35

55 9 10
                                    

                      Când au ajuns în bucătărie băieții l-au văzut pe băiețel cu gâtul tăiat şi cu un cuțit uriaş plin de sânge lângă el. Fata care l-a ucis pe copil încerca să iasă pe fereastră , dar Laito s-a dus , a luato de talie şi a aduso înapoi în cameră.

                       - CE AI FĂCUT CU COPILUL? ZI! urlă Laito

                       - ȚINEȚIO! mai spune Laito după ce Reiji şi Kanato au început să o țină de mâini pe fata care încerca în continuare să fugă.

  Laito se apleacă către copilul lui şi spune:

                      - Îmi amintesc de tine. Nu trebuia să mori copilul meu. Nu vroiam să mori. 😢😢😢

Laito îşi pune mâinile pe față şi începe să plângă.

                      - COPILUL MEU! strigă Laito

Fraților lui Laito le părerea rău pentru fratele lor şi parcă le era şi milâ de el şi de copil şi le venea şi lor să plângă.

                     - NU TREBUIA SĂ MORI COPILUL MEU , strigă Laito plângând în continuare.

Laito se ridică şi o apucă de guler pe fata pe care o țineau frații lui ßi îi spune:

                      - CINE EŞTI TU DE FAPT? DE CE MI-AI OMORÂT COPILUL? ÎȚI RUP GÂTUL DACĂ NU ÎMI SPUI ADEVĂRUL.

Fata nu mai poate spune nimic pentru că începe să plângă.

                       Soția lui Laito vine de la serviciu şi rămâne şocată când vede că copilul ei a murit şi că soțul ei plânge după el şi pe frații lui care o țineau pe aşa zisa bonă care începuse să plângă.

                     - Ce s-a întâmplat aici? întreabă soția lui Laito cu lacrimi în ochi

Nimeni nu poate descrie durerea unei mame atunci când îşi pierde copilul. Soția lui Laito se pune în genuchi şi începe să plângă punându-şi mâinile în cap.

                     - DE CE AI FĂCUT ASTA? întreabă Laito către fata pe care o țineau frații lui

                     - Pentru că am vrut să îmi salvez mama care e bolnavă. Eu trăiesc numai cu mama pentru că tata ne-a părăsit acum 10 ani şi mama lucra ca menajeră , dar a trebuit să se pensioneze pe caz de boală. Dar nu am suficienți bani pentru operația ei şi ea e pe moarte §i verişoara mea care are o situație bună mi-a spus că îmi dă banii doar cu condiția să omor copilul , spune fata plângând.

                      - DE CE? întrebă Laito plângând în continuare

                      - De ce tocmai copilul nostru? De ce el ? Ce a avut cu el? De ce copilul meu? întrebă soția lui Laito plângând în continuare

                      - Pentru că iubitul ei vrea să se răzbune pe Laito şi ea , pentru că este rea şi orbită de dragostea pentru el , vrea să îl ajute , spune fata.

                      - NU TREBUIA SĂ SE ÎNTÂMPLE ASTA , spune soția lui Laito plângând în continuare în hohote.
 
                       - Cine e prietenul ei? întreabă soția lui Laito după câteva minute

                        - Shiro , spune fata.

                       - Shiro... Shiro... . Îmi amintesc ceva de tipul ăla , dar totul e în ceață , spune Laito.

Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum