hosook . Dia mengeluarkan telefon bimbitnya dari poket seluar lalu mendail nombor Hosook . Agak lama Hosook mengangkat panggilan .
"Sayang , awak tak dapat datang ka ? Kalau macam tu saya bungkuskan makanan untuk awak ?"
"Mianhe..... saya...rasa penat sangat...so saya balik terus..."
-
YOU ARE READING
TOUCH | JHS
Fanfiction+Kalau dapat doktor saiz bra 36D macam awak ni saya sanggup sakit setiap hari+ "Saya rela berhenti kerja dari jaga lawyer pervert macam awak" "Saya takkan sentuh awak selagi awak tak bersedia" "Jangan libatkan hubungan kita dalam kes ni" Started ;...