Voi povesti întai despre frații Sakamaki apoi despre frații Mukami i-ar apoi voi povesti despre ambii .
Era seara , Yui îl aştepta pe Ayato în dormitor . Ayato intră zambind şi Yui îl întreabă:
-Gata cu antrenamentele ?
-Da şi îmi pare bine de ceva , spune aşezandu-se pe pat lângă soția lui .
-De ce îți pare bine ? întreabă Yui
-Pentru că ieri am reuşit să fac rost de două bilete la un concert de muzică clasică din lumea vampirilor . Mie nu îmi prea place muzica clasică, dar ştiu ca ție iti place , aşa că am vrut sa îți fac o surpriză .
Yui îl îmbrățişează pe Ayato şi îi spune :
-Mulțumesc dragă Ayato!
-Nu trebuie să îmi mulțumeşti . Eşti soția mea şi meriți orice lucru de pe lumea asta . Acum îmi poți da şi tu mie ceva ? spuse Ayato punandu-i mâna pe sâni lui Yui
-Nu-i aşa că nu mai vrei să am haine pe mine ? întreabă Yui desfăcându-şi nasturii de la camaşa de noapte
-Aşa e , spune Ayato dupa care se pune deasupra ei şi începe să o sărute tandru pe buze .
-Stai , trebuie să fac ceva , spune Ayato dupa ce se desprinde de Yui .
Ayato se dă jos din pat şi îşi dă jos pantalonii şi cămaşa pe care le pune pe fatoliu . Lui Yui îi coboară privirea pe abdomenul dezgolit al lui Ayato , arăta foarte bine . Ayato se aşează din nou în pat deasupra ei şi ea se uita la el zâmbind .
-O să ne oferim unul altuia o noapte de neuitat , spune Ayato dândui jos cămaşa lui Yui .
Dupa ce îi dă jos camaşa Ayato începe să îi masese sânii . Degetele arătătoare ale lui Yui alunecă pe abdomenul lui Ayato . Ayato se apleaca deasupra lui Yui şi îi şopteşte la ureche :
-Ai cel mai frumos corp pe care l-am vazut vreodata . Esti foarte frumoasa , spuse Ayato luandui o suvita de par lui Yui si incepand sa se joace cu ea pe degete . Incepe apoi sa o sarute pe gat , i-ar ea incepe sa se joace cu parul lui . Ayato isi ridica capul si ii saruta maxilarul , apoi incepe sa ii sarute sanii . Yui geme i-ar Ayato ii spune :
-Ce s-a intamplat ? Vrei mai mult?
-Ayato...
Yui se ridica , il cuprinde pe Ayato de dupa umeri si incepe sa il sarute . Se pun amandoi pe pat si dupa ce se dezlipesc Ayato ii spune lui Yui :
-Promit ca voi fi bland .
Isi introduce membrul in ea si incepe cu miscari de dute vino .
Yui geme i-ar Ayato zambeste . Ei doi fac asta toata noaptea .
*
Shu era in palatul lui , in sala pentru oaspeti . Ii chemase la el pe membrii trupei din care faceam parte pentru un concert care urma sa fie peste cateva zile . Acum se odihneau si incepusera sa vorbeasca intre ei .
-Peste cateva zile avem de dat un concert important . Sper sa iasa bine , zise unul dintre membrii trupei pe nume Ronaldo . Ronaldo canta si el la vioara impreuna cu Shu .
-Sunt sigur ca va iesi bine , spuse Armando care canta cu vocea .
-Presimt ca maine dupa concurs se va intampla ceva special . Ceva ce mie unul imi va placea, spuse Shu .
-Ce ? intreaba Aura care canta la bas .-Nu stiu , dar inima asta imi spune . E un sentiment ciudat .
-Oricum ar fi cazul sa incepem sa repetam daca vrem ca totul sa iasa bine peste cateva zile .
-Asa este . Haideti!
Si au reinceput sa repete.
*
Reiji era acasa la el . Nu lucra , avea zi libera . Se plictisea in casa pentru ca nu avea ce sa faca . Se decide sa citeasca , dar chiar atunci cand s-a ridicat ca sa se duca in biblioteca ca sa isi i-a o carte ii suna telefonul . Cand observa ca este prietenul lui cel mai bun ii raspunde si acesta ii spune:
-Hei ! Am doua bilete la un concert de muzica clasica din lumea vampirilor . Vrei sa vi? Macar cu ocazia asta mai iesi si tu din casa si nu vei mai fi asa de trist .
Prietenul lui Reiji era si el vampir , doar ca locuia in lumea oamenilor . Si acestea erau doua motive pentru care ei doi se intelegeau bine . Era singurul caruia Reiji putea sa ii spuna ce simte tot timpul .
-Bine , oricum ma plictisesc acasa . Cand e concertul?
-Joi , chiar in ziua ta libera .
-Ok . Ne vedem atunci . Pa .
-Pa .
*
Laito ajunge acasa fericit si intra bucuros in dormitor unde isi gaseste sotia bucuroasa in dormitor cu un test de sarcina in mana . Se da iute jos din pat si sare in bratele lui Laito spunand :
-Iubitule, am o veste foarte buna !
-Ce veste ? intreaba Laito
-Sunt insarcinata . O sa fim parinti .
-Yeeei ! Uraaaa! tipa Laito atat de tare incat il aud vecinii
-Iubitule mai incet ca te aud vecinii , spune nevasta lui Laito luandul in brate .
-Scuze , dar sunt tare bucuros .
-Si eu sunt bucuroasa . Ce ai vrea sa fie ? Fata sau baiat?
-Orice ar fi , doar sa semene la caracter cu tatal lui sau ei .
-Da , sigur , spune nevasta lui Laito zambind
-Apropo , am si eu ceva sa iti spun . Am reusit sa obtin doua bilete la un concert de muzica clasica din lumea vampirilor . Si cum amadoi suntem vampiri nu vom avea nicio problema la intrare . Un cadou pentru un cadou .
*
Kanato avea multi prieteni care desi locuiau in lumea oamenilor erau vampiri . Unuia dintre prietenii lui ii placea muzica clasica . Si pentru ca urma ziua lui ceilalti s-au gandit sa ii faca o surpriza si sa cumpere bilete la un concert de muzica clasica din lumea vampirilor . Zis si facut , baietii cumpara biletele si se pun pe asteptat pana la ziua de nastere a prietenului lor Dimitri .
*
Era noapte , Subaru era in dormitor si isi astepta sotia care intra iute in dormitor si parea foarte bucuroasa si care spune:
-Iubitule , am ceva foarte important sa iti spun . E ceva care cred ca te va bucura foarte mult .
-Ce e draga mea?
- Am reusit sa iau in sfarsit legatura cu verisoara mea Yui . Am vorbit cu ea la telefon si ne-am povestit multe lucruri . Mi-a spus ca este logodita cu fratele tau , Ayato .
Subaru nu spune nimic , in schimb zambeste si ii dau lacrimile de bucurie . Dupa cateva minute spune:
-Nu mi-am mai vazut fratii de 10 ani ! Oare Ayato m-ar mai recunoaste daca m-ar vedea?
-Cred ca da . Si o sa va intalniti pentru ca am reusit sa fac rost de doua bilete la un concert de muzica clasica din lumea vampirilor si este exact acelas concert la care se duc si ei .
-Iti multumesc asa de mult , spune Subaru luandusi partenera in brate .
-Mai am o surpriza pentru tine dragule .
-Care?
-Ca peste 9 luni vom fi parinti . Sunt insarcinata.
-Vorbesti serios? intreaba Subaru caruia i-au dat din nou lacrimile de bucurie .
-Da , spune partenera lui fiind si ea fericita .
Dupa o saptamana ...
Toti erau la concertul lui Shu . Kanato era cu prietenii lui . Trupa urca pe scena i-ar atentia lui Kanato cade asupra baiatului blond care canta la vioara .
In sala mai erau vreo 3 baieti care erau atenti la baiatul blond care canta la vioara .
Reiji intra in sala si se aseaza langa Kanato . Kanato simte si se uita la el cu coada ochiului . Reiji simte asta si isi intoarce capul , Kanato si-l intoarce si el si cand se uitau unul la altul Reiji spune :
-As recunoaste parul acela mov oriunde . Frate Kanato , chiar tu esti?
Auzind aceste lucruri Kanato il recunoaste pe fratele lui mai mare si spune:
-Reiji?! Da frate, sunt chiar eu , Kanato.
Reiji spune cu lacrimi in ochi :
-Nici nu stii cat ma bucur ca te-am regasit .
-Si eu ma bucur foarte mult . Auzi , tu il recunosti pe tipul blond de pe scena care canta la vioara ? Mie unul imi pare foarte cunoscut , spune Kanato aratand inspre Shu .
Reiji se uita si el in directia aratata de Kanato dupa care spune foarte bucuros :
-Kanato, acela e Shu !
-Serios?
-Da , l-as recunoaste dintr-o mie .
-Sa ne ducem la el dupa concert?
-Nu stiu. Nu sunt sigur daca ne va recunoaste sau nu .
In acel moment Shu ridica privirea si ii vede in primul rand pe Reiji si pe Kanato . Shu spune incet:
-Reiji?! Kanato?!
Dupa ce Reiji si Kanato isi dau seama ce a spus datorita miscarii buzelor dau aprobator din cap zambindui . Era pentru prima data in ultimii 10 cand zambeau .
Shu se uita prin sala si mai vede cateva chipuri cunoscute . Nu putea insa sa le spuna nimic pentru ca era in timpul concertului , dar se bucura ca putea sa ii vada. Ii fusese foarte dor de fratii lui in ultimii 10 ani .
La sfarsitul concertului , cand prietenii lor pleaca fiecare la casa lui , Reiji si Kanato se duc la Shu si Kanato spune:
-Shu , nu te-am mai vazut de 10 ani . Ce mai faci? Ce ai facut tot timpul asta? Cum o mai duci?
- Si eu ma bucur sa va vad , dar nu putem vorbi acum . Si eu am multe intrebari pentru voi si se vede ca si voi aveti multe intrebari pentru mine . Ce ar fi sa ne intalnim joi la mine acasa . Locuiesc in castelul din lumea vampirilor .
-Ok , ne vedem joi , spuse Kanato .
Shu pleaca impreuna cu trupa lui si in timp ce ieseau din sala fata care canta la bas ii spune :
-Shu, ii cunosti pe barbatii aceia?
-Da . Este o poveste lunga . Iti voi spune mai tarziu despre ce e vorba . Ok?
-Ok . Dar ai putea sa imi faci cunostinta cu barbatul cu ochelari? Pare dragut si cred ca imi cam place de el .
-Ok . Iti voi face cunostinta candva .
-Ok. Multumesc !
Subaru era impreuna cu partenera lui care ii spune:
-Iubitule, Yui a spus ca ea si Ayato ne vor astepta in afara salii.
-Ok .
Subaru si iubita lui ies afara unde Andreea o striga pe Yui , Yui raspunde si ele doua se imbratiseaza . Subaru nu stia cu sa reactioneze .
-Ayato , nu te-am mai vazut de mult timp , spune Subaru .
Ayato se uita banuitor la el dupa care il recunoaste si il ia in brate spunandui :
-Subaru , frate , chiar tu esti ! Ce mai faci? Ce ai mai facut in ultimii 10 ani?
-Eu sunt bine , dar nu cred ca putem discuta toate detaliile aici . Poti veni maine in parc ca sa discutam?
-Da , pot . Ma bucur asa de mult ca te-am revazut . E nesol ca nu mai putem sta impreuna . Ne vedem maine , spune Ayato plecand cu fata vesela si trista in acelas timp .
In timp ce alerga grabit sa isi ajunga partenera Laito se loveste de Subaru .
-Hei , tipule , fii atent! spune Subaru nervos
-Scuzama , ma grabeam .
Subaru se uita in ochii individului care s-a lovit de el si spune :
-Laito?!
Laito se uita mai atent la el si spune:
-Subaru?!
-Dragule , il cunosti? intreaba partenera lui Subaru .
-Da , el e fratele meu Laito . Laito ce mai faci?
-Bine . Auzi , nu pot vorbi acum pentru ca ma asteapta partenera mea . Ai vrea sa ne intalnim maine undeva ?
-Da . Ma intalnesc cu Ayato in parc . Poti veni si tu ?
-Da .
-Ok .
A doua zi Ayato il asteapta pe Subaru in parc . Subaru vine impreuna cu Laito . Cand il vede Ayato il imbratiseaza pe Subaru si ii spune :
-Subaru ce mai faci ? Ce ai mai facut in ultimii 10 ani? Nu te-am mai vazut de mult timp . Cine e cel cu care ai venit ?
Dupa ce se desprind Laito il imbratiseaza si el pe Ayato si ii spune :
-Ayato , sunt fratele tau Laito . Nici nu stii cat ma bucur sa te vad . Ce mai faci ? Nu te-am mai vazut de mult timp . Mi-a fost dor de tine .
Ayati ii raspunde lui Laito la imbratisare si ii spune:
-Laito , chiar tu esti ! Eu sunt bine . Tu cum mai esti? Ce ai mai facut in ultimii 10 ani ?
Dupa ce s-au desprins Laito a spus :
-Am devenit scriitor de romane , detin un club , am o sotie si acum urmeaza sa am si un copil .
-Super ! Ce va fi ? Baiat sau fata?
-Nu stiu inca . Abia am primit vestea .
-Vreau sa va spun ceva . Si eu voi avea un copil . Doar ca nici eu nu stiu inca daca va fi fata sau baiat , zise Subaru .
Dupa cateva ore de stat in parc baietii se despart si stabilesc sa se intalneasca a doua zi acasa la Ayato .
A doua zi baietii se intalnesc acasa la Ayato si Laito le spune stand pe canapea:
-Baietii , am o veste foarte buna pentru voi . Tocmai am terminat de scris un roman si acum ma pregatesc sa il public .
-Atunci trebuie sa sarbatorim , zise Ayato . Ma duc sa aduc niste suc si niste prajituri . As aduce si niste vin , dar nu ma mai lasa Yui sa beau si atunci nu am mai cumparat .
Ayato se duce in bucatarie , aduce suc si prajituri si incepe petrecerea .
*
A doua zi Ayato era pe strada si un barbat care vorbea la telefon se loveste de el .
-Hei , tu ! Cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada? spuse Ayato catre tipul care se lovise de el .
-Scuze Albert , am o mica problema , te sun eu mai tarziu . Ok? Pa . ii spune Kanato persoanei cu care vorbea la telefon .
Kanato ii spune lui Ayato:
-Scuza-ma ! Nu eram atent pentru ca vorbeam lz telefon .
-Kanato ?! spune Ayato uitanduse la barbatul de care s-a lovit
-Ayato?! spuse Kanato catre Ayato
Ei se imbratiseaza si dupa ce se desprind Ayato spune :
-Nici nu stii cat ma bucur sa te revad si pe tine!
-Si mie . Mai stii ceva de ceilalti?
-Da . De doi dintre ei . I-am reintalnit pe Subaru si pe Laito . Tu stii ceva de restul?
-Da , eu i-am reintalnit pe Reiji si Shu .
-Cum au ajuns ?
-Shu canta la vioara intr-o trupa de muzica clasica si de Reiji nu stiu nimic pentru ca nu am apucat sa vorbim . Am stabilit sa ne intalnim joi , adica peste cateva zile , in castelul din lumea vampirilor in care locuieste Shu . Crezi ca poti veni si tu cu ceilalti ?
-Cred ca pot . Abia astept sa ii reintalnesc pe Reiji si Shu , sa vad cum arata acum , sa vorbesc cu ei , abia astept sa stiu ce ati facut in ultimii 10 ani , cum ati ajuns , am multe intrebari.
Gata si capitolul asta . Stiu ca e cam lung , dar în această carte va fi foarte multă acțiune . Sper să vă placă capitolul . Dar vă avertizez ceva . Are 2444 de cuvinte şi nu este editat . Deci scuze pentru eventualele greşeli .
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Acción-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?