Jungkook
Bacağım şimdi daha iyiydi fakat o bunak herifin teknikleri fazlasıyla tuhaftı. Demir kaşığı ateşle kızdırıp yarama bastırması işe yarasa da yöntem cidden enteresan ve acı vericiydi.
Bakışlarımı dikişli yaramdan çekip tam karşımdaki yatağında uyuyan adama baktım. Saçları gözlerini kapatıyordu. Sadece ince pembe dudakları görünüyordu. Pencereden içeri süzülen ay ışığı esmer tenini aydınlatıyordu ve oraya gitmem için beni çağırıyordu sanki.
Yatağımdan yavaşça kalktım ve temkinli adımlarla onun yatağının yanına geldim. Yatağın ucuna yavaşça oturup yüzüne baktım. Görünmüyordu ki!
Ellerimi dikkatlice gözlerini kapatan perçemlerine götürdüm. Gözlerinin önünden çekip yüzünü inceledim. Kaşları çatılmaktan alnını kırıştırmıştı. Ciddi birisi olduğu buradan belliydi sanırım. Hiç güldüğünü görmemiştim zaten.
Keskin yüz hatları, biçimli burnu ve pembe ince dudaklarıyla oldukça yakışıklıydı. Acaba adı neydi? Ona en çok hangi isim yakışırdı?
''İsmimi bilmek zorunda değilsin Jungkook. Sonuçta buradan çıktıktan sonra bir daha görüşmeyeceğiz.''
''Hassiktir!'' Yataktan kalkacağım diye kendi ayağıma takılıp yere düşmemle o otururozisyona gelip bana baktı.
''Evet. Sesli düşünüyordun Jungkook.''
''S-sen yanlış duymuşsundur. Hem uyku sersemiydin. Öyle değil mi?''
''Sadece gözlerimi dinlendiriyordum Jungkook. Sen ise dakikalardır beni izliyorsun. Adımı neden öğrenmek istiyorsun?''
''Sen benim hakkımda bir çok şey bilirken ben neden bilemiyorum? Hem sadece merak.''
''Adım Taehyung. Kim Taehyung. Senden 2 yaş büyük olduğum için bana hyung deyip uslu bir velet olmalısın.'' Burukça sırıttı.
''24 yaşında mısın?''
''Neden bana soruyorsun? Bunu hesaplamak için gerekli olan şeyin sende olduğunu düşünüyorum.''
''Seninle konuşanı oklavayla becersinler cidden. Hep birini ezme eylemindesin. Sayısız insanla da yatmışsındır saygısız piç kurusu.''
Yerden kalkıp hızla hücre kapısına yürürken konuşmaya başlaması ile duraksadım.
'' Ben ne birine aşık oldum ne biriyle yattım.''
Arkamı dönüp baktığımda elindeki hapları ağzına attığını gördüm. Hızlı adımlarını hücre kapısına yönlendirdi ve hücreden çıktı.