17

90 13 2
                                    

Carla
                    Sunt în dormitor împreună cu soția mea.
-Draga mea, spun eu , stăteam şi mă gâdeam că am crescut foarte repede. Parcă ieri eram doar un copil.
-Poate că ai crescut fizic dragule, dar mintal uneori mi se pare că eşti tot ca un copil, spune soția mea începând să râdă.
                   Mă încrut puțin dar după asta încep şi eu să râd. Însă după ce mă opresc din râs spun:
- Draga mea , dacă ai ştii câte năzdrăvănii am făcut când eram mic! De exemplu , odată , eu şi Shin eram în camera mea şi era seară. Părinții noştri dormeau şi nouă ne-a venit o idee. Ne-am furişat afară pe geam şi ne-am dus la un marchetingul  din apropiere. Era aproape ora închiderii. Am intrat în magazin , ne-am dus la raionul cu haine şi ne-am ascuns acolo până când s-a închis magazinul. După ce s-a închis magazinul ne-am bucurat foarte tare. Am vărsat toate sticlele cu şampon care erau pe acolo. Am turnat superglu şi picătura pe podea şi am lipit hainele şi încălțămintea pe care le-am găsit pe acolo de podea. 😂 La un moment dat ne-a venit ideea să mergem şi la raionul cu lactate. Ne-am dus acolo şi am vrut să deachidem uşa frigiderului. Am deschiso şi am început să ne îndopăm cu carne. La un moment dat Shin spune: " Şi cum vom scăpa de aici?" şi eu îi spun :" Când va fi aproape de ora deschiderii vom sparge un geam cu ceva şi von ieşi afară şi vom pleca înainte să vină polița. Ok?" " Ok " , răspunde Shin. Dar nu am avut cum să mai plecăm pentru că am adormit şi când ne-am trezit polițistul era chiar la picioarele noastre. Poliția nu a avut ce să ne facă pentru că eram minori. Mamă , dar dacă ai ştii ce bătaie ne-am luat de la părinți acasă. Ne dădeau lacrimile când ne dădeau mama sau tata vreo palmă pe vreo parte a corpului. Şi nu numai aşa ne-au pedepsit. Nu am mai avut voie să mai ieşim din casă o lună.
Eu şi soția mea începem să râdem cu lacrimi. După ce mă opresc din râs spun:
- Sau , când eram puțin mai mari şi începusem să locuim singuri , eu şi Shin ne jucam adevăr şi provocare şi Shin  ma provocat să mă urc pe o bicicletă , să mă transform în lup şi să merg aşa pe stradă. Când eram pe stradă , cu limba scoasă, am trecut pe lângă o doamnă mai în vârstă care atunci când ma văzut a spus : " Aoleu! Îu! "
Eu şi partenera mea am început din nou să râdeam cu lacrimi. După ce m-am oprit din râs am spus:
- Sau , odată am vrut să le fac profesorilor o farsă. Într-o zi , când încă eram în şcoala primară,  am venit la şcoală cu nişte fân în ghiozdan. La sfârşitul orelor , când toată lumea plecase şi eu rămăsesem în clasă cu profesorul, am ieşit afară din clasă. Dar când profesorul a plecat şi nu mai era nimeni, am lăsat fân pe podeau sălii de la intrare. După asta , când am ajuns acasă, mama şi tata nu erau acasă şi am luat asta ca pe un noroc. I-am spus lui Shin ce vreau să fac şi el a început să râdă. Sera m-am dus pe câmp şi m-am ascuns după o tufă şi am chemat o vacă la mine. I-am pus o găleată cu iarbă , pe care o culesesem de pe câmp , de gât şi am aduso acasă la mine unde am ascunso în garaj. A doua zi m-am trezit la ora patru, mai devreme decât ar fi trebuit , m-am pregătit pentru şcoală , am scos vaca din garaj şi m-am dus cu ea pânâ la şcoală. Când am ajuns acolo am deschis ambele uşi de la intrare , am urcat vaca pe locul pentru persoanele cu dezabilități şi am băgat vaca în şcoală. Să fi văzut fețele profesorilor când am văzut ce am făcut. 😂😂
                    Eu şi soția mea începem să râdem până când una dintre servitoarele noastre vine şi spune:
-Doamă , domnule Carla , la uşa castelului sunt doi vampiri şi o doamă om care pare a fi însărcinată şi spun că vor să vorbească cu înălțimile voastre.
Eu şi soția mea ne uităm unul la altul , după care eu spun:
-Cred că ar fi bine dacâ i-am lăsa să intre ca să vedem ce vor.
-Bine, spune soția mea.
Mă întorc către servitoare şi îi spun:
-Lasă-i să intre şi adui aici să vedem ce vor.
-Bine maiestate, spune servitoarea.
După câteva minute servitoarea noastră intră pe uşă cu nişte persoane pe care acum 10 ani nu credeam că o să le mai văd vreodată. Ruki , Ayato şi Yui intră pe uşa dormitorului conduşi de servitoarea noastră. Servitoarea iese şi după asta eu le spun:
- Ce căutați aici?
-Am venit cu gânduri de pace , spune Yui. Vrem să vă facem o propunere.
-Ce propunere ? întreb eu
-Ştiți că Shu a devenit Rege în lumea vampirilor? întreabă Yui
-Da , îi răspund eu. L-am văzut la toate întâlnirile regale.
-Ei bine , după ce Shu a devenit rege , la dat afară pe Karlheinz din palatul lui pentru că la despărțit de frații lui timp de 10 ani şi pentru că era o persoană foarte rea. Karlheinz a trăit apoi la marginea regatului într-un castel părăsit. Timp de 10 şi-a plănuit răzbunarea , şi acum , nu ştiu cum , dar a aflat că fii lui s-au reîntâlnit şi vrea să îşi pună planul în acțiune. A răpito pe Yui care este însărcinată în 3 luni cu copilul lui Ayato şi el şi prietenii lui au ținuto o lună de zile închisă într-o celulă. Cu ajutorul unei prietene de-a lui Karlheinz care la cam trădat pe el şi cu ajutorul  unei fiice a unui prieten de al lui Karlheinz , Yui a scăpat. Când a ajuns acasă i-a povestit lui Ayato tot ce s-a întâmplat şi faptul că Karlheinz a reînviato pe Cordelia cu o poțiune. Ayato şi Yui mi-au povestit totul atunci când eram acasă la mine înainte să venim aici, povesti Ruki.
-Şi ar trebui să vă credeam? întreb eu
- Vă jur că spunem adevărul, spune Yui. Deci vreți să ne ajutați?
-Să presupunem că vă credem. Ce ar trebui să facem? spun eu
- Avem nevoie să vă uniți cu noi ca să îi învingem pe Karlheinz şi pe prietenii lui , spune Ruki.
-Adică să înțeleg că va fi un război? spun eu
-Poate că da , spune Ruki.
- Îmi va şi displăcea , dar îmi va şi plăcea , spun eu. Dar  înainte de asta vreau să o aduceți şi pe Clara la mine ca să ne spună tot ce ştie şi să vedem dacă e întradevăr de partea noastră.
-Bine, spune Ruki. Vom vedea noi cum vom lua legătura cu ea.
-Ok , spun eu. Vă aştept să veniți săptămâna viitoare împreună cu ea.
-Bine , spune Ruki.
După ce vorbeşte Ruki ei trei dispar ca prin minune din fața mea. Atunci soția mea spune:
-Dragule, eşti sigur că vrei să ne unim cu ei şi să facem război? Adică... vor muri multe persoane.
-Normal că vor muri multe persoane , spun eu. De asta am spus că îmi va şi displăcea. Dar trebuie să îi ajutăm ca să îl învingă pe Karlheinz. Alte ajutoare nu au. Ştii foarte bine câ în afară de armata demonilor, armata lupilor e cea mai puternică. Şi cu demonii vampirii nu se mai au bine de când Ayato a refuzat tronul. Şi de când cu asta regele demonilor nu o mai cosideră nici pe Cordelia fiica lui şi de când vărul lor a fost alungat din regat pentru că nu şi-a îndeplinit responsabilitățile de rege , sora Cordeliei a preluat tronul.
-Cum spui tu. Dar mie tot nu îmi place idea de război , spune soția mea.
-Nici mie. Dar hai să nu mai vorbim despre asta acum, spun eu.
Îmi iau soția în brațe şi încep să o sărut tandru. După câteva secunde îmi răspunde la sărut . Are nişte buze atât de dulci! După ce ne despărțim o împing uşor pe pat , după care cred că ştiți ce a urmat.
                                                                *
Naratoarea pov.
                   Ayato şi Yui erau în livingul casei şi se întrebau cum ar putea lua legătura cu Clara.
-Ce ar fi să îl rugăm pe Reiji să o întrebe pe Aura unde locuieşte Clara? Poate că Aura ştie unde locuieşte Clara şi aşa putem lua legătura cu ea şi să o aducem în fața lui Carla , spune Yui.
-E o idee destul de bună , spune Ayato.
                      Ayato se apropie de Yui şi spune:
-Acum că am rezolvat problema asta haide să ne apucăm de altceva.
Ayato îi pune mână lui Yui pe abdomenul uşor umflat şi începe să îi mângâie abdomenul. Yui îl îmbrăcişează pe Ayato, după care spune:
- Abia aştept să nasc şi să avem şi noi copilaşul nostru. Vom avea un copilaş foarte frumos.
-Ştiu asta , spune Ayato.
După ce vorbeşte, Ayato o prinde pe Yui de bărbie şi începe să o sărute.
                   A doua zi , spre după-amiază, Ayato îl spună pe Reiji şi îi povesteşte ce s-a întâmplat în ultimele zile. Îi spune despre întâlnirea cu Ruki Mukami şi despre întâlnirea cu Carla şi îl întreabă:
-Când te mai întâlneşti cu Aura?
-Ne vom întâlni mâine ca să vorbim despre nuntă, spune Reiji. O voi întreba atunci.
-Bine , poate vom rezolva ceva, spune Ayato.
-Sper că da , spune Reiji.
                                                               *
               Aura
                       Sunt acasă la mine în dormitorul meu. Mâine urmează să mă întâlnesc cu Reiji . Abia aştept.
                       La un moment dat aud soneria. Când ajung în fața uşii de la intrare şi o deschid  îl văd pe tatăl meu. Dar nu apuc să îi spun nimic pentru că îmi dă o palmă peste față atât de tare încât mă dezechilibrez , mă lovesc de perete şi cad . Simt cum obrazul mă arde foarte tare şi îl aud pe tata spunând:
- Afurisito! Am auzit de la prietenii mei cum ai eliberato pe Yui şi mi-am dat seama de tot ce ai făcut.
Îl văd pe tatăl meu care este roşu de firie , dar are şi o față de parcă ar fi drogat.
-Ai ajuns să mă loveşti pe mine pentru prietenii tăi nemiloşi tată? îl întreb eu cu lacrimi în ochi
Fară să îmi răspundă tata mă loveşte cu piciorul în talie în parte dreaptă. Apoi simt cum mă ia de oăr şi mă târăşte pe holul de la intrare, pe scări , apoi spre camera mea pe holul unde sunt camerele. Simt cum rochia mi se rupe la dpate şi încep să sângerez.
-Tată , te rog , lasă-mă! spun eu plângând
Dar tata se comportă de parcă nu mar auzi şi mă târăşte până în capătul holului unde era camera mea. Deschide uşa camerei şi îmi dă drumul la păr. Însă după asta simt cum mă ia în brațe şi mă trânteşre. Dar nu  nu mă trâteşte pe pat , ci pe podea. Închide uşa , după care îşi scoate colții. Se pune deasupra mea şi spune:
-Acum vei vedea o față de a mea pe care nu ai mai văzuto niciodată până acum.
După ce spune asta mă ia de păr, îmi ridică puțin capul , după care mă trâteşte cu capul de podea. Atunci simt durere în zona cefei şi simt cum capul începe să îmi sângereze.
                   Dimineața mă găseşte întinsă pe podea cu capul spart, hainele rupte şi pătate de sânge în anumite locuri şi fața roşie de la atâtea palme primite. Mă ridic şi încep să plâng . De vindecat fizic mă vindec repede. Dar cine mă va scăpa de traumele pe care le-am căpătat? Am fost muşcată de gâ t în trei locuri . Nu mă simt deloc bine. E aproape ora 9:00 , timpul din lumea vampirilor decurge dinferit față de cel din lumea oamenilor. O jumătate de oră aici înseamnă o oră acolo. Eu şi Reiji ne-am programat întâlnirea la ora 11:00 în lumea oamenilor. Deci am o oră timp ca să mă pregătesc.
                      O oră mai târziu...

Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum