28

37 10 2
                                    

                    Naratoarea pov.

                   - Păi uite , când soția lui Laito vine să îl ia de la spital întreabo dacă are nevoie de ajutor cu copilul  , cu altceva... şi oferăți ajutorul . Dacă este de acord cu cea ce spui tu atunci o să îți spun eu ce trebuie să facem mai departe , spune Shiro.

                    - Bine , spune asistenta.

                    A doua zi soția lui Laito vine să îl ia pe Laito de la spital şi când era în salon asistenta o opreşte şi o întreabă dacă are nevoie de ajutor cu copilul.

                   - O să îmi fie greu , dar frații lui or să mă ajute şi o să angajez pe cineva care să aibă grijă de copil , spune soția.

                   - Păi uite eu am o verişoară care ar vrea să îşi găsească o slujbă şi ar putea să te ajute , spune asistenta.

                   - Nu ştiu ce să spun... Bine! Ai numărul ei de telefon? spune soția lui Laito

                     - Da , spune asistenta după care scrie un număr de telefon  pe o foaie de hârtie şi il dă soției lui Laito.

                    - Îți mulțumesc! spune soția lui Laito

                    După ce soția lui Laito iese din salon asistenta o sună pe fata al cărei număr de telefon i la dat soției lui Laito şi spune:

                    - Fata mea , uite care e planul. Va trebui să te duci acasă la soția lui Laito şi să spui că vrei să te angejezi drept bonă. După asta o să îți mai spun eu ce urmează să faci dacă vei fi angajată , spune asistenta.

                     - Bine , spune fata cu care asistenta vorbea. Doar să îmi spui unde locuiesc.

                    - Lumea oamenilor , oraşul Tokyo , strada Florilor , numărul  444  , spune asistenta. Am auzito pe soția lui Laito spunând asta când era în salon şi încerca să îl convingă pe Laito să vină cu ea acasă pentru că tăntălăul ăla şi-a pierdut memoria , spune asistenta.

                    - Bine , noroc că cunosc foarte bine lumea oamenilor , spune fata de la telefon.

  

                                                               *

                      Restul fraților Sakamaki s-au întâlnit la vechiul lor conac ca să vorbească despre problema lui Laito.
             
                       -  Deci avea vreunul dintre voi planuri în următoarea perioadă? întreabă Reiji

                     - Eu plănuiam să o cer pe Matilda în căsătorie , dar o să amân asta până când Laito se va face bine , spune Kanato.

                     - Eu şi Yui plănuiam să mergem într-o vacanță , dar vom amâna asta , spune Ayato.

                    - Păi nunta mea cu Lireth este peste un an şi deja am început să organizăm , dar putem amâna pregătirile spune,  Shu. Aş amâna şi nunta pentru Laito.

                   - A da , şi botezul copilului meu este peste o lună şi două săptămâni , dar cred că îl mai putem amâna puțin , spune Ayato.

                  - Ok , deci ne-am înțeles! Ne vom amâna toate planurile până când Laito se va face bine şi vom sta tot timpul numai cu el , spune Reiji.

Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum