41

67 10 18
                                    

                   Naratoarea pov.

                  După ce vizita s-a terminat Yui și Ayato s-au dus acasă împreună cu copilul lor. După vreo două ore , seara , când Ayato îl adormise pe copilul lui și al lui Yui , după care se așează pe pat lângă soția lui care îi spune :

               - Ayato , trebuie să îți spun ceva important , foarte important.

               - Ce e? întreabă Ayato

               - Astăzi când ne-am dus acasă la Laito și am ieșit pe hol pentru a vorbi la telefon cu directoarea școlii la care predau eu am primit un mesaj de la soția lui Laito , Amna , care era la baie și în mesaj scria că bărbatul care noi am crezut că e Laito , nu e Laito și că Laito a fost răpit de fostul lui cel mai bun prieten care i-a omorât copilul și care acum îl torturează  . Am vrut să îți spun asta și până acum , dar nu am prins momentul pentru că amâdoi am fost ocupați și nu puteam spune totul acolo , de față cu acel bărbat , spune Yui.

                 - Nu pot să cred că ță cănitul ăla mi-a răpit fratele , spune Ayato .

                 - Da. Trebuie să facem ceva ca să salvăm familia , spune Yui.

                 - Înainte de toate trebuie să vorbim cu toții despre asta , spune Ayato.

                 - Tu vorbește cu ceilalți frați ai tăi și eu și Amna vom vorbi cu soțiile lor , spune Yui.

                 - Bine , spune Ayato.

Ayato intră pe un grup de messinger și le dă un mesaj fraților lui spunându-le că ar vrea să se întâlnească la vechiul lor conac ca să le spună ceva ce nu le poate spune prin mesaje și să discute cu ei despre asta.

                     A doua zi băieții se întâlnesc la vechiul lor conac pentru a discuta . Ayato le spune băieților ceea ce îi povestise Yui cu o seară înainte , după care Reiji spune:

                     - Atunci trebuie să facem ceva ca să ne salvăm familia. Trebuie să mergem la poliție.

                    - Nu putem merge la poliție pentru că noi nu avem dovezi împotriva lui și poliția nu ne va crede fără dovezi și al doile motiv pentru care nu putem merge la poliție este faptul că noi suntem vampiri , spune Ayato.

                   - Am eu idee , spune Kanato . Dar e cam complicată. Ce ar fi ca soția lui Laito să facă în așa fel încât să îi fure telefonul celui care se dă drept Laito și să se ducă cu el la Shu ca să îi arate aceea înregistrare pe care el o are pe telefon și Shu ar avea dovezi și l-ar putea tortura până când ne-ar spune unde se află Laito . El este tot vampir , nu-i așa?

                    - Da , spune Ayato. Și e o idee bună. Nu am telefonul la mine acum , dar o să vorbesc despre asta diseară cu Yui și ea îi va spune soției lui Laito .

                    - Bine , spune Kanato. Dar dacă Laito pățește ceva până diseară?

                   - Altă cale mai rapidă nu avem pentru că Yui este plecată la școala unde predă ca să rezolve o problemă împreună cu directoarea școlii. Și nu cred că acel tip îl va omorî pe Laito atât de ușor , spune Ayato.

                                               *

                 La salonul pentru festivități din orașul în care locuiau frații Mukami petrecerea de nuntă  era   în toi și toată lumea se distra foarte tare. Mireasa purta o rochie albă foarte frumoasă , ea era foarte frumoasă și fericită împreună cu Ruki care era îmbrăcat într-un costum frumos de mire .

Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum