Aici voi pune câteva prostioare ale tripleților de când erau mai mici sau de pe vremea când locuiau cu Yui în vechiul lor conac. După care voi pune câteva capitole , nu mai mult de 5 , în care voi pune nişte poze cu ei.
- Păi vreți să câştigăm pariul, sau să renunțăm la el şi să îl pierdem în fața lui Reiji? întrebă Kanato
- Ore- samma nu va pierde niciun pariu niciodată , spune Ayato.
- Ok, spune Kanato. Dar de unde vom lua noi nişte costume pentru femei?- Îmi aduc aminte că eu aveam în subsolul conacului o colecție de costume pentru femei, spune Laito.
Ceilalți se uită la el ca la felul 14
- De ce vă uitați aşa? Ştiți cât de pervers eram şi încă sunt. Deci avem cu ce ne dechiza. Acum , înainte să facem asta, ne mai relaxăm şi noi? spune Laito
- Bine! spune Ayato- Hei! Vă mai amintiți când eram mici şi i-am lipit pantofii mamei de podea? spune Kanato
- Da , îmi aduc aminte, spune Laito.
-Dar cum ați făcut asta? întrebă Ayato
- Păi eram într-o zi în curtea conacului şi mama era înauntru cu tine pentru că te pusese să înveți. Noi am văzut pe o masă un set de pachete de super glu şi le-am desfăcut pe toate, ne-am dus la intrarea în conac şi i-am lipit pantofii mamei de podea. Când a ieşi mama din casă a băgat piciorul într-un pantof şi a observat că îi lipisem pantofii de podea s-a uitat la noi şi a spus: " Copii obraznici ce sunteți! Să vedeți ce o să vă fac eu vouă!" şi a început să alerge desculță prin curte , povestii Kanato.
Şi toți au început să râdă.- Îmi mai aduc eu aminte de una , spune Laito după ce se opreşte din râs. Când mama la pus pe Ayato să învețe în camera ei şi ea a adormit tot acolo. Când a văzut că a adormit Ayato a ieşit din cameră şi s-a dus în camera noastră şi ne-a întrebat dacă vrem să fugim în pădure ca să ne jucăm pentru că ea adormise. Ne-am furişat pe fereastră şi am fugit spre pădure. Mai târziu a venit mama în pădure după noi cu un băț şi noi am fugit de ea în direcții diferite şi am făcuto să alerge după noi prin pădure.
Toți bărbații au început din nou să râdă cu lacrimi.- Băieți , vă mai aduceți aminte când i-am găurit hainele mamei cu foarfeca? întrebă Ayato începând să râdă din nou
- Da , spune Kanato râzând şi el.
- Nu am avut noi cea mai bunâ mamă , dar tot am fost nişte strengari când eram mici, spune Laito zâmbind.
- Am fost şi în adolescențâ, cu toate că nu ne înțelegeam de minune, spune Kanato.
- Da . Vă mai aduceți aminte de prima aniversare a lui Yui la noi acasă? spune Laito
- Da. Cum să nu îmi mai amintesc ? Vă mai aduceți aminte când am vrut să îi fac un tort lui Yui şi am căzut cu tortul pe scări şi cu fața în tort? spune Ayato zâmbind
- Şi vă mai amintiți că eu mă îmbătasem şi am zis : "Ayeto (intenționat) atât de zgârcit eşti că până şi tortul ăla vrei să îl păstrezi numai pentru tine?" spune Laito începând să râdă
- Sau când i-am făcut lui Shu o excursie la Cheia de majoratul lui şi în seara petrecerii Subaru s-a îmbătat şi Reiji a căzut pe nişte scări şi Subaru când la văzut cică : "I-a uitați ce frumos pupă Reiji podeaua! Dar...eu zlic (intenționat) să o facă cu o fetă ( intenționat din nou) în schimb, povesti Kanato râzând cu lacrimi.
Toți au început să râdă cu lacrimi şi au ținuto aşa câteva minute. După ce s-au oprit din râs Kanato a spus:
- Pot să vă întreb ceva?- Ce ? întrebă Ayato
- Cum pot să cer o domnişoară în casătorie? întrebă Kanato
- Nu ştii cum să ceri o domnişoară în căsătorie? întrebă Laito
- Ba da , dar nu vreau să o cer pe Matilda în căsătorie în stilul clasic. Vreau ceva... mai diferit. Îmi puteți da şi mie nişte idei? spune Kanato
- Păi ai putea să îi găteşti nişte Takoiaki s-au un fel de mâncare care îi place ei şi să îi pui inelul pe farfuria cu mâncare şi în timp ce îi întinzi farfuria cu mâncare să îi spui: "Draga mea Matilda, din ziua în care te-am cunoscut simt mereu că inima îmi bate de fericire pentru că în fiecare moment al fiecărie zile mă gândesc la tine. Mă gândesc la frumusețea corpului tău de balerină. De mult timp vroiam să te întreb ceva , dar pâna acum nu am avut curajul. Cu toată iubirea pe care ți-o port în inima mea care nu bate, aş vrea să îți pun următoarea întrebare: Vrei să fii soția mea şi să îmi fii alături pentru toată viața şi la bine şi la greu?" sugeră Ayato (Cât de romantic l-am făcut pe Ayato!)
- Este romantic şi este o idee chiar bună , dar aş vrea ceva mai...spectaculos, spune Kanato. Dar lăsați asta , că deja mi-a venit o idee.- Vă mai aduceți aminte când eram adolescent şi eu m-am întors de la magazin râzând pentru că atunci când am trecut pe stradă am văzut pe uşa casei unui vecin o pancardă pe care scria: "Vrei să fi soția mea? ❤ P.S: Nu am bani pentru inel sau pentru nuntă." spune Laito începând să râdă
Bărbații încep să râdă şi Kanato spune:-Mâ întreb cum a reacționat partenera când a văzut asta.
- Nu ştiu cum a reacționat ea , dar eu vreau să vă arăt ceva , spune Laito scoțând dintr-o sacoşă un album. L-am găsit data trecută când am fost la conac. E un album cu poze cu noi.
Kanato, Ayato şi Laito încep să se uite pe album.
Hei! Ştiu că nu am mai postat de mult timp , dar am avut nişte probleme care nu mau lăsat să postez. Şi da , am scimbat puțin stilul de scriere. Sper că vă place capitolul şi că v-am făcut să râdeți cu ceea ce am scris.
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Action-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?