34

82 12 3
                                    

Bărbații şi Laito sunt împreună în dormitor şi încearcă să îi rezolve problema lui Laito.

- Bine , nu am înțeles nimic. Toți mi-ați spus poveşti pe sărite. Îmi puteți spune mai cu legătură şi mai în detaliu? spune Laito

- Bine , spune Reiji. Pe vremea când era copil Karlheinz , tatăl nostru , era foarte răsfățat în timp ce Rihkter , fratele lui mai mic , era tratat ca pe un servitor de către părinții lor şi a prins ură pe fratele lui mai mare. Cordelia era fiica lordului demonilor, Burai , şi a Meneaei. După ce Menea a născuto pe Cordelia ea a murit. După ce au crescut Karlheinz a luato pe Cordelia drept prima lui soție , doar că Cordelia s-a dovedit a nu fii o femeie bună pentru că avea foarte mulți amanți , mai ales pe cumnatul ei Rihkter. Karlheinz a luato drept a doua lui soție pe o doamnă dintr-o familie nobilă pe nume Beatrix cu care a făcut şi primii lui doi copii. Pe mine şi pe fratele meu mai mare Shu. La un an mai târziu de la naşterea mea , Cordelia a născut trei copii , pe tine , pe Kanato şi pe Ayato , dar pentru că în tradiția noastră japoneză se spune că dacâ o femeie naşte mai mulți copii atunci primul copil va considerat ultimul şi ultimul va fi considerat primul , tu şi Ayato ați schimbat locurile. Karlheinz şi-a ales drept a treia soție pe o doamnă pe nume Crista cu care a făcut un copil pe nume Subaru. Dar datorită faptului că nu le iubea pe nici una dintre ele şi nu ne-a iubit nici pe noi ne-a abandonat pe noi împreunâ cu mamele noastre într-un conac şi s-a dus la castelul lui unde a făcut un copil cu puterile lui pe care la numit Kino şi pe care la răsfățat tot timpul. Kino e băiatul cu păr negru şi ochi căprui pe care l-ai văzut în prima poză de grup din albumul numărul 3 . I-ar pe noi ne mai vizita din când în când. Dar nici cu mamele noastre nu ne-a mers prea bine. Mama mea şi a lui Shu a făcut mare diferență între noi răsfățândul pe Shu şi pe mine nebăgândumă în seamă decât atunci când era vorba de Shu şi asta ma fâcut să prind ură pe ea şi pe fratele meu mai mare şi am încercat să fac tot felul de lucruri oribile pentru ai atrage atenția mamei noastre şi pentru ai face râu lui Shu. La un moment dat tata a venit în vizită şi i-a dat lui Shu drept cadou o vioară pentru că îi plăcea şi încă îi place muzica , dar după puțin timp eu i-am rupt vioara. Apoi , la vârsta de 8 ani , Shu a fugit de acasă şi la întâlnit pe Engar , un băiat uman dintr-un sat apropiat şi au devenit cei mai buni prieteni şi el ia dat lui Shu un câine pe care eu l-am omorât , după care am dat foc satului şi Edgar s-a dus să ìşi salveze părinții şi a fost presupus mort . Cât despre voi , tripleți , nu pot spune că ați trâit bine , de fapt nu ați trăit bine deloc. Îl voi lăsa pe Ayato să îți spună totul pentru că el ştie şi poate povestii mai în detaliu.

- Uite , Laito , mama nu a fost deloc o sfâtă , ci la înşelat pe tata cu toți pretendeții ei. În primul rând , pe mine , pentru că eram moştenitorul mă punea tot timpul să învăț şi pynea foarte muktă presinue pe mine şi mă amenința că dacâ nu voi fi perfect mă va arunca într-un lac şi va sta să privească cum mă înec. Lui Kanato nu i-a oferit deloc atenție chiar dacă el ar fi riscat şi să se rănească pentru ea şi adoptat un comportament sadic datorită ei pentru că ea întreținea relații intime cu amanții ei de față cu Kanato. Pe tine te-a transformat în jucăria ei sexulă abuzândute sexual când erai mai mic , spune Ayato.

Deşi Ayato ar mai fi vrut să îi mai spună câteva lucruri , de fapt multe lucruri , pe Laito începe să îl doară capul şi îşi pune mâna pe frunte , semn că începe să înşi amintească ceva.

- Cordelia...Cordelia ... îmi amintesc de femeia aceea , spune Laito.

- Îți aduci aminte? Ce îți aduci aminte? întreabă Ayato

- Îmi aduc aminte că era o femeie înaltă , stlabă , cu un păr lung până la talie şi mov închis la culoare , cu ochii verzi deschişi cam ca cei a lui Ayato , avea foarme şi se îmbrăca tot timpul numai cu rochii şi se aranja mai mereu. Dar femeia aceea era rea , egoistă , rece şi crudă. Şi ma abuzat. Ne-a abuzat pe toți trei de fapt. Îmi aduc aminte bine de asta. Îmi mai apar câteva amintiri în minte , dar nu pot să eesluşesc exact ce . Mai povestițimi , poate îmi aduc aminte , spune Laito.

- Bine , spune Subaru. Acum e rândul meu să povestesc despre copilăria mea. Când tatăl nostru i-a spus mamei mele că nu o iubeşte mama s-a îmbolnăvit psihic şi nu a avut cine să o ajute şi ea ... câteodată avea grijă de mine , dar alte ori mă confunda cu tata. Asta şi... când venea în vizită... tata nu era tocmai tată pentru că ne pedepsea foarte rău din orice. De exemplu , odată, Reiji la mituit pe unul dintre profesorii lui Shu ca să il lase repetent ceea ce s-a şi întâmplat şi la trimis pe Shu la Polul Nord unde s-a luptat cu urşii polari şi a venit rănit acasă , sau odată eu i-am spart din greşeală o statuie şi el ma aruncat în mare de unde deabia am ieşit. După asta mama , pentru că era bolnavă psihic , încerca mereu să se sinucidă şi ma obligat să o ucid şi am uciso.

Lui Subaru îi dau lacrimile , dar încearcă să se abțină pentru Laito.

- Tata , ciudat om , spune Laito. Îmi amintesc de el , îmi amintesc de tot ce a făcut. Îmi aduc aminte şi că a adoptat patru copii , dar povestițimi în continuare până acolo.

- Bine , spune Reiji. La ceva timp după ce i-au făcut pe tripleți Cordelia şi tata au avut o fetiță , dar pentru că era o personă de sex feminin nu au vruto Rihketer i-a luat inima Cordeliei şi a implantato în fetiță , după care nu ştiu ce s-a întâmplat cu ea. Eu l-am angajat pe domnul Seiji Komori ca să o omoare pe mama mea , ceea ce a şi făcut pentru că era vânător de vampiri . De atunci noi am locuit singuri într-un conac. 17 ani mai târziu ne-a fost trimisă o fată , ea neştiind că suntem vampiri . După ce a venit noi ne-am dat seama că ea a venit la noi drept mireasă de sacrificiu. Mieresele de sacrificiu erau fete trimise de biserică vampirilor pentru a le bea sângele. După ce ea şi-a dat seama că noi suntem vampiri s-a speriat şi a început să alerge prin conac.

- Da , îmi amintesc de asta , spune Laito. Îmi amintesc că o chema Yui şi era drăguță , deşi Ayato îi tot spunea "clătituță" . Ştiu câ noi am omorâto pe mama noastră , dacă îi pot spune aşa şi cu ajutorul lui Yui pe care a posedato , Rihkter a reînviato pe Cordelia în corpul lui Yui , doar că Cordelia doar se folosea de Rihkter.Dar pânâ la urmă , în urma unei lupte cu săbii dintre Ayato şi Rihkter Yui s-a sinucis cu un pumnal şi a fost reînviată cu cenuşa Cordeliei care a fost împlantată într-un ursuleț care era al lui Kanato şi Yui a fost prima fată care a supraviețuit trezirii.

- Da , spune Reiji. Uite cât de multe îți aminteşti. Mă mir că ai putut progresa atât de mult. Acum trebuie să scrii într-un journal tot ce îți aduci aminte ca să vedem cum progresezi.

- Da , dar nu îmi mai aduc aminte alte lucruri. Nu îmi aduc aminte să fi avut vreun copil , nu îmi aduc aminte de nimic în afară de ceea ce mi-ați povestit voi şi de ceea ce am spus eu , spune Laito.

Atunci se aude un plâns din bucătărie unde copilul era cu aşa zisa lui bonă. Plânsul şi țipetele copilului s-au auzit până când frații au ajuns pe scări. Atunci s-au speriat de faptul că brusc nu s-a mai auzit absolut nimic.

Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum