Iainte de a incepe capitolul cu adevarat voi prezenta personajele . Pe fratii Sakamaki ii voi prezenta in functie de varsta .
Shu
Reiji
Ayato
Kanato
Laito
Subaru
Fratii Mukami
Yuma
Ruki
Kou
AzuzaYui Komori
Adultii
Karleinz
Am facut lista asta pentru cei care nu cunosc animeul Diabolik Lovers . Daca voi mai baga si personaje noi le voi prezenta pe parcurs . Acum voi incepe cu adevarat capitolul .
Fratii Sakamaki erau la conacul lor si Ayato , Kanato , Laito si Subaru erau in living si vorbeau despre ziua de nastere a lui Reiji care urma sa fie peste o saptamana . Cu toate ca ei ca frati nu pareau foarte apropiati se iubeau mult unul pe celalt , dar comportamentul mamelor lor i-a despertit unul de celalt .
Reiji si Shu terminasera liceul si era ultima zi de nastere a lui Reiji inainte de a pleca la universitate .
Shu urma sa devina rege desi nu avea o partenera care sa il ajute sa conduca , el fiind considerat foarte tanar de catre ceilalti vampiri din regat .
Peste trei luni Reiji urma sa plece asa ca fratii lui s-au gandit sa ii faca o ultima petrecere surpriza de ziua lui inainte de petrecerea de adio pe care au planuito peste 6 luni . Yui era si ea impreuna cu cei 5 frati .
-Ce cadouri credeti ca ar trebui sa ii cumparam lui Reiji ? intreba Ayato
-Eu cred ca ar merge niste carti sau un costum elegant , spuse Yui .
-Eu si Teddy credem ca ii vom lua un set de tacamuri , spuse Kanato .
-Eu cred ca ii voi cumpara o cravata si o carte , spuse Laito .
-Ce carte? intreba Yui
-Cred ca ii voi lua o carte de chimie .
-Eu cred ca ii voi lua o carte cu povesti de groaza . I-as lua o carte despre bune maniere , dar nu cred ca are nevoie de asa ceva , spuse Yui .
-Eu cred ca ii voi cumpara o camasa si un stilou frumos , spuse Subaru .
-Eu ii voi cumpara o pereche de pantofi din piele , spuse Ayato .
-Shu , tu ce ai vrea sa ii cumperi? intreba Yui
Shu dormea asa ca Yui il striga . Shu se trezete si intreaba:
-Ce s-a intamplat ?
-Ce cadou ai vrea sa ii cumperi lui Reiji de ziua lui ?
-Eu vreau sa ii cumpar multe cadouri . As vrea sa ii cumpar un costum , o carte si pentru ca el invata cel mai bine dintre toti as vrea sa ii cumpar si ceva folositor pentru scoala cum ar fi: caiete , un set de pixuri , o agenda pentru ca ii place sa fie organizat , niste autoacolante , si cam atat .
-Eu cred ca nici nu va merge la magazin ca sa cumpere ce a spus . Cred ca va dormi pana saptamana viitoare si se va trezi la sfarsitul petrecerii, spune Ayato facandui pe ceilalti sa rada in afara de Shu care se incruntase .
Cineva deschide larg usile conacului si baietii il vad pe tatal lor in prag care intrand il striga pe Shu . Cand ajunge la ei le spune:
-Baieti , am ceva de vorbit cu voi .
-Spune ce ai de spus tata , spuse Shu .
-Shu , am imbatranit si nu cred ca mai pot conduce regatul demonilor . Sapatamana viitoare va fi incoronarea . Vreau ca tu sa imi iei locul .
-La cat de lenes este cred ca va sta pe tron tot timpul domniei , spuse Ayato catre ceilalti care auzindul au inceput sa rada .
-Incetati , a strigat Karleinz atat de tare incat au amutit cu totii . Shu va fi rege , i-ar voi restul ,pentru ca ati crescut si va puteti descurca singuri , veti locui separat . Insa vreau sa va antrenez ca sa am cei mai buni luptatori vampiri drept fii , deci veti intrerupe orice cale de comunicare unul cu altul . De acum in colo veti locui singuri . I-ar daca cineva mi se va opune va suporta consecintele . Nu va pot da afara din case pentru ca regatul vampirilor si regatul demonilor au nevoie de voi , dar voi gasi alte cai mai crude . Ati inteles?
-Dar nu ne poti desparti ! urla Ayato
-Are dreptate , spuse Subaru spargand un perete .
Reiji care auzise urletele din camera lui intreaba coborand scarile :
- Ce se intampla aici ? Tata, de ce esti aici?
-Tata vrea sa ne desparta , spuse Ayato .
-Asa este ? intreba Reiji adresanduise tatalui sau .
-Da. Shu va deveni rege pentru ca este cel mai ,are dintre toti . I-ar voi pentru ca ati crescut veti trai separat si veti fi antrenati de mine pentru ca devenii cei mai buni luptatori vampiri din intreaga lume a vampirilor si nu veti mai comunica unul cu altul , ii spune Karleinz lui Reiji .
-Dar nu ne poti face asta. Am trait impreuna mult timp de cand mamele noastre au murit . Nu ma poti desparti de fratii mei . Or fi ei enervanti cateodata , dar tot ii iubesc . Nu ne poti desparti unul de altul , spuse Reiji .
-Da , are dreptate . Plus ca nici unul dintre noi nu a fost intrebat daca vrea destinul pe care nil oferi tu , spuse Shu .
-Ba pot sa fac si voi face ce vreau eu , punct , urla Karleinz.
-Virgula , spuse Ayato protestand .
-Virgula pe mata , urla Karleinz . Veti face ce vreau eu si gata cu protestele . Altfel voi trece peste legi si chiar va voi lasa sa va descurcati singuri .
Fratii Sakamaki se vedeau obligati sa accepte cea ce le-a spus tatal lor . Dar Subaru intreaba:
-Macar ne vom mai revedea vreodata?
-Va veti revedea cand voi vrea eu sa va vedeti , adica atunci cand voi crede ca sunteti suficient de antrenati si pregatiti pentru lupte .
-Si cu Yui ce se va intampla? intreba Subaru
-Va fi dusa la tatal ei care a venit inapoi in tara si care abia asteapta sa o vada . Acum haideti sa nu ne mai lungim cu vorba . Reiji , tu vei ramane in acest conac . Restul veti veni cu mine.
-Bine , spusera fratii in cor .
Si au plecat cu totii .
*
Fratii Mukami erau cu totii in living si se uitau la un film de groaza . Se aude un tipat de la relevizor si Kou spune:
-Eram sigur ca se va duce in cimitir .
-Si eu , spuse Ruki
-Sangele este rosu ca rosiile , spunse Yuma .
-Imi place sangele , spuse Azuza .
-Stim , spusera ceilalti frati ai lui in cor .
Karleinz intra pe usa cu fratii Sakamaki dupa el si le spune fratilor Mukami:
-Baieti am venit aici pentru ca cred ca este timpul sa va despart pentru a va antrena ca sa deveniti niste luptatori vampiri foarte buni . Stiu ca e prea brusc , dar nu am ce face . Si nu veti mai comunica unul cu altul pana cand eu nu am sa va dau permisiunea . Nu vreau sa vorbiti intre voi si sa va puteti revolta fata de cea ce spun eu . Ati inteles?
-Dar domnule Karleinz noi nu vrem sa fim despartiti , spuse Kou .
-Exact , spun ceilalti frati in cor .
-Nu imi pasa de asta . Veti face ce spun eu !
-Nu vrem , spusera fratii in cor .
-Nu imi pasa ca nu vreti . Veti face cea ce spun! Altfel va las in strada .
-Preferam sa stam pe strazi decat sa stam separati, spuse Ruki .
-Are dreptate , spusera ceilalti trei in cor .
-Nu vreti? Atunci va voi omora pe fiecare . Vreti asta?
Fratii Mukami amutisera . Fiecare tinea unul la altul si nu ar fi vrut sa se intample cea ce a spus Karleinz asa ca dau dezaprobator din cap .
-Atunci Ruki va ramane la conac si voi trei veti veni cu mine .
-Baieti imi va fi dor de voi , spuse Ruki cu lacrimi in ochi .
-Cred ca la toti ne va fi dor unul de celalalt , spuse Kou incepand sa planga si el .
-Asa e , spusera Yuma , Ruki si Azuza incepans si ei sa planga .
-Lasati smiorcaiala si haideti mai repede , urla Karleinz .
Si au plecat si ei . Oare se vor mai revedea vreodata ?
Aproape ca am plans si eu cand am scris capitolul asta . Dar a trebuit sa ma tin tare ca sa scriu capitolul asta . Cred ca m-am autodepasit . Am scris mai mult de 1000 de cuvinte . Dar cea ce ma intereseaza cel mai mult este daca cuova ii place capitolul asta . Deci ce ziceci ? Va place?Acest capitol nu este editat . Asa ca imi cer scuze pentru eventualele greseli .
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Action-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?