Kou era impreuna cu trupa lui in sala de spectacole a locului unde concertul urma sa aiba loc peste cateva zile . Dupa o ora de repetitii s-au decis sa se odihneasca putin .
-Kou , dupa asta va trebui sa cantam la o nunta . Stii ceva despre miri ? intreba unul dintre membrii trupei pe nume Armando
-Stiu doar despre mireasa . Stiu ca e o doamna pe nume Amna . Ea mi-a spus ca a hotarat impreuna cu mirele sa angajeze o trupa de muzica pop si mi-a mai spus ca mirele i-a spus ca poate angaja orice trupa vrea ea si ea ne-a vrut pe noi . Insa a parut uimita cand i-am spus numele meu . Dar nu mi-a dat prea multe detalii legate de asta . Insa am stabilit ca o sa ne intalnim la o cafenea ca sa discutam mai multe detalii .
-Ok , spune Armando .
Dupa doua ore...
Kou era la o cafenea si o astepta pe Amna care intarzia . In cele din urma femeia intra pe usa cafenelei , vine catre Kou , se aseaza la masa la care era asezat acesta si ii spune:
- Scuze ca am intarziat ! Traficul a fost infernal .
-Nu-i nimic . Oricum nu ai intarziat mult Neko-Kan . Am venit sa vorbim despre nunta ta . Deci spunemi ! Cum il cheama pe mire?
- Pe mire il cheama Yuma Mukami !
Kou tresare cand ii aude numele mirelui . Vazand asta Amna spune :
-Am auzit ca si pe tine te cheama Kou Mukami . Esti cumva ruda cu el?
-Da . Doar ca nu ne-am mai vazut de foarte multi ani si nici nu am mai putut tine legatura .
-Atunci va veti reintalni la nunta . Sa veniti la localul pentru petreceri sambata la ora 00:00. Ai inteles?
-Da . Vom fi acolo !
In timp ce iese din cafenea Kou spune pentru sine :
-Abia astept sa il reintalnesc pe fratele Yuma . Cred ca si el se va bucura mult cand ma va vedea .
*
Partenera lui Yuma intra in dormitor unde il gaseste pe iubitul ei care o astepta sprijinit de masa pe care era asezat televizorul cu abdomenul dezgolit si cu un zambet larg pe fata . Pe asternutul alb al patului erau asezate , in forma de inimioara , niste petale de trandafiri , fetele de perne aveau si ele niste inimioare desenate pe ele . In camera mirosea a sprai de margarete , care erau florile preferate ale Amnei . De pe leptopul asezat pe masa se auzea o muzica pentru facut dragoste .
Pe jumatate gol Yuma se apropie de partenera lui care pe langa el era , cum ar spune Yuma , o piticanie , dar era frumoasa . Fiind surprinsa ea nu stia ce sa faca. Privirea ii coboari pe abdomenul dezgolit al partenerului ei , care arata chiar bine , mai ales ca era foarte solid. El se apropie de ea , o ia in brate si incepe sa isi plimbe mainile pe corpul ei .
-Esti cea mai frumoasa femeie din lume . As vrea sa imi faci onoarea de a fii primul barbat din viata ta , spuse Yuma dandui jos geaca partenerei sale . Dupa ce ii da geaca jos o cuprinde cu bratele lui solide si incepe sa o sarute tandru .
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Action-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?