A doua zi frații Sakamaki , Yui și soțiile lor s-au dus acasă la soția lui Laito ca să audă ce are de spus .
Soția lui Laito
Eu și toți ceilalți suntem împreună în sufragerie , dar și bărbatul care se preface că e Laito e cu noi. Le spun celorlalți că am nevoie la toaletă ceea ce era și adevărat.
Yui pov.
Cred că soția lui Laito are ceva foarte important să ne spună . Se vede că are ceva pe suflet. Sper să ne poată spune care e problema. Mă uit la Laito și mi se pare ceva ciudat legat de fața lui . Mi se pare că are o față cam bizară. Dar poate că e doar părerea mea. Îmi sună telefonul așa că ies pe hol ca să pot răspunde. La telefon era directoarea școlii la care eu predau și care îmi spune că nu poate găsii un înlocuitor pentru mine timp de un an și șase luni.
Soția lui Laito
Aș vrea să găsesc o soluție ca să le spun tuturor problema despre Laito. Dar nu știu cum.
Deschid ușor ușa de la baie și o văd pe Yui pe hol vorbind la telefon. Cred că a dat norocul peste mine. Îi dau un mesaj și sper că îl va citii cât mai repede , că tipul care se dă drept Laito nu va afla despre asta și că Yui mă va ajuta să rezolv problemele pe care le am acum și că ne vom salva familia.
Yui pov.
În timp ce vorbesc cu directoarea școlii primesc un mesaj și vreau să văd de la cine e .
- Doamnă directoare , nu prea mai pot vorbi acum. Momentan sunt plecată cu Ayato . Credeți că putem vorbi mai târziu când mă întorc? spune Yui
- Da Yui , oricum vreau să vorbim ca să rezolvăm problema asta , spune directoarea.
- Bine , spune Yui. La revedere!
- La revedere doamnă Yui , spune directoarea.
Îi închid telefonul doamnei directoare pentru a sfârșii apelul și încep să citec mesajul pe care l-am primit. Ceea ce citesc mă șochează. Nu pot să cred că bărbatul din sufragerie care am crezut că e Laito nu e el de fapt. O voi ajuta pe soția lui Laito să își rezolve problemele , să îl găsească pe Laito și noi să îl salvăm și odată cu el să salvăm toată familia.
*
E după-amiază. Carla o cheamă pe soția lui în dormitor ca să îi comunice câte ceva.
- Draga mea , te-am chemat aici pentru că îți comunic ceva , spune Carla.
Ce vrei să îmi comunici? întreabă soția lui Carla
- În primul rând vreau să îți spun că am angajat o nouă servitoare . Numele ei este Maria și este o servitoare bună și o fată care s-a angajat pentru că avea nevoie de bani pentru a-și plătii studiile , spune Carla.
- Bine , spune soția lui Carla. Altceva?
- Vărul meu ar vrea să stea astăzi timp de o oră de vorbă cu tine ca să vă cunoașteți mai bine , spune Carla.
Dar Carla nu i-a spus soției lui motivul pentru care vrea vărul lui să vorbească cu soția lui . În caz că îl înșeală vrea să fie mai precaut ca nu cumva ea să găsească vreo soluție sau vreo minciună să scape și adevărul să nu fie aflat. Va aștepta ca vărul lui să vorbească cu soția lui și va vedea ce va fi .
Câteva ore mai târziu vărul lui Carla este în aceeași cameră cu soția lui Carla ca să vorbească ceva timp cu ea.
- Pot să te întreb ceva? întreabă vărul lui Carla
- Ce e ? întreabă soția lui Carla
- Cum l-ai întâlnit pe Carla? întreabă vărul lui Carla pe nume Mateo
- Un prieten de al lui Carla era cileg de clasă cu mine și ma invitat la ziua lui de naștere acum câțiva ani și la invitat și la invitat și pe Carla și noi doi ne-am cunoscut la acea petrecere , spune soția lui Carla pe nume Andra.
- Și când a început să îți placă de el și să fiți împreună ? întreabă Mateo
- La două săptămâni după ce ne-am întâlnit și am început să ... îi cunosc personalitatea a început să îmi placă de el , dar nu i-am mărturisit asta din prima , spune Andra.
- Atunci cum a aflat că îl placi? întreabă Mateo
- El ma invitat într-o zi la el acasà unde mi-a făcut o surpriză. Când am venit am văzut că el mă aștepta în fața casei cu un buchet mare de lalele frumoase. După ce mi le-a dat și eu am rămas uimită , ma luat de mână și am mers împreună în camera lui care era lună. Carla a luat o cutie de pe birou după care a venit în fața mea și mi-a spus cu emoție : " Andra , de ceva timp vreau să îți spun ceva , dar din cauza emoțiilor nu am reușit să îți spun asta până acum. Vreau să îți spun că mă gândesc la tine tot timpul și că te iubesc. " Și eu i-am spus: " Carla , nu pot să cred că ai spus asta. Și eu vroiam să îți spun că te iubesc." Atunci mi-a dat cutia și eu am descoperit că în cutie era o brățară de argint. M-am bucurat foarte mukt pentru asta , spune Andra.
- Și cum ai aflat că e lup ? întreabă Mateo
- El mi-a spus asta după 4 luni de relație și pentru că îl iubeam și încă îl iubesc nu l-am părăsit și nici nu am spus asta nimănui . Și la 5 ani după asta ne-am căsătorit .
- A trecut o oră și trebuie să merg la o la o ședință de meditație la matematică pentru că am bacul într-o lună și la matematică nu mă prea descurc , spune Mateo.
- Bine , spune Andra.
Mateo iese pe ușă și vrea să plece. Dar când merge pe hol din camera în care stătuse împreună cu Andra. Ca să audă mai bine se apropie de ușă și o aude pe Andra spunândui cuiva la telefon următoarele lucruri:
- Da , chiar acum am terminat de vorbit cu copilul ăla tâmpit . A fost mai mult interogatoriu decât comunicare. Bine că nu și-a dat seama că eu m-am căsătorit cu vărul lui doar pentru bani , dar eu te iubesc doar pe tine și pe nimeni altcineva. Abia aștept să pun mâna pe averea lupului aceluia bleg și să trăim împreună.
Ca să îi dovesdească vărului lui cine e de fapt soția lui pe care el o iubește atât de mult o înregistrează atunci când vorbește ca să îi poată arăta înregistrarea vărului lui mai mare când se va întoarce acasă. El pleacă la ședința de meditație la matematică. Acum era rândul lui Carla să găsească o dovadă pentru a dovedii că ceea ce crede despre iubita vărului lui mai mic este adevărat și familia Sakamaki trebuia să se salveze. Dar oare vor găsii ei o cale ca să rezolve situația ?
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Action-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?