Aura se dusese într-o vizită la parinții ei . Era cu mama ei în bucătărie şi tatăl lui era în camera lui şi a soției lui.
-Mamă , sper că a rununțat tata la plan, spuse Aura.
-Am vorbit cu el şi mi-a spus că va renunța la Karlheinz şi la planul de răzbunare , spuse mama Aurei.
-Bine , acum vreau să îti spun că am o veste foarte bună pentru tine, spuse Aura.
-Ce veste? întrebă mama Aurei
-Reiji ma cerut în căsătorie , spuse Aura arătândui mamei ei inelul de logodnă.-Mă bucur pentru tine draga mea. Şi când va fi nunta?
-Încă nu am stabilit data nunții mamă. Încă nu am stabilit nimic de dapt. Ma cerut acum trei săptămâni , dar nu ne-am mai întâlnit de atunci.
-Bine, dar când o să stabiliți ceva vreau să fiu prima anunțată.
-Bine mamă , vei fi prima persoană pe care o voi anunță în caz că vom stabilii ceva.
-Ok
-Acum vreau să merg la baie.
-Bine!
Aura iese din bucătărie şi începe să mergă pe hol. Când a trecut pe lângă camera părinților ei a auzit ceva ce a uimito şi a revoltato în acelaş timp.
-Da Karlheiz. Suntem aproape să ne ducem planul la bun sfârşit. Acum că ai reuşit să o reîncii pe Cordelia , îi putem omorî pe ceilalți cu ajutorul ei. Apropo , vedeți că peste două ore voi veni la voi. Bine?
-Bine!
După ce iese din baie Aura se duce la mama ei , îi spune ce a auzit şi face un plan.
După câteva minute Aura uese afară , se furişează în portbagajul maşinii tatălui ei şi după vreo oră tatăl ei apare şi porneşte maşina. După vreo jumătate de oră ajung la locul unde era Yui. Tatăl Aurei iese din maşină şi după asta Aura ia o cutie plină cu cărți pe care tatăl ei plânuia să io dea unui prieten de al lui la care urma să meargă după ce îşi vizita ceilalți prieteni. O ia , iese din portbagaj , se furişează în spatele tatălui ei şi îl loveşte cu cutia în cap. Se face apoi invizibilă şi se duce către clădirea unde erau Karlheinz şi prietenii lui. Se uită pe fereastră şi o vede pe Yui care stătea pe podea , în şezut , cu mâinile pe abdomen.
-Vă rog să îmi dați drumul! Sunt însărcinată în două luni. Peste ceva timp va începe să îmi crească burtica. Vreau doar să îmi lăsați copilul în pace şi să nu îi faceți rău nimânui, spune Yui.
-Nu ai priceput că nu îți vom da drumul? Nu ne pasă că eşti însărcinată , nu ne pasă de copilul tău sau de vreo persoană la care ții tu. (X)
-Băieți , totuşi nu cred ca ar trebui să fim atât de nemiloşi, spune Clara.
-Tu vrei să îți trădezi prietenul?
-Nu , dar cred că măcar i-am putea da ceva de mâncare şi cred că măcar i-am putea aduce un oat sau o slatea pe care să doarmă. E însărcinată , trebuie să mănânce. Plus că aici nu sunt condiții în care să stea o femeie însărcinată în două luni.
-Noi ne vom duce să vedem ce fac Karlheinz şi Cordelia. Tu rămâi aici şi ai grijă de ea. (X)
-Bine , spuse Clara.
Clara rămâne singură cu Yui şi îi spune:
-Vrei ceva de mâncare?
-Da , spune Yui.
-Îți voi aduce imediat ce vor veni prietenii mei.
-Bine , dar tu de ce îi asculți? Tu nu ai inimă rea.
-Karlheiz este prietenul meu şi vreau să îl ajut să se răzbune pentru ce i-au făcut fii lui.
- Fii lui nu i-au făcut nimic . Nu ştiu dacă mă crezi sau nu , dar nu ei sunt cei vinovați şi Katlheinz te minte.
-S-ar putea să fie adevărat sau nu cea ce spui tu. Dar... totuşi... şi dacă nu e adevărat tu nu ai nicio vină pentru cea ce probabil s-a întâmplat. Aşa că...
Aura se teleportează în celulă şi întreabă:
-O vei ajuta să iasă?
-Tu cine eşti? întrebă Clara
- Sunt fiica unui prieten de-al domnului Karlheiz. Şi îți pot spune că doamna însărcinată nu minte. Chiar unul dintre fii lui Jarlheinz mi-a povestit totul. Deci? O vei ajuta să iasă?
-Da , spune Clara. Cheile sunt la mine.
Dar chiar atunci când Calara dă să deschidă lacătul celulei, Cordelia iese dintr-o încăpere şi le vede şi strigă:
-CE FACEȚI ACOLO? GARDIENI! KARLHEINZ!
Clara deschide lacătul , o i-a pe Yui în brațe şi ele o i-au la fugă cu gardienii şi Larlheiz după ele. Când ajung în afara clădirii se teleportează acasă la Ayato. Ayato intră pe uşa obosit după un antrenament în timpul câruia nu a reuşit să dea niciun coş. Când intră pe uşă le vede pe cele trei. Pe Clara , pe Aura şi pe Yui care era în brațele Clarei. Yui sare din brațele Clarei în brațele lui Ayato şi spune:
- Ayato , nici nu ştii cât mă bucur să te văd.
-Yui, chiar tu eşti?
-Da , chiar eu sunt.
-Şi eu mă bucur să te văd.Gata şi cqpitolul ăsta. Mă apropii de finalul cărți cu fiecare capitol pe care îl scriu . Mă gândesc ca la finalul cărții să mai fac câteva capitole cu informații despre pesonajele din Diabolik Lovers. Ce ziceți?
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Action-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?