VII

50 6 0
                                    

Flashback

''Hadi. En iyi sürtüklüğünü yap.''

Öne doğru itilmesiyle çoğu göz ona çevrildi. Giydiği deri dar kıyafetler, taktığı tasma, kedi kulakları ve elinde tuttuğu siyah dildo ile oldukça çekici duruyordu. Gözlerine yapılan koyu makyaj ve kabartılmış siyah saçları sayesinde de dikkatleri üzerine çekiyordu.

Bir adamın kollarını açmasıyla yavaş adımlarla o adama ilerledi.

''ONA BU TÜR ŞEYLERİ YAPTIRMAMANI SANA DEFALARCA SÖYLEDİM MİN GYU!''

Herkes kapıdakine döndü. Hyungu gelmişti. Miniğine yaklaşıp onu kolları arasına aldı ve etraftaki piçlere öldürücü bakışlarını yolladı.

''YAŞININ KAÇ OLDUĞUNDAN HABERİN VAR MI SENİN!? YAŞINDAN BÜYÜK ADAMLARA BAĞIRMANIN BEDELİNİN NE OLDUĞUNU BİLİYOR MUSUN?!''

''Yaşım 17 Bay Min.''

Hyungu onu omuzlarından hafifçe ittirerek kaldıkları odaya götürdü. Kapıyı kilitledi. Elindeki dildoyu alıp bir kenara fırlattı ve kedi kulaklarını çıkardı. 

''Artık büyüdün Taehyung. Masum Tae gitmeli. Yaşamak istiyorsan güçlenmeli ve gerçek Taehyung'un onlara kim olduğunu göstermelisin.''

Flashback end 

Gözlerini yavaşça açtıı ve minik pencerenin aydınlattığı hücrede göz gezdirdi. Ceplerini kurcaladı ve bulduğu haplardan birini dilinin altına koydu. Eriyene kadar başını duvara yaslayıp gözlerini kapattı.

Gerçek Taehyung'un kim olduğunu çevresine bir kez daha gösterecekti.  


DruGWhere stories live. Discover now