Naratoarea pov.
Ayato era stresat . Nici nu mai zâmbea , nici nu mai mânca. Se gândea tot timpul la soarta lui Yui şi a copilului lor încă nenăscut. Femeia care losese forma corpului lui Yui îi spusese de vraja pe care a puso asupra lui şi pentru orice eventualitate trebuia să o creadă. Femeia aceea se comporta cu el ca şi cu un sevitor atunci când erau amândoi acasă la el. La antrenamente nu se mai putea concentra şi simțea că nu mai putea să câştige niciun meci atâta timp cât Yui nu era lângă el şi soarta copilului lor era în pericol. Colegii lui se întrebau ce e cu el , dar nimeni nu avea de unde să ştie pentru că Ayato nu îi putea spune nimănui.
Într-o zi , când era acasă în dormitorul lui şi al lui Yui cu acea femeie, ea îi spune:
- Ayato , nu mai sta întins pe pat şi dute şi adumi nişte suc!
-Bine! spune Ayato ridicânduse de pe pat
Când a văzut că Ayato a plecat , Clara a luat un fir de păr care căzuse pe perna lui şi a spus pentru sine:
-Acum planul poate fi dus la bun sfârşit.
Femeia pune firul de păr într-o cutiuță pe care o bagă în buzunar. Ayato vine cu sucul. Femeia îl bea după care îi spune:
- Mâine ai antrenament la baschet. Vreau să te anunț de pe acum că eu s-ar putea să nu fiu aici când te vei întoarce. Ai înțeles?
-Da , răspunde Ayato.
Ayato era iritat de faptul că ştia că femeia aceea vrea să le facă rău membrilor familiei lui şi el nu putea face nimic în legâtură cu asta.
A doua zi Clara era din nou în fața celulei împreună cu cei doi gardieni. Scoate cutiuța din buzunar şi le arată gardienilor.
-Am reuşit să obțin un fir de păr de-al lui Ayato , spune ea.
-Bună treabă! Acum trebuie doar să il dăm lui Karlheinz. După care , după ce va turna poțiunea pe o bijuterie pe care o are de la Cordelia, ea va reveni la viață , spune x zâmbind malefic.
-Vă rog să nu îi faceți rău familiei mele! spune Yui din celulă cu palmele împreunate.
-Dacă ții la copilul pe care îl porți în pântec atunci ar fi bine să taci, spuse Clara.
-Dumnezeu e martor la jurământul meu, spuse Yui arătând spre cer. Dacâ copilul meu nenăscut sau vreunul dintre membrii familiei mele va păți ceva din cauza voastră, vă voi ucide pe toți chiar dacă va fi ultimul lucru pe care îl voi face.
- I-a uitați la ea! Ne amenință. Femeie idioată , eu cred că tu nu vezi că noi suntem în afara celulei în care tu eşti închisă, spuse Clara apăsând pe pronumele "tu".
Yui
Ce mă fac? Trebuie să scap de aici. Sunt însărcinată şi viața copilului meu e în pericol.
Naratoarea pov.
Atunci a apărut ca prin minune în fața celulei Karlheinz care era neschimbat şi care a spus:
- Deci? Ați făcut rost de mostră?
-Da Karlheinz , am fâcut rost, spune Clara.
-Nu o să vă meargă planul, spuse Yui.
-Tu ar trebui să te pregăteşti pentru când îți va creşte burtica, spuse Clara.Yui îşi pune mâna pe abdomen şi spune:
-Îmi este foame. Îmi puteți da vă rod ceva de mâncare?
-Adică ne ameninți cu moartea şi acum vrei mâncare? Nu o să îți dăm nimic. (X)
-E însărcinată, spune Clara. Hai să îi dăm ceva de mâncare.
-Mai nou ai devenit mărinimoasă?(X)
-Nu e ea vinovată pentru ce a pățit Karlheinz. Ştiți că o folosim doar ca un pion. Haideți să nu fim chiar atât de cruzi.
-Datorită femeilor mărinimoase şi lipsite de minte nu le merg planurile bărbaților. (X)
-TACI! TE POCNESC DE NU TE VEZI, zise Clara trăgândui o palmă gardianului.
-Încetați cu cearta! spune Karlheiz
-Bine , dar dacă va mai spune ceva îl bat de nu se vede , spune Clara.
-Acum o poți reînvia pe Cordelia? (X)
-Da
Karlheinz se duce într-o altă cameră, ia un colier negru cu un diamant mare şi mov. Ia colierul , îl pune pe masă şi toarnă poțiunea pe el. Atunci , ca prin minune, trupul Cordeliei apare pe masă. Ea se ridică de pe masă şi spune:
-În sfârşit am revenit la viață!-Da draga mea, acum mă poți ajuta să îmi duc planul de răzbunare pânâ la capăt. Ce zici? Vrei să mă ajuți? spune Karlheinz
-Da , normal că vreau să te ajut. Te voi ajuta cu orice, spune Cordelia.
Karlheiz zâmbeşte malefic , după care el şi Cordelia încep să râdă malefic şi zgomotos.
CITEȘTI
Diabolik Lovers , despartire timp de 10 ani
Action-Tipule , cine esti si de ce nu esti atent cand mergi pe strada ? intreaba Ayato furios -Scuze , dar mi se pare ca te cunosc de undeva . spune baiatul cu parul mov si ochii de aceasi colare . Ne-am mai intalnit?