2

285 26 10
                                    

10 ani mai tarziu...

      Din fericire nici unul dintre fratii Sakamaki nu l-au ascultat pe Karleinz si nu au devenit luptatori . Si asta s-a aplicat si la fratii Mukami . Karleinz i-a torturat in diferite feluri  , dar ei puternici si incapatanati au devenit ce si cum au vrut ei .
   Voi povesti despre fiecare in parte ca sa conturez purin mai bine fiecare parte . Voi incepe cu fratii Sakamaki .
Shu
Shu a ajuns rege , dar a ajuns si celebru . Compune cantece de vioara si canta intr-o trupa de muzica clasica din lumea vampirilor . Acum nu mai este atat de lenes pe cat era acum 10 ani . Este mai responsabil. Trebuie sa fie responsabil pentru a conduce lumea vampirilor si pentru ca are multe concerte si repetitii . Dar este foarte fericit pentru ca si-a indeplinit visul . Insa ceva nu ii da pace. Ii e foarte dor de fratii lui . Drept pedeapsa pentru ca nu s-au atrenat si nu au devenit luptatori , Karleinz nu i-a mai lasat sa mai comunice unul cu altul . Dar el tot spera ca intr-o zi ii va reintalni pe fratii lui . Si in curand dorinta lui urma sa se adevereasca .
Reiji
Reiji a terminat facultatea de medicina si a ajuns medic in lumea oamenilor . Nu a vrut sa faca cea ce i-a spus Karleinz , chiar daca la un moment dat acesta la amenintat chiar si cu moartea . De cand a terminat facultatea de medicina Reiji nu a mai vrut sa mai aiba nicio legatura cu Karleinz pentru ca acesta nu a acceptat dorinta lui de a invata si pentru ca nu la ascultat nici acestuia nu i-a mai dat voie sa mai comunice cu fratii lui . Din pacate Reiji nu si-a mai gasit fratii . Ii era dor de ei , chiar daca fusesera cam enervanti . Dar stiti cum e cand iti ca tii la ceva sau la cineva atunci cand nu il mai ai langa tine ? Ei bine asta simtea si el . Nu crezuse ca ii va fi vreodata dor de fratii lui , mai ales de Shu pe care spunea tot timpul ca il uraste .
    Reiji avea propria lui casa , insa se simtea singur . Cu o saptamana in urma s-a despartit de fosta lui partenere Aura pentru ca aceasta la inselat cu cel mai bun prieten a lui . Reiji a trecut prin multe lucruri urate in ultimii 10 ani , insa speranta ca isi va reintalni fratii si ca va fi din nou fericit alaturi de ei nu se stinsese din inima lui .
Ayato
Ayato a ajuns un jucator celebru de baschet in lumea oamenilor . Nici el si nici fratii lui nu au vrut sa conduca lumea demonilor , titlul de rege i-a revenit unui var de-al lor din partea Cordeliei pe care il chema Michel si care era de aceasi varsta ca si ei . O are ca partenera pe Yui . Da , pe Yui Komori . Si el s-a intors impotriva lui Karleinz la fel ca si fratii lui . Nu si-a mai imtalnit fratii de 10 ani , timp in care Karleinz chinuit foarte mult si foarte tare . La injunghiat de nenumarate ori in fiecare membru , la lasat sa flamanzeasca si la aruncat timp de un an in tamnita . Dar tot nu a reusit sa faca cu Ayato ce a vrut el .  Si lui ii era dor de fratii lui la fel ca si celorlalti , insa tot spera ca odata si odata se vor reintalni .
Kanato
   Pentru ca ii placeau mult prajiturila Kanato a ajuns sa detina o patiserie . De cativa ani era singur . Avea propria lui casa . Pe Teddy nu il mai tinea in brate , ursul de plus ajunsese mai mult un ornament de cat o jucarie datorita faptului ca tot timpul putea fi vazut pe biroul din camera unde dormea Kanato . Fara fratii lui pe care sa ii vada in fiecare zi nici Teddy nu mai avea farmec . Murea de dorul lor si mereu spera ca ii va reintalni intr-o zi .
Laito
Laito era adult acum . Ajunsese sa detina propriul club si sa fie scriitor de romane . Partenera lui  Lireth era putin cam suparata pe el pentru ca devenise prea posesiv , dar nici nu stia cum sa il ajute ca sa nu mai fie asa pentru ca ea il invatase pe Laito sa iubeasca si lui ii era teama sa nu o piarda si pe ea exact asa cum i-a perdut pe fratii lui . Ii era tare dor de ei . Se pare ca despartirea isi pusese amprenta pe fiecare dinte ei .
Subaru
   Normal ca nici Subaru nu a vrut sa faca cea ce a vrut Karleinz . El a devenit un luptator celebru de resling . Are si o prietena pe nume Andreea . Era bogat . Avea propria lui  casa . Andreea era verisoara lui Yui . Dar ea si Yui nu se mai vazusera de mult timp si Andreea nu mai stia nimic despre verisoara lui mai mica . Era fericit , insa avea ceva pe inima . Ii era dor de fratii lui , mai ales de Shu care era fratele lui preferat . In fiecare zi ii era dor de ei . ,ereu traia cu speranta ca intr-o zi se vor rentalni .
      Nici unul dintre fratii Sakamaki nu avea insa copii  . De cand s-au despartit nimic nu a mai fost la fel . Dar nici cu fratii Mukami nu a fost mai bine . Nici ei nu au uitat unul de altul si le era tare dor unul de celalalt si le era tare dor unul de celalalt . Acum voi prezenta viata fiecaruia in ultimii 10 ani.
Ruki
Ruki a inceput sa scrie carti de la varsta de 19 ani , adica dupa ce a terminat liceul .  Fusese transferat de Karleinz la un alt liceu ca sa nu se mai intalneasca niciodata cu fratii lui . A devenit un scriitor celebru si milionar in urma scrisului de carti . Dupa cum se vede nici el nu a vrut sa faca ce a spus Karleinz si la varsta de 25 de ani , vazand ca nu vrea sa faca cea ce a spus el , Karleinz la alungat in strada .
   Acum insa era aproape bine. Avea propria lui casa si o partenera pe nume Aura . Aura nu stia numic despre trecutul lui Ruki . Acesta o iubea foarte mult , insa datorita faprului ca trecutul lui nu a fost unul prea bun, de asta nu vroia sa ii vorbeasca nimanui despre el .
Kou
Kou era vocalistul si liderul unei trupe de muzica pop . Era celebru cum fusese si cu 10 ani in urma , doar ca acum era si mai celebru decat atunci . Si el a fost alungat de catre Karleinz ca si fratii lui . Acum insa are propria lui casa si o partenera , o indianca pe nume Anandi . Parintilor fetei le-a fost foarte greu sa il accepte pe Kou de oarece el nu credea in zei . Insa dupa ce s-a mutat in India si s-a obisnuit si a preluat si el traditiile indienilor , vazand ca cei doi se iubesc parintii ei au acceptat si au facut planuri pentru nunta care urma sa aiba loc peste cateva luni . Insa problema era ca fata era om si Kou nu stia cum sa ii spuna ca el este vampir . Ii era tare dor de fratii lui . Cu ei putea sa se sfatuiasca oricand . Dar acum nu mai erau langa el si nu mai stia nimic despre ei .
Azuza
Azuza lucra la o fabrica de arme desi Karleinz isi pusese multe sperante in el datorita personalitatii lui sadice  pe care o avea si acum , dar nu a fost cum a vrut el .
    Acum avea propria lui casa si o partenera care era la fel de sadica ca el si pe care o chema Ana . In mare parte era fericit , insa de fiecare data cand isi amintea de fratii lui il cuprindea dorul . Mereu ii venea chiar sa planga , insa isi amintea de promosiunea pe care si-o facusera inainte sa se desparta . Si-au promis unul altuia ca vor fi tari si nu vor varsa lacrimi din cauza dorului . Asa ca mereu incerca sa se tina tare desii inima lui urla de dorul celorlalti frati ai lui .
Yuma
Yuma avea si el propria lui casa la fel ca toti ceilalti . Devenise agricultor si avea in spatele casei o gradina mare cu toade bogate . Avea si el o partenera , dar nu era inca casatorit cu ea . Nu cred ca mai trebuie sa spun ce i s-a intamplat cu Karleinz . Si lui ii era dor de fratii lui pe care nu ii mai vazuse de mult timp .
Yui
     Cum am mai spus Yui era sotia lui Ayato . Era o sotie foarte credincioasa si ajunsese profesoara de religie . Devenise si o fire foarte puternica si se supara atunci cand sa faceau dinferenta intre barbati si femei . Nu suporta nedreptatea si mereu lupta impotriva ei . Nu mai era atat de timida pe cat era acum 10 si asta o facea sa para si mai desteapta . Ayato tinea mult la ea , cu toate ca datorita faptului ca Cordelia nu la invatat sa iubeasca el nu stia cum sa ii arate asta . Tatal ei se pensionase insa nu ii spusese nimic lui Yui despre trecutul lui  , adica despre faptul ca el a fost vanator de vampiri .
   La inceput Seji Komori nu il suferea pe Ayato . Dar vazand ca Yui il iubeste si il supara faptul ca el nu il suferea datorita faptului ca era vampir si ca incercase sa o muste , dar ea trecuse peste asta , pana la urma la acceptat .
    Crescuse si avea sani , i-ar Ayato nu ii mai spunea clatituta . De fapt acum chiar ii spunea ca e cea mai frumoasa femeie din lume . Dar ce o deranja pe ea era faptul ca Ayato parea ca are mereu ceva pe suflet . Ceva de care ea isi daduse seama , numai ca el nu vroia sa ii spuna nimic despre asta . In fiecare zi se ruga la Dumnezeu pentru ca Ayato sa isi reitalneasca fratii , si mereu spera ca intr-o buna zi or sa se reintalneasca si or sa fie din nou impreuna .
Gata si cu capitolul asta , am pus o particica din mine in fiecare oersoana despre care am scris .

Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum